هواپیمایی امارات کوتاه آمد؛ وثیقه 30 میلیونی تبدیل به چک ضمانت شد

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
24 بهمن 1390 00:00
0
خبرگزاری میراث فرهنگی ـ گروه گردشگری ـ در حالی دفاتر خدمات مسافری در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید درگیر فروش بلیت و ارائه خدمات هستند که افزایش نرخ ارز نه تنها منجر به کاهش سفر و رکود بازار شده بلکه مشکلات جدیدتری برای دفاتر خدمات مسافری به وجود آمده که از آن جمله می توان به طلب وثیقه 30 میلیون تومانی توسط شرکت هواپیمایی امارات اشاره کرد.

به گزارشCHN، هفته گذشته طی خبری شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرد که دفاتر خدمات مسافری که تمایل به فروش بلیت هواپیمایی امارات را دارند، باید وثیقه 30 میلیون تومانی ارائه دهند. این در حالی است که مدیر شرکت هواپیمایی امارات این اقدام را در همه کشورها عادی دانست و گفته بود که این یک معامله تجاری ـ بازرگانی است.

اما پس از مخالفت هایی‌که با این خواسته شرکت هواپیمایی امارات شد، سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد که اماراتی ها از خواسته خود کوتاه آمدند و به همان دریافت چک راضی شده اند.

"عباس مسیبی" مدیرروابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور به CHN، گفت:« هفته گذشته شرکت هواپیمایی امارات طی تقاضایی خارج از عرف خواستار ارائه وثیقه 30 میلیون تومانی برای فروش بلیت خود از سوی دفاتر خدمات مسافری شده بود که این امر واکنش برخی مسئولان را به همراه داشت. اما امروز طی جلسه‌ای، مصطفی‌الجبری، مدیر شرکت هواپیمایی امارات اعلام کرد که دفاتر خدمات مسافری به جای وثیقه 30 میلیون تومانی می توانند چک ضمانت بدهند.»

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.