آژانس شباویز پرواز

شرکت خدمات مسافرتی شباویز پرواز مجری مستقیم تورهای آنتالیا . کوش آداسی . بدروم . مارماریس .استانبول .نماینده فروش پرواز پگاسوس . اطلس جت در ایران
خوب
  • وب سایت : http://www.Shabaviz.net
بزرگ نمایی نقشه

آرشیو تورها

صفحه 1 از 23 [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  ... > >> >>| »

مشخصات آژانس

مجوز :
بند الف
بند پ
بند ج

درباره آژانس

شرکت خدمات مسافرتی شباویز پرواز فعالیت خود را از سال 1388 با چارتر در مسیرهای انتالیا و کوش اداسی اغاز نمود ، و هم اکنون با در اختیار داشتن نمایندگی فروش پرواز پگاسوس .

اطلس جت . فری برد . و گارانتی هتلهای استاندار و مورد تائید معتبر ترین سایتهای دنیا سعی در ارئه بهترین خدمات به مسافرین عزیز می باشد

امتیاز و نقد و بررسی کاربران

۲.۷۵
ّ
برای ثبت نقد و بررسی باید در سیستم عضو شوید یا با نام کاربری خود

در صورتیکه علاقمند به ثبت " نقد و بررسی " و امتیاز دادن به این هتل هستید، میبایست فرم عضویت را تکمیل نمایید.

جهت تکمیل فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید

مشاهده همه (4)
علی شهبازی بررسی آژانس ها: ۱ بررسی هتل ها: ۰ امتیاز مثبت: ۰ امتیاز منفی: ۰
۴.۸۶

آژانس پیگیر و مسئولیت پذیر

نوع سفر : تور تفریحی (خانوادگی) | تاریخ سفر : ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ | تاریخ نقد و بررسی : ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
استفاده از خدمات این آژانس توسط این کاربر توصیه شده است.

با سلام و تشکر ویژه از سایت معتبر (لست سکند) که با معرفی اژانس های معتبر مسافرین را به درستی راهنمایی می فرمایید تشکر ویژه این جانب و همراهانمان از اژانش شباویز پرواز به دلیل مسئولیت پذیریه مدیریت اژانس و پرسنل این اژانس است که با اقدام به موقع با این که این جانب بسیار دیر به پای پرواز رسیده ...

ادامه نقد و بررسی

تشکر ویژه این جانب و همراهانمان از اژانش شباویز پرواز به دلیل مسئولیت پذیریه مدیریت اژانس و پرسنل این اژانس است که با اقدام به موقع با این که این جانب بسیار دیر به پای پرواز رسیده بودم و ساعت 2:45 بامداد بود خاتم موسوی و اقای اسفندیاری با هماهنگی با مسئول پرواز فری برد جناب اقای فرهادی و بخش سی ای پی بنده و همراهانم را سوار هواپیما کردن و از یک ضرر میلیونی مارا نجات دادن و هتلی که در بودروم به ما معرفی کرده بودن بسیار بسیار عالی بود

با این که ساعت نیمه شب بود هم خانم موسوی و اقای اسفندیاری تلفن موبایل خود را جواب دادن و تا لحظه سوار شدن ما به هواپیما تمام کارهای ما را هماهنگ کردن و مارا به صورت رایگان از بخش سی ای پی به پرواز رساندن البته بنده شخصاً تلفتی از اقای اسفندیاری تشکرات لارم را کرده ام و این ایمیل را در جهت اصلاع رساتی به شما و تبلیغ مجدد برای این اژانس خدمت شما ارسال میکنم با تشکر از اصلاع رساتی سایت شما

فرحنوش خوشخو بررسی آژانس ها: ۱ بررسی هتل ها: ۲ امتیاز مثبت: ۲ امتیاز منفی: ۰
۲.۱۴

اژانسی بی مسولیت

نوع سفر : تور تفریحی (خانوادگی) | تاریخ سفر : ۱۹ تير ۱۳۹۳ | تاریخ نقد و بررسی : ۰۸ مرداد ۱۳۹۳

ادامه نقد و بررسی

تابستان امسال تصمیم به رفتن به انتالیا را گرفتیم در سایت ها به دنبال هتل خوب وقیمت مناسب می گشتم تا اینکه برای 2 هفته بعد یعنی 20 تیر ماه هتل مورد نظرم را با پرواز پگاسوس در سایت شباویز پیدا کردم چون سال قبل ان هم از همین اژانس بلیط خریده بودم با اژانس مورد نظر تماس گرفتم و با فروشنده تور های ترکیه خانم موسوی صحبت کردم ایشان از من خواست تامدارک و تقاضای خرید تور را برای ایشان میل کنم .من تا ساعت 10 صبح مدارک رافرستادم ساعت 1 ظهر ایشان تماس گرفت وگفت حتما امروز باید بخشی از مبلغ را برای ما بفرستید تا من بتوانم هتل مورد نظر را برای شما رزرو کنم. من تا ساعت 2 بعد از ظهر کل مبلغ تور ها رابرای ایشان فرستادم .ساعت 5 بعد از ظهر ایشان تماس گرفت که من نتوانستم ان پرواز را برای شما بگیرم حاضرید نفری 200 هزار تومان بدهید وهمان تاریخ وهمان هتل را با پرواز فری برد برایتان بگیرم ،من موافقت کردم وروز بعد مابقی پول را هم به حساب اژانس ریختم.وبا اژانس تماس گرفتم و از ایشان خواستم تا بلیط ها را برایم بفرستد .ان روز یک شنبه بود ان خانم قول سه شنبه راداد. روز سه شنبه نه خبری از بلیط بود نه کسی با من تماس گرفت .مجددا با این خانم تماس گرفتم شلوغی اژانس را بهانه کردند وقول دادند که تا 5 شنبه بلیط ها به دستم برسد.مجددا تا شنبه صبر کردم باز هم خبری نشد. باز تماس گرفتم قول 2 شنبه رادادند . سه شنبه تماس گرفتم وتذکر دادم که ما جمعه نیمه شب پرواز داریم پس بلیط ها چه شد؟؟؟ سر انجام 5شنبه برگه های هتل وبلیط ها به دستم رسید.مجددا با این خانم تماس گرفتم واسم لیدر را پرسیدم و ایشان گفت با تابلوی سوییت هوم به دنبال شما می ایند.
جمه به انتالیا پرواز کردیم و در فرودگاه انتالیا لیدر مورد نظر را یافتیم .
لیدر مورد نظر هرچه در برگه هایش گشت گفت اسم شما در لیست من نیست....از مااصرار واز ایشان انکار و سرانجام هم گفت50 دلار می گیرم تا شما راسوار اتوبوس کنم . مبلغ مورد نظر را به ایشان پرداخت کردیم وبه اتوبوس سوییت هوم به هتل رسیدیم .
در هتل من موبایلم را روشن کردم وبه اژانس شباویز تلفن زدم وخواستم با خانم مورد نظر صحبت کنم که گفتند نیستند ، خانمی به جای ایشان پاسخگو شد که لیدر شما اوتیس است واین خانم اشتباه نموده ، منتظر لیدر اوتیس باشید.
لیدر تور اوتیس امد واو هم گفت که نه،شما در لیست من نیستید.و این هتل هم برای شما در این تاریخ رزرو نشده......
4 مرتبه بادفتر اژانس تماس گرفتم تا سرانجام مدیر اژانس گوشی را بر داشت و گفت:بله اشتباه شده الان لیدر دیگری دنبالتان می اید که شما را به هتل دیگری می برد.
به ایشان تذکر دادم که من همین هتل را می خواهم،جون خواهرم با خانوادهاش امشب پرواز دارندوبه همین هتلمی ایند.
سرتان را درد نیاورم .....لیدر مورد نظر امد و محترمانه توضیح داد که نمی توتنیم در هتل مورد نظر بمانیم چون اصلا برایمان رزرو نشده.....
ایشان ما را به هتل دیگری رساند و ما تا روز اخر چیزی یا کسی به نام لیدر ندیدیم.
روز اخر من با تور اوتیس تماس گرفتم تا بپرسم که چه ساعتی باید برای رفتن به فرودگاه اماده باشیم.....که ایشان گفتند شما ترانسفر فرودگاه ندارید باید خودتان تاکسی بگیرید و به فرودگاه بروید.
امروز 2 هفته از باز گشت ما از انتالیا می گذرد ، هیچ کس از این اژانس تماس نگرفت تا حتی یک عذر خواهی بکند....اژانسی که فکر می کند وقتی پول را از مشتری گرفت دیگر همه چیز تمام است.....اژانسی بی مسولیت و نامنظم.

لادن عوض پور بررسی آژانس ها: ۲ بررسی هتل ها: ۰ امتیاز مثبت: ۰ امتیاز منفی: ۰
۱.۲۹

با دقت و مطالعه انتخاب کنید

نوع سفر : تور تفریحی (خانوادگی) | تاریخ سفر : ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ | تاریخ نقد و بررسی : ۳۰ خرداد ۱۳۹۳

ادامه نقد و بررسی

با سلام. من 23 خرداد 93 تور قبرس شمالی را از آژانس شباویز با قیمت بسیار بالا در مقایسه با افراد دیگر مقیم در هتل خریداری کردیم. ساعت 12 روز 3شنبه 2 روز قبل از پرواز من با آژانس تماس گرفتم که ساعت2-3 برای تحویل مدارک در آژانس خواهم بود.از کرج تا تهران با وجود گرما وخستگی فراوان ناشی از بازگشت از محل کار به آژانس رفتم و راس ساعت 2.20 در محل آژانس حاضر شدم که متوجه شدم بلیط ها آماده نیست. با توجه به اینکه دیگر فرصت بازگشت به تهران در روزهای بعد را نداشتم تا ساعت 3.40 در آژانس معطل شدم ولی همچنان بدون دریافت بلیط به منزل برگشتم.صبح روز بعد مجددا ناچار به مراجعه به آژانسشدم و بلیط را تحویل گرفتم. در این آژانس برگه های به من تحویل دادند مبنی بر تور گشت شهری در لفگوشا که وقتی به قبرس رسیدیم لیدر گفتند ما همچین توری نداریم.لیدر ها نیز کوچکترین اطلاعاتی راجع به قبرس به ما ندادند و ما 4شنبه بازار را که دوستان به طور اتفاقی به آن برخورد کرده بودند را از دست دادیم.بطور کلی از خدمات این آژانس ناراضی هستیم.

الهه ر بررسی آژانس ها: ۱ بررسی هتل ها: ۵ امتیاز مثبت: ۴۴ امتیاز منفی: ۱۴

آژانس خوب اما کوچک

نوع سفر : تور تفریحی (خانوادگی) | تاریخ سفر : ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ | تاریخ نقد و بررسی : ۲۶ بهمن ۱۳۹۲
استفاده از خدمات این آژانس توسط این کاربر توصیه شده است.

من دو بار با آژانس شباویز به تور مارماریس رفتم که در مجموع میشه گفت از خدمات آژانس راضی هستم . اما بار دوم مشکلی در هماهنگی تور سافاری که از تهران خریداری کرده بودیم بوجود آمد و ما تقریبا یک روزمون رو به خاطر عدم هماهنگی از دست دادیم و تور لیدرمون هم دفعه دومی گم و گور شد. اما فکر میکنم در زمینه ...

ادامه نقد و بررسی

اما فکر میکنم در زمینه مارماریس آژانس شباویز بهترین خدمات رو بده و شناخت خوبی روی هتل های شهر داره.

همچنین مطلبی که یکی دو سال پیش در سایت قرار گرفت و شهر مارماریس و 2 3 تا از هتلهاش رو معرفی نمودند که فکر میکنم با اسپانسری آژانس شباویز صورت گرفت که خیلی کمک کرد به تصمیم ما برای رفتن به شهر مارماریس.

تنها بدی مارماریس اینه که بعد مسافت زمینیش (از ازمیر تا مارماریس) آدم رو خسته میکنه که اونهم مشکل آژانس محسوب نمیشه.