بهترین هتل های کیش برای ماه عسل + انواع و قیمت خدمات

4.3
از 12 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
کدام هتل کیش برای ماه‌عسل بهتر است؟
16 مهر 1402 08:00
2

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل یک پیشنهاد ویژه برای تازه‌ عروس و دامادهاست. هتل های کیش مخصوص ماه عسل با ارائه بهترین امکانات و دیزاینی رؤیایی، همراه با شمع و گل و بادکنک، سفری شیرین را برای مهمانان خود رقم می‌زنند. اگر شما هم به‌دنبال یک اقامتگاه برای سفر ماه‌عسلتان هستید یا قرار است همسرتان را برای سالگرد ازدواج غافل‌گیر کنید، این هتل‌ها در انتظار شما هستند. در این مطلب از مجله لست‌سکند، نام شش تا از بهترین هتل های کیش برای ماه عسل را گرد هم آورده‌ایم تا برای این سفر هرچه زودتر آماده شوید و خستگی ماه‌ها دوندگی برای برگزاری مراسم عروسی را از تن خود و همسرتان بیرون کنید. 

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل کدام‌اند؟

هتل ترنج، هتل مارینا پارک، هتل شایان، هتل داریوش، هتل ویدا و هتل میراژ، بهترین هتل های کیش برای ماه عسل هستند. در این هتل‌ها خدمات متعددی برای برگزاری یک شب به‌یادماندنی ارائه می‌شود. برای شناخت بهتر خدمات و هزینه هتل های کیش با خدمات ماه عسل با ما همراه باشید. گفتنی است که در این مطلب، هتل‌های لوکس و اقتصادی کیش از یکدیگر تفکیک شده‌اند و قیمت‌های ارائه‌شده برای آن‌ها، مربوط به مهرماه ۱۴۰۲ است.

بهترین هتل‌های لوکس کیش برای ماه عسل

هر زوج، ایدئال خاص خودش را برای انتخاب اقامتگاه در سفر ماه عسلش دارد. بعضی‌ها دوست دارند با کم‌ترین هزینه‌ها، سفر کنند و برای بعضی دیگر، وجود بهترین امکانات و خدمات هتل، حرف اول را می‌زند. در ادامه این بخش، هتل‌های لوکس کیش را می‌بینید که خدمات ماه‌عسل را به بهترین شکل ارائه می‌دهند. این هتل‌ها یک سفر عاشقانه همه‌چیز‌تمام را برایتان رقم می‌زنند.

هتل ترنج کیش

بدون اغراق هتل ترنج را می‌توان بهترین هتل کیش برای ماه عسل دانست. این هتل لوکس و مدرن با داشتن امکانات رفاهی و خدمات عالی، محیطی شاد و صمیمی را برای زوج‌های عاشق فراهم می‌کند. با اقامت در این هتل می‌توانید ویویی روبه دریا برای خوردن صبحانه‌تان داشته باشید و در سکوت و آرامش، استراحت کنید. گفتنی است که با توجه به موقعیت قرارگیری این هتل، طلوع و غروب دل‌انگیز آفتاب در کنار رقص ماهی‌ها و لاک‌پشت‌ها به خوبی دیده می‌شود. البته از صدای گوش‌نواز موج‌های دریا که بگذریم، می‌توانیم توجه شما را به صدای پرندگان مهاجری که در آن حوالی هستند و تور کیش هتل ترنج را برایتان عاشقانه‌تر می‌کنند، جلب کنیم.

لازم است بدانید که هتل ترنج مجهز به استخر، سونا، جکوزی، سالن بازی، رستوران و کافه‌های متنوع است؛ اما خدمات ویژه‌ای هم برای ماه‌عسل ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید اتاق ماه‌عسل هتل ترنج کیش را برای خود و همسرتان رزرو کنید، امکانات هتل در پکیج ماه‌عسل در ادامه آمده است. برای گرفتن این پکیج، باید هماهنگی‌های لازم را با رزرواسیون هتل ترنج انجام دهید. لازم است بدانید که هزینه اجرای این پکیج روی اتاق شما، ۳ میلیون تومان است. این مبلغ در واقع به هزینه اقامت شما اضافه می‌شود.

  • امتیاز هتل ترنج در گوگل: 4.3 از 5
  • آدرس هتل ترنج: ابتدای جاده جهان، بین میدان جاسک و کلبه هور
  • تلفن هتل ترنج: 07644496600
  • وب‌سایت هتل ترنج: toranj-hotel.com
  • خدمات ویژه ماه‌عسل هتل ترنج: شمع‌آرایی، گل‌آرایی، بادکنک‌آرایی، کیک مناسبتی

موقعیت دقیق هتل ترنج روی نقشه 

هتل ترنج۲.jpg
اتاق ماه‌عسل هتل ترنج کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک نمونه‌ای از یک هتل مدرن در کنار دریاست که با امکانات رفاهی خود، سفری خاطره‌انگیز را برای شما و همسرتان به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید در اتاق‌های بزرگ و راحت این هتل، لحظات شیرینی را سپری کنید یا در صورت دل‌خواه، از استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و سالن ورزشی هتل بهره ببرید. در کنار این امکانات، خدماتی برای ماه‌عسل نیز در این هتل وجود دارد که باعث می‌شود یک تجربه فراموش‌نشدنی از سفر به جزیره کیش داشته باشید. به همین دلیل، مارینا پارک را می‌توان جزو بهترین هتل های کیش برای ماه عسل دانست. قیمت رزرو این خدمات در هتل مارینا پارک، حدود ۲ میلیون تومان علاوه‌بر هزینه اتاق است. هرگونه امکانات دیگر مانند کیک، میوه یا شیرینی، هزینه‌هایی اضافه بر این دارد.

  • امتیاز هتل مارینا پارک در گوگل: 4.2 از 5
  • آدرس هتل مارینا پارک: بلوار مرجان، مارینا پارک هتل
  • تلفن هتل مارینا پارک: 07644465000
  • تلفن رزرواسیون: 07644465040
  • وب‌سایت هتل مارینا پارک: marinaparkhotel.ir
  • خدمات ویژه ماه‌عسل هتل مارینا پارک: شمع‌آرایی، گل‌آرایی، حوله‌آرایی

 موقعیت دقیق هتل مارینا پارک کیش روی نقشه

هتل مارینا پارک۳.jpg
هتل مارینا پارک، از هتل های کیش با خدمات ماه عسل

هتل شایان کیش

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای داشتن خدمات ماه‌عسل، هتل شایان کیش است. همان‌طور که می‌دانید، پاییز از بهترین اوقات سفر به کیش است. پس چه بهتر که در سفرتان با تور کیش آبان در اتاق‌های مدرن و لوکس این هتل، ویوی عالی از داخل اتاق با منظره زیبای خلیج فارس را داشته باشید. این هتل همچنین دارای استخر، سونا، جکوزی، رستوران، کافه، سالن ورزشی و سینماست. خوب است بدانید که هتل شایان، تفریح در جاهای دیدنی کیش در شب را برایتان آسان‌تر می‌کند؛ زیرا در کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به بیشتر آن‌ها دسترسی خواهید داشت. تصور کنید پس از گشت‌وگذار به اتاقتان در هتل می‌رسید؛ اتاقی که با هماهنگی‌های قبلی، در این ساعت تزیین شده و قرار است یک شب به‌یادماندنی را در خاطر شما و همسرتان ثبت کند. خدمات هتل شایان برای ماه‌عسل به شرح زیر است:

هتل شایان کیش برای انجام تزیینات و خدمات ماه‌عسل مبلغ ۲.۵ میلیون تومان را دریافت می‌کند. این نرخ ممکن است در پیک تعطیلات بالاتر برود. پس تا‌حدامکان برنامه خود را زودتر از موعد رزرو کنید.

  • امتیاز هتل شایان در گوگل: 3.3 از 5
  • آدرس هتل شایان: میدان ساحل
  • تلفن هتل شایان: 076444222771 - 09375371856
  • وب‌سایت هتل شایان: shayan-hotel.com
  • خدمات ویژه ماه‌عسل هتل شایان: گل‌آرایی، شمع‌آرایی، بادکنک‌آرایی، کیک مناسبتی

موقعیت دقیق هتل شایان کیش 

هتل-شایان-کیش-26-1024x643.jpg
منظره اتاقی در هتل شایان کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش پنج ستاره که می‌تواند بهترین هتل کیش برای ماه عسل محسوب شود، با معماری زیبا و تاریخی، امکانات رفاهی متنوع و خدمات بی‌نظیر، تزیینات زیبایی برای ماه‌عسل در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید در اتاق‌های لوکس و مجلل هتل با چشم‌انداز خیره‌کننده خلیج فارس اقامت کنید و از صبحانه گرم و لذیذ، استخرهای آب گرم و سرد، سالن‌های ورزشی و زیبایی، رستوران‌، استخر روباز ویژه بانوان و خدمات ماه‌عسل این هتل لذت ببرید.

این هتل، نه‌تنها به شما فرصت استراحت و آرامش می‌دهد، بلکه به شما کمک می‌کند تا با تاریخ، فرهنگ و طبیعت زیبای جزیره کیش آشنا شوید. گفتنی است اقامت در این هتل، دسترسی شما را به بهترین مراکز خرید کیش ممکن می‌سازد.

خدمات ماه‌عسل هتل بزرگ داریوش کیش را می‌توانید با پرداخت مبلغ ۳ میلیون تومان، علاوه‌بر هزینه رزرو اتاق، برای اتاقتان پیاده‌سازی کنید. برای هر‌گونه سفارش دیگر، مانند میوه، شیرینی، نوشیدنی یا تغییر گل مصنوعی به گل‌های طبیعی، لازم است هزینه بیشتر بپردازید.

  • امتیاز هتل داریوش در گوگل: 4.4 از 5
  • آدرس هتل داریوش: میدان داریوش
  • تلفن هتل داریوش: 07644444900
  • وب‌سایت هتل داریوش: Dariushgrandhotel.com
  • خدمات ویژه ماه‌عسل هتل داریوش: شمع‌آرایی، گل‌آرایی، بادکنک‌آرایی، کیک مناسبتی، تزیین تخت‌خواب

موقعیت دقیق هتل داریوش 

هتل داریوش ۲.jpg
هتل داریوش؛ از هتل های کیش مخصوص ماه عسل

بهترین هتل های اقتصادی کیش برای ماه عسل

اکثر افراد پس از مراسم پرخرج عروسی، به ماه‌عسل می‌روند. به همین خاطر، ممکن است ترجیحشان این باشد که در هتل‌‌های ارزان‌تر اقامت کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، ما به شما دو هتل ۵ ستاره را معرفی می‌کنیم که در عین داشتن بهترین امکانات، قیمت مناسب‌تری را برای خدمات ماه‌عسل ارائه می‌دهند. خالی از لطف نیست که قبل از سفر به این جزیره، از تفریحات کیش هم مطلع باشید تا بهتر هزینه‌های سفرتان را مدیریت کنید.

هتل ویدا کیش

اگر به‌دنبال یک هتل لوکس ولی اقتصادی برای ماه‌عسل خود هستید، هتل ویدا کیش گزینه‌ای مناسب است. این هتل پنج ستاره که در لیست بهترین هتل های کیش برای ماه عسل قرار گرفته، با خدمات بی‌نظیر و امکاناتی منحصر‌به‌فرد، سفری رؤیایی را برای مهمانانش رقم می‌زند. برای دریافت پکیج ماه‌عسل این هتل، باید بدانید که چه مقدار می‌‌خواهید هزینه کنید. هتل ویدا، بسته‌های متفاوتی را برای تزیینات اتاق در اختیار شما می‌گذارد. داشتن همه موارد تزیین در پکیج‌های ۵ میلیون تومانی هتل ویداست؛ اما گل، بادکنک و نوارهای تبریکی را می‌توانید با مبلغ حدود 2 میلیون تومان هم برای خود و همسرتان تهیه کنید.

گفتنی است که این هتل ۵ ستاره، با استخرهای روباز و سرپوشیده، سالن‌های ورزشی، سینما، بار، سالن زیبایی و پرسنل مجرب و مهربان، آماده پاسخ‌گویی به نیازهای شما در هر لحظه است. این هتل با قیمت مناسب و تخفیف‌های جذاب، یک تجربه لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. پیشنهاد می‌کنیم در کنار استفاده از این امکانات مخصوص ماه‌عسل، از برنامه خودتان هم غافل نشوید؛ مثلاًْ کافه‌های خوب کیش را از دست ندهید.

  • امتیاز هتل ویدا در گوگل: 4.4 از 5
  • آدرس هتل ویدا: بلوار موج
  • تلفن هتل ویدا: 07644420073
  • وب‌سایت هتل ویدا: Hotelvida.ir
  • اینستاگرام هتل ویدا: @Vidahotel
  • خدمات ویژه ماه‌عسل هتل ویدا: گل‌آرایی، بادکنک‌آرایی، نوار تبریک روی تخت، ریسه‌های نورانی، پر رنگی، بوبو بالن، پولک

بهترین کافه‌های کیش کجاست؟

موقعیت دقیق هتل ویدا روی نقشه 

هتل ویدا۳.jpg
هتل ویدا از هتل های کیش برای ماه عسل

هتل میراژ

هتل میراژ یکی از بهترین هتل های کیش با خدمات ماه عسل است. هتل میراژ کیش اتاق‌هایی را در ساختمان اصلی و واحدهایی را در محوطه با نام کابانا (Cabana) دارد. این هتل ۵ ستاره مناسب زوج‌هایی است که هم می‌خواهند از بهترین امکانات بهره‌مند شوند و هم می‌خواهند سفرشان را اقتصادی تمام کنند.

هتل میراژ کیش این خدمات را تنها با دریافت مبلغ ۱.۵ میلیون تومان برای شما اجرا می‌کند. البته اگر کیک را از اقلام بالا حذف کنید، شرایط اقتصادی‌تری برایتان رقم می‌خورد و از کل هزینه مبلغ ۳۰۰ هزار تومان کم می‌شود.

  • امتیاز هتل میراژ در گوگل: 3.4 از 5
  • آدرس هتل میراژ: بلوار ایران، خیابان سنایی، خیابان دریا
  • تلفن هتل میراژ: 07644422220
  • وب‌سایت هتل میراژ: Hotelmiragekish.ir
  • صفحه اینستاگرام هتل میراژ: @miragehotelkish
  • خدمات ویژه ماه‌عسل هتل میراژ: گل‌آرایی، شمع‌آرایی، کیک مناسبتی

موقعیت دقیق هتل میراژ کیش روی نقشه 

2هتل-میراژ-کیش-اتاق-دبل-کابانا-1024x682.jpg
اتاق‌های هتل میراژ کیش

خرید تور کیش برای ماه عسل

نمی‌توان از این واقعیت گذشت که تور کیش، یکی از پرطرف‌دارترین سفرها میان ایرانیان است. به همین دلیل، فعالیت خطوط هوایی در این مسیر بسیار زیاد است و احتمالاً این مقدار گستردگی و تنوع تورها، شما را سردرگم کند. توصیه ما این است که در سایت لست‌سکند پس از جست‌وجو برای تور کیش فیلترهای قیمت، تاریخ و مدت اقامت را فعال کنید تا انتخاب برایتان آسان‌تر شود. همچنین، هنگام جست‌و‌جو این امکان برایتان وجود دارد که نام هتل را تعیین کنید. در این صورت، فقط تورهایی را به شما نشان می‌دهد که در تاریخ انتخاب‌شده‌تان، ظرفیت خالی در آن هتل داشته باشد. در ضمن دریافت تور اقساطی کیش هم به‌عنوان گزینه دیگری برای سفر به کیش فراهم است که اگر ترجیحتان بود، می‌توانید با کلیک روی آن، تورهای موجودش را ببینید.

کلام آخر

در این مطلب، با ۶ هتل ۵ ستاره در جزیره کیش که جزو پرطرف‌دارترین و بهترین هتل های کیش برای ماه عسل هستند، آشنا شدید. ملاک طبقه‌بندی ما بر‌اساس امکانات، زیبایی و قیمت این هتل‌ها برای ارائه خدمات ماه عسل به زوج‌ها بود. اگر هم قصد ندارید هزینه زیادی برای سفرتان بپردازید، می‌توانید با خرید تور ارزان کیش ۳ شب و ۴ روز به جزیره سفر کنید و به‌جای تهیه خدمات ماه‌عسل هتل‌ها، فعالیت‌های ویژه‌ای، از تفریحات گرفته تا جاهای دیدنی کیش را برای خودتان برنامه‌ریزی کنید و سفری منحصربه‌فرد را تجربه کنید.

به نظر شما بهترین هتل های کیش برای ماه عسل کدام‌ها بودند؟ اگر تا‌به‌حال در هتل های کیش مخصوص ماه عسل حضور داشته‌اید، لطفاً از تجربه‌تان برایمان بگویید. به نظرتان هزینه‌ای که بابت این خدمات پرداخت می‌شود، ارزشش را دارد؟

فاطمه یموتی
فاطمه یموتی

اولین باری که خواندن یک کتاب توانست روحم را پرواز دهد، به یاد می‌آورم. تقریبا فهمیده بودم که کلمات، قدرت فوق‌العاده‌ای دارند. مخصوصا اگر درباره چیزهایی باشد که تا به‌حال نمیدانستی. چند سالی‌ست که از آن روزها می‌گذرد و من هنوز دست به قلم، روی ابرها درحال پروازم.