تفریحات عمان؛ معرفی بهترین جاهای تفریحی با قیمت

3.8
از 9 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
فهرستی از بهترین تفریحاتی که می‌توان در عمان انجام داد!
12 آذر 1402 08:00
0

عمان کشوری است که امکانات مناسبی برای گردشگران در نظر گرفته و تفریحات عمان برای مسافرانی که دنبال خوش‌گذرانی بیشتر در سفرشان هستند، فرصت سفری لذت‌بخش را فراهم می‌کند. به همین علت، در این مطلب از بلاگ لست‌سکند به سراغ بهترین جاهای تفریحی عمان رفته‌ایم تا با معرفی آن‌ها، گزیده‌ای از سرگرمی‌های این کشور را همراه با قیمت تفریحات عمان برایتان بنویسیم تا بتوانید بهتر برای سفرتان برنامه‌ریزی داشته باشید.

بهترین تفریحات عمان کدام‌اند؟

پارک آبی النسیم، پارک آبی وادینا، پارک آبی هاوانا، استخر بیمه عمان، شهربازی یلو سابمارین، شهربازی مجیک پلنت، شهربازی فابی لند، اکستریم زون، ترامپو عمان، فان زون، فانتازمو، شهربازی مرح لند تعدادی از بهترین تفریحات عمان هستند. شما با خواندن این مطلب متوجه می‌شوید که تفریحات عمان چیست و قیمت تفریحات عمان چقدر است تا بتوانید برنامه‌ریزی بهتری برای سفرتان به این کشور و گشت‌وگذار در عمان داشته باشید.

راهنمای کامل سفر به عمان

پارک‌های آبی عمان

احتمال اینکه در کشور گرمی مثل عمان، هوس آب‌تنی و تفریحات آبی کنید، بسیار زیاد است؛ بنابراین در این قسمت از مطلب تفریحات عمان، چند پارک آبی را معرفی می‌کنیم تا اگر گرمای هوا اذیتتان کرد، به این پارک‌های آبی سری بزنید و حسابی خنک شوید.

پارک آبی النسیم (Al Naseem Water Park)

النسیم فقط یک پارک آبی نیست و مجموعه تفریحی بزرگی است که از سه بخش پارک آبی، باغ‌وحش و شهربازی تشکیل شده است. در واقع  مجتمع تفریحی النسیم را که یکی از بهترین جاهای تفریحی عمان است، می‌توان شهربازی هم حساب کرد. این مجتمع تفریحی مناسب همه اعضای خانواده است و طیف گسترده‌ای از تفریحات را در بر می‌گیرد؛ تفریحاتی مثل سرسره‌های آبی، آبشار، دریاچه و همه چیزهایی را که یک پارک آبی یا یک مجموعه تفریحی نیاز دارد، در پارک آبی النسیم می‌توانید پیدا کنید.

  • آدرس پارک آبی النسیم: شهر صلاله، جاده عطین، نزدیک فرودگاه بین‌المللی صلاله
  • ساعت کاری پارک آبی النسیم: همه‌روزه از 10 صبح تا 7 شب؛ یکشنبه‌ها تعطیل
  • قیمت بلیط پارک آبی النسیم: بزرگ‌سالان 10 ریال عمان و کودکان 6 ریال عمان

موقعیت پارک آبی النسیم روی نقشه

Al Naseem Water Park.jpg

پارک آبی النسیم، از تفریحات عمان 

پارک آبی وادینا (Wadina Water Park)

وادینا از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی عمان است که می‌توان از آن به‌عنوان یکی از جاهای تفریحی عمان نام برد. این پارک آبی، مجهز به بیشتر وسایل تفریحی مثل ترامپولین، دایو و سرسره در اندازه‌ها و اشکال مختلفی مثل مارپیچی، بلند، بوم‌رنگی و سرعتی است. پارک آبی وادینا، مکانی مخصوص بازی کودکان هم دارد تا بتوانید با همه اعضای خانواده و با خیال راحت به این پارک آبی بروید و از این تفریح در عمان لذت ببرید.

  • آدرس پارک آبی وادینا: نیزوا، منطقه تجاری 31، خیابان فرق، مجاور هتل اینترسیتی
  • ساعت کاری پارک آبی وادینا: یکشنبه تا چهارشنبه از 9.5 صبح تا 6.5 عصر؛ پنجشنبه، جمعه و شنبه از 8.5 صبح تا 8.5 شب
  • قیمت بلیط پارک آبی وادینا: بزرگ‌سالان 5.5 ریال عمان و کودکان 4.5 ریال عمان

موقعیت پارک آبی وادینا روی نقشه

Wadina Water Park.jpg
پارک آبی وادینا، از تفریحات در عمان

پارک آبی هاوانا (Hawana Aqua Park)

هاوانا را می‌توان نخستین پارک آبی عمان دانست که تقریباً همه وسایل تفریحی یک پارک آبی مجهز را دارد؛ سرسره در اندازه‌های مختلف، استخر موج‌های بزرگ و کوچک و منطقه بازی برای کودکان در کنار کافه و فودکورت که می‌توانید پس از کلی تفریح، به رستوران‌هایش سری بزنید و خودتان را شارژ کنید. هاوانا علاوه‌بر پارک آبی، یک باغ‌وحش کوچک هم درون خود جای داده است تا این پارک، یکی از بهترین جاهای تفریحی عمان برای همه سنین شود.

  • آدرس پارک آبی هاوانا: طاقه
  • ساعت کاری پارک آبی هاوانا: سه‌شنبه تا شنبه از 10 صبح تا 6 عصر (1 تا 2 ظهر تعطیل)؛ یکشنبه و دوشنبه تعطیل
  • قیمت بلیط پارک آبی هاوانا: بزرگ‌سالان 6 ریال عمان و کودکان 4 ریال عمان

 موقعیت پارک آبی هاوانا روی نقشه

Hawana-Salalah-Oman-Aqua-Park.jpg
پارک آبی هاوانا، از تفریحات عمان

استخر بیمه عمان (Bimmah Sinkhole)

آیا برای یک تفریح درست‌وحسابی حاضرید از شهر خارج شوید؟ استخر بیمه عمان در واقع پیشنهادی است که نمی‌توانید رد کنید! استخر بیمه عمان از جاذبه‌های طبیعی این کشور است که هم‌زمان جزو جاهای تفریحی عمان هم محسوب می‌شود. استخر بیمه عمان در روستای بیمه قرار دارد و نکته جالب اینجاست که عده‌ای می‌گویند شاید این استخر از برخورد شهاب‌سنگ با زمین به وجود آمده که البته خیلی قابل استناد نیست.

شاید فکر کنید چون این استخر طبیعی خارج از شهر قرار گرفته، امکانات کمی داشته باشد؛ اما این‌طور نیست! استخر بیمه به یکی از جاهای تفریحی عمان تبدیل شده است و امکانات اولیه هر مکان تفریحی را دارد. این استخر طبیعی در جنوب شرقی شهر مسقط قرار گرفته است و با 1.5 ساعت رانندگی می‌توانید به آن برسید.

  • آدرس پارک استخر بیمه عمان: ضباب، پارک هوية نجم (حیات نجم)
  • ساعت کاری استخر بیمه عمان: همه‌روزه از 8 صبح تا 8 شب؛ جمعه‌ها از 8 صبح تا 9 شب
  • قیمت بلیط استخر بیمه عمان: رایگان

 موقعیت استخر بیمه عمان روی نقشه

Bimmah Sinkhole.jpg
نمایی از استخر طبیعی بیمه

شهربازی‌های عمان

شهربازی‌ها همواره از جذاب‌ترین مکان‌های تفریحی هر کشوری محسوب می‌شوند. عمان هم با شهربازی‌های مجهز خود توانسته گردشگران بسیاری را به این مراکز تفریحی جذب کند و خانواده‌های بسیاری هم وقتشان را در این شهربازی‌ها سپری می‌کنند. در این بخش از مطلب تفریحات عمان به معرفی شهربازی‌های این کشور می‌پردازیم تا اگر هنگام گشت‌وگذار در این کشور حوصله‌تان سر رفت، سری به این شهربازی‌ها هم بزنید.

شهربازی یلو سابمارین (Yellow Submarine)

شهربازی زیردریایی زرد یا همان یلو سابمارین یکی از جاهای تفریحی در عمان است که اگر با فرزندانتان هستید، برای یک بار هم که شده باید آن را تجربه کنید. این شهربازی شامل امکانات تفریحی زیادی مثل استخر توپ، دیوار کوه‌نوردی، سرسره و ترامپولین است که در محیطی کاملاً ایمن و با محافظ‌ها و کف‌پوش‌های نرم پوشیده شده‌اند. این مرکز تفریحی فقط مخصوص کودکان است و بزرگ‌سالان اجازه ورود به آن را ندارند.

  • آدرس شهربازی یلو سابمارین: پانوراما مال
  • ساعت کاری شهربازی یلو سابمارین: همه‌روزه از 10 صبح تا 10 شب
  • قیمت بلیط شهربازی یلو سابمارین: قیمتی ثبت نشده است.

موقعیت دقیق شهربازی یلو سابمارین در پانوراما مال

Yellow Submarine.jpg
تصویری از شهربازی یلو سابمارین

مجیک پلنت (Magic Planet)

همان‌طور که از نامش پیداست، قرار است با سیاره‌ای جادویی مواجه شویم. مجیک پلنت مجموعه‌ای بزرگ از انواع‌واقسام بازی‌های مختلف است که امکان ندارد حتی لحظه‌ای در آن حوصله‌تان سر برود. دو شعبه از این شهربازی سرپوشیده در مراکز خرید مختلفی مثل سیتی سنتر مسقط و عمان مال قرار گرفته است که در آن‌ها می‌توانید علاوه‌بر خرید کردن، تفریح و خوش‌گذرانی هم داشته باشید. مجیک پلنت یک محیط خانوادگی و مجهز به سالن بولینگ، دیوار صخره‌نوردی و انواع ترامپولین است که تمامی اعضای خانواده می‌توانند از آن استفاده کنند.

  • آدرس مجیک پلنت: سیتی سنتر مسقط (طبقه 1)، عمان مال (طبقه 4)
  • ساعت کاری مجیک پلنت: بسته به ساعات کاری مراکز خرید
  • قیمت بلیط مجیک پلنت: بسته به خرید هر پکیج از 6 تا 21 ریال عمان

موقعیت دقیق شهربازی مجیک پلنت در سیتی سنتر مسقط

Magic Planet.jpg
ورودی شهربازی مجیک پلنت در مرکز خرید

فابی لند (Fabyland)

فابی لند هم یکی دیگر از مطرح‌ترین شهربازی‌های زنجیره‌ای دنیاست که در عمان هم دو شعبه دارد. این شهربازی چیزی از وسایل تفریحی کم ندارد و می‌توان آن را یکی از مجهزترین مراکز تفریحی سرپوشیده عمان دانست که از پیشرفته‌ترین وسیله‌های سرگرمی تشکیل شده است. این شهربازی انواع وسایل تفریحی مثل بازی‌های آرکید، تراموپولین و انواع سواری‌های هیجان‌انگیز دارد که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند؛ به‌طوری که متوجه گذر زمان در فابی لند نشوید.

  • آدرس شهربازی فابی لند: مسقط مال و مسقط گرند مال
  • ساعت کاری فابی لند: دوشنبه تا یکشنبه از 9 صبح تا 12 شب
  • قیمت بلیط فابی لند: بسته به خرید هر پکیج از 8 تا 50 ریال عمان


فابی لند، شعبه مسقط مال

Fabyland.jpg
فابی لند، از شهربازی‌های عمان

اکستریم زون (Xtreme Zone)

اگر سرشار از انرژی هستید و تمایل دارید در یک مرکز تفریحی آن را تخلیه کنید، اکستریم زون دقیقاً همان جایی است که شما نیاز دارید. در اکستریم زون امکان ندارد بتوانید یک جا متوقف شوید و مدام درحال جنب‌وجوش و بالا و پایین پریدن هستید. این مرکز تفریحی با دیواره‌های کوه‌نوردی، زمین بسکتبال و بیش از 50 ترامپولین به‌هم‌پیوسته، قرار است شما را به مهیج‌ترین حالت ممکن سرگرم کند.

  • آدرس اکستریم زون: مسقط مال
  • ساعت کار اکستریم زون: همه‌روزه از 10 صبح تا 10 شب
  • قیمت بلیط اکستریم زون: بسته به مدت‌زمان انجام بازی متفاوت است.

اکستریم زون، شعبه مسقط مال

Xtreme Zone.jpg

اکستریم زون، از تفریحات عمان

ترامپو عمان (Trampo Oman)

ترامپو عمان محلی برای تخلیه انرژی کودکانتان است. این محل یکی از جاهای تفریحی عمان محسوب می‌شود که مثل اکستریم زون، پر از بازی‌های پرشی مختلف است. بازی‌های ترامپو عمان به سه دسته پرشی، صعودکردنی و بازی‌های نرم تقسیم‌بندی می‌شود. پریدنی‌ها شامل ترامپولین‌های به‌هم‌پیوسته‌ و استخرهای پرشده از مکعب‌های نرم است. صعودکردنی‌ها نیز شامل دیوارهای صخره‌نوردی در شکل‌های مختلف می‌شود که باید از آن‌ها صعود کنید. بازی‌های نرم هم مختص کودکان کم‌سن‌وسال است که شامل وسایلی مثل استخر توپ و سرسره می‌شود. ضمناً در این‌گونه مکان‌ها جوراب‌های مخصوصی به حضار می‌دهند تا ایمنی و بهداشت افرادی که وارد این محیط می‌شوند، تضمین شود.

  • آدرس ترامپو عمان: مسقط، ارتفاعات قلعه
  • ساعت کار ترامپو عمان: یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از 1 ظهر تا 10 شب؛ آخر هفته‌ها از 10 صبح تا 11 شب
  • قیمت بلیط ترامپو عمان: بسته به مدت‌زمان حضور و نوع بازی از 3 تا 18 ریال عمان

 موقعیت ترامپو عمان روی نقشه

Trampo Oman.jpg
یکی از بازی‌های ترامپو عمان

فان زون (Fun Zone)

فان زون یک مرکز تفریحی و سرگرمی مدرن است که در آن می‌توانید از زمین بولینگ و اسکیت گرفته تا میزهای بیلیارد و بازی‌های لیزری و کامپیوتری پیدا کنید. فان زون برای همه گروه‌های سنی مناسب است و می‌تواند شما و خانواده‌تان را یک روز کامل با پیشرفته‌ترین تجهیزات و وسایل سرگرمی، مشغول نگه دارد. فان زون یکی از بزرگ‌ترین مراکز تفریحی سرپوشیده در کشورهای حوزه خلیج فارس است. در این مرکز سرگرمی، رستوران هم وجود دارد تا بتوانید انرژی‌تان را بالا ببرید و به ادامه بازی‌کردن بپردازید.

  • آدرس فان زون: مسقط، خیابان القروم
  • ساعت کاری فان زون: همه‌روزه از 10 صبح تا 12 شب
  • قیمت بلیط فان زون: بسته به هر بازی متفاوت است.

 موقعیت فان زون روی نقشه

fun-Zone-Oman.jpg
فان زون، از تفریحات عمان

فانتازمو (Funtazmo)

در مرکز خرید اونیوز مال، دو فانتازمو وجود دارد که یکی به‌نام «فانتازمو کیدز» مخصوص کودکان است و دیگری به‌نام «فمیلی فانتازمو» برای خانواده‌ها طراحی شده است که همه اعضای خانواده بتوانند استفاده کنند. در فانتازمو کیدز که مخصوص کودکان زیر 3 سال است، علاوه‌بر بازی و سرگرمی، آموزش‌هایی هم به کودکان داده می‌شود و محیطی به وجود آمده تا والدین با خیال راحت فرزندان خود را به آنجا بسپارند. در فمیلی فانتازمو، بیش از 250 وسیله سرگرمی وجود دارد که از سن 3 تا 60 سال می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند و لذت ببرند. نکته هیجان‌انگیز ماجرا هم اینجاست که در فانتازموی خانوادگی می‌توانید نخستین ترن هوایی را در یک محیط سرپوشیده تجربه کنید.

  • آدرس فانتازمو: اونیوز مال، فانتازمو کیدز (طبقه اول)، فمیلی فانتازمو (طبقه دوم)
  • ساعت کاری فانتازمو: همه‌روزه از 10 صبح تا 10 شب؛ آخر هفته‌ها تا 11 شب
  • قیمت بلیط فانتازمو: ورودی 3 ریال عمان به‌ازای هر کودک

موقعیت دقیق شهربازی فانتازمو در اونیوز مال

Funtazmo.jpg
نمایی از ورودی شهربازی فانتازمو

شهربازی مرح لند (Marah Land)

می‌توان گفت اینجا تنها شهربازی روباز مسقط است که با بیش از 30 وسیله بازی و سواری برای همه سنین، شهربازی محبوب خانواده‌های مسقط محسوب می‌شود. البته این شهربازی، محیط سرپوشیده‌ای هم برای کودکان دارد که در آن بیش از 20 وسیله سرگرمی وجود دارد تا فرزندانتان هم از این مکان تفریحی لذت ببرند. به‌طور خلاصه می‌توان گفت تمامی امکاناتی را که یک شهربازی بزرگ باید داشته باشد، مرح لند در خود جای داده است. از فودکورت گرفته تا غرفه‌های پاپ‌کورن و پشمک، همه در این شهربازی موجود است.

  • آدرس مرح لند: مسقط، خیابان القروم
  • ساعت کاری مرح لند: همه‌روزه از 4 بعدازظهر تا 12 شب
  • قیمت بلیط مرح لند: ورودی رایگان؛ قیمت هر بازی متفاوت است.

 موقعیت شهربازی مرح لند روی نقشه

Marah Land.jpg
شهربازی مرح لند، از جاهای تفریحی عمان

سایر تفریحات عمان

در هر کشوری، علاوه‌بر تفریحات موضوعی مثل شهربازی و پارک‌های آبی، تفریحات دیگری هم وجود دارد که در دسته‌بندی‌های خاصی نمی‌گنجند؛ تفریحاتی مثل سینما، تئاتر، اتاق فرار و... که اغلب محبوب عموم مردم هستند. در این بخش از مطلب جاهای تفریحی عمان، به‌سراغ معرفی این گروه از تفریحات رفته‌ایم.   

آکواریوم عمان (Oman Aquarium)

آکواریوم عمان را به‌نوعی می‌توان نخستین آکواریوم سرپوشیده این کشور نامید که در شهر مسقط قرار گرفته است. در این آکواریوم می‌توانید دنیای زیر آب را مشاهده کنید و از زندگی در زیر دریاها باخبر شوید. شاید نکته جالب این آکواریوم، قصه‌محور بودنش باشد، زیرا شما طی گشت‌وگذار درون آن، می‌توانید از ماجراهای سفرهای دریایی دریانورد مشهور قرن پانزدهمی عمان یعنی احمد بن مجید آگاه شوید و حیوانات و موجوداتی را که او در سفرش به آن‌ها برخورده، در این آکواریوم ببینید.

مجموعه‌ای از ماهی‌ها، خرچنگ‌ها، لاک‌پشت‌ها و پنگوئن‌ها در این آکواریوم زندگی می‌کنند و شما می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. علاوه‌بر آن، امکان غواصی در کنار ماهی‌ها هم خواهید داشت. این مکان برای تمامی اعضای خانواده به‌ویژه کودکان، مناسب است و می‌تواند جنبه آموزشی بسیاری داشته باشد.

  • آدرس آکواریوم عمان: محله سیب، مسقط مال
  • ساعت کاری آکواریوم عمان: همه‌روزه از 10 صبح تا 10 شب؛ آخر هفته‌ها تا 11 شب
  • قیمت بلیط آکواریوم عمان: بسته به خرید هر پیکج برای بازدید و غواصی متفاوت است.

موقعیت آکواریوم عمان روی نقشه

Oman-Aquarium-Tunnel.jpg
محیط داخلی آکواریوم عمان

اتاق فرار ایکس کیپ (Xcape)

حالا نوبت می‌رسد به معرفی یک اتاق فرار! مگر می‌شود از تفریحات حرف بزنیم، اما اتاق فرار یکی از گزینه‌هایمان نباشد؟ اتاق فرار ایکس کیپ، مجموعه‌ای مجهز است که شامل سه مدل اسکیپ روم می‌شود. مدل اول، اسکیپ روم معمولی است که مثل سایر اتاق فرارها به محل می‌روید و با حل‌کردن معماهایی، درها را یکی پس از دیگری باز می‌کنید. در مدل دوم که به آن اتاق فرار واقعیت مجازی می‌گویند، شما با عینک‌های مخصوص واقعیت مجازی به بازی اسکیپ روم می‌پردازید و در مدل آخر هم می‌توانید با پرینت گرفتن اطلاعاتی که سایت به شما می‌دهد، در خانه و همراه با خانواده خود به این بازی بپردازید.

  • آدرس ایکس کیپ: شعبه اول مسقط مال، شعبه دوم خیابان المزون
  • ساعت کاری ایکس کیپ: همه‌روزه از 10 صبح تا 10 شب، آخر هفته‌ها تا 11 شب
  • قیمت بلیط ایکس کیپ: بسته به تعداد نفرات، انتخاب نوع و تایم بازی متفاوت است.
map scape.jpg
موقعیت دو شعبه از اتاق فرار ایکس کیپ روی نقشه
Xcape Musct.jpg
اتاق فرار ایکس کیپ، از تفریحات عمان

سرزمین برفی (Snow Oman)

شاید وسط کشور گرمی مثل عمان، هوس یک تفریح خنک کنید. سرزمین برفی یا همان اسنو پارک عمان، دقیقاً همان جایی است که می‌خواهید. سرزمین برفی البته کمی سردتر از انتظار شماست و بهتر است تا با لباس‌های گرم و دستکش به این مجموعه تفریحی بروید. محیط اسنو پارک پوشیده از یخ و برف است و می‌توانید با خیال راحت به برف‌بازی، تیوب‌سواری و اسکی بپردازید. شما در این پارک حتی می‌توانید به دیدن پنگوئن‌ها هم بروید و در سرزمین‌های برفی زیپ‌لاین سواری کنید. پارک برفی از آن دست جاهای تفریحی عمان است که همه اعضای خانواده در تمامی سنین قطعاً آن را دوست خواهند داشت.

  • آدرس سرزمین برفی: عمان مال
  • ساعت کاری سرزمین برفی: همه‌روزه از 10 صبح تا 10 شب و آخر هفته‌ها تا 12 شب
  • قیمت بلیط سرزمین برفی: بسته به تعداد نفرات و مدل‌های مختلف، از 12 ریال عمان

سرزمین برفی در عمان مال

Snow Oman.jpg
تصویری از سرزمین برفی یا اسنو عمان

سینمای عمان

سینما نه‌تنها می‌تواند یکی از تفریحات عمان باشد، بلکه در تمامی دنیا یک تفریح جالب، عمومی و اقتصادی به حساب می‌آید که گردشگران می‌توانند به آنجا بروند. سرمایه‌گذاران بخش گردشگری عمان هم از سینماسازی عقب نمانده و سینماها را با استانداردهای جهانی در این کشور تأسیس کرده‌اند. این سینماها اغلب در مراکز خرید عمان واقع شده‌اند و با اکران آثار روز سینمای جهان، این تفریح را به بهترین شکل به کشور خود آورده‌اند؛ گرچه عمان، سهم خاصی در فیلم‌سازی ندارد و بیشتر به نمایش فیلم‌های سایر کشورها می‌پردازد.

  • آدرس سینماهای عمان: در سراسر کشور
  • ساعت کاری سینماهای عمان: بسته به سانس هر فیلم متفاوت است.
  • قیمت بلیط سینماهای عمان: بسته به کیفیت سینماها متفاوت است.
Cinema in Oman.jpg
یک سینما در عمان

تفریحات ساحلی عمان

ازآنجایی‌که عمان از سه جهت شمال، جنوب و شرق به دریا می‌رسد، سواحل زیادی را در خود جای داده است. بنابراین می‌توانید سرگرمی‌های دریایی و ساحلی را جزو تفریحات عمان در نظر بگیرید که بسیار هم پرطرف‌دار هستند. گزیده‌ای از این تفریحات شامل پاراسیلینگ، جت اسکی، شنا، قایق‌سواری، تماشای لاک‌پشت‌ها و دلفین‌ها می‌شود که گردشگران زیادی را برای تفریح به خود جذب کرده است. از زیباترین سواحل عمان که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد، ساحل رأس الحد، ساحل قروم، مارینا بندر روضه، ساحل بندر جیسا و ساحل تیوی عمان است. در بیشتر این سواحل می‌توانید به تفریح در عمان بپردازید و علاوه‌بر تفریح، چشیدن غذاهای عمانی را هم از دست ندهید.

قیمت غذا در عمان چقدر است؟

parasailing in oman.jpg
پاراسیلینگ، یکی از تفریحات در عمان

سفر به عمان با تور

اگر پس از خواندن مطلب جاهای تفریحی عمان، تمایل پیدا کرده‌اید که به این کشور زیبا سفر کنید، می‌توانید با استفاده از بخش تور عمان وبگاه لست‌سکند، تورهای مختلف این کشور را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس بخرید. درضمن اگر در سفرساز سایت، مشخصات تور دل‌خواهتان مثل هتل، ایرلاین، تاریخ رفت‌وبرگشت و بازه قیمتی مد نظرتان را وارد کنید، می‌توانید به نزدیک‌ترین تور مطلوبتان دست پیدا کنید.

سخن آخر

تفریحات عمان و شناخت بهترین جاهایش به شما کمک می‌کند سفر هیجان‌انگیزتری را تجربه کنید. بدون شک، تفریح کردن در سفر، در کنار دیدن جاذبه‌ها، هم اوقات‌فراغت را پر می‌کند و هم لذت بیشتری از سفر به شما می‌چشاند. بنابراین توصیه می‌کنیم اگر به عمان سفر می‌کنید، حتماً علاوه‌بر بازدید از جاهای دیدنی عمان، جاهای تفریحی عمان را تجربه کنید.

حسین نادری
حسین نادری

مهندس نرم‌افزاری خسته از کُدزنی هستم که عاشق سینماست و فیلم‌نامه‌نویسی می‌کند. مدتی‌ست که به دنیای تولید محتوا قدم گذاشته‌ام و نوشتن در لست‌سکند کار هر روز من شده است. نوشتن برای لست‌سکند به من این فرصت را می‌دهد تا با واژه‌ها به گوشه‌گوشه دنیا سفر کنم و تجربه‌های تازه‌ای به دست آورم. پس، نوشتن شد فصل مشترک مهندسی، فیلم‌نامه‌نویسی و تولید محتوای گردشگری؛ چیدن و مهندسی‌کردن هنرمندانه واژه‌ها کنار هم و کشف دنیاهای جدید.