ماه عسل رویایی با اقامت در 9 هتل لوکس + تصاویر

4.9
از 7 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
12 بهمن 1393 00:00
0
بهترین هتل های لوکس برای ماه عسل

چنانچه به دنبال یک ساحل عاشقانه ، یک دریاچه ی عجیب و جالب و یا یک مقصد لوکس اروپایی می گردید ، این هتل های لوکس قطعا فشارهای عصبی قبل از عروسی را از یادتان خواهند برد. در اینجا می توانید از بهترین درمان های لوکس در هتلی عجیب و غریب و پر زرق و برق لذت ببرید ، اما بیشتر از هر چیزی اینجا یک مقصد عاشقانه برای شروع خاطرات فوق العاده خواهد بود. ما لیستی از 10 مورد از بهترین هتل های لوکس مناسب برای ماه عسل را به شما معرفی می کنیم. تنها به این تصاویر فوق العاده نگاهی بیاندازید ...

1. تفریحگاه جزیره پیتر Peter Island

موقعیت: جزیره پیتر ، جزایر ویرجین آیلندز Virgin Islands

سبک: لوکس کلاسیک

تصور کنید که چیزهای مورد علاقه تان به محض ورود شما در انتظارتان باشند! آبمیوه یا نوشابه ی دلخواه شما ، موسیقی مورد علاقه شما ، حتی نوع بالشی که دوست دارید. اینجا جزیره ی پیتر است ، یک جزیره ی منحصر به فرد خصوصی و رومانتیک با انحصار کامل شماست. کلیه ی مهمانان جزیره پیتر از دیدن غذاهای استثنایی ، کافه ی شیک و رستوران روباز آن بسیار خرسند خواهند شد. این تفریحگاه در سراسر کارائیب به همان اندازه که برای مناظر الهام بخش خود شهرت دارد برای غذاهای ابتکاری اش نیز معروف است ، چرا که طعم غذاهای بین المللی را با مزه های خاص رایج در جزیره ترکیب می کند. موقعیت روستایی فضا با چشم اندازهای خیره کننده ، با قابلیت انتخاب بین سبک های معماری و اندازه های ویلاها ، حفظ حریم خصوصی و بهترین تجهیزات ممکن آن چیزی است که در تفریحگاه جزیره ی پیتر انتظار شما را می کشد.

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

2. تفریحگاه پالمیلا Palmilla

موقعیت: سان خوزه دل کابو San Jose Del Cabo ، باخا کالیفرنیا سور Baja California Sur ، مکزیک

سبک: سوپر لوکس

این مکان به عنوان "جواهر باخا" در نظر گرفته شده ، تفریحگاه پالمیلا یک تفریحگاه آرام خصوصی ، با احساس و شیک است که اقامتگاه های رو به اقیانوس که هر کدام دارای ایوان ، تخت آفتابی کنار ساحل و امکانات متعددی هستند را در اختیار همگان قرار می دهد. تفریحگاه جایی قرار گرفته که در آن امواج گرم بر روی خط ساحلی چشم نواز می لغزند و نهنگ های خاکستری که به جست و خیز مشغولند از فاصله ی دور دیده می شوند . در اینجا ، سبک دلپذیر و قدیمی مکزیک ، با سقف های کاشی شده به رنگ قرمز ، دیوارهای سفید و محیط روستایی با فواره های نفیس ، بی سر و صدا در میان نخل های رقصان ، گیاهان حاره ای و دیگر شکوفه های گرمسیری خودنمایی می کنند .

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

3. تفریحگاه جزیره های من Hayman Island

موقعیت : جزیره های من ، سد بزرگ ریف Reef ، استرالیا

سبک: لوکس کلاسیک

در تفریحگاه جزیره های من به جزئیات و برخورد گرم و حرفه ای خدمه برای سپری کردن اقامتی لذت بخش و به یاد ماندنی که از آن هتلی ویژه و خاص ساخته توجه نمایید. این تفریحگاه پنج ستاره ی استرالیایی که بارها برنده ی جوایز متعدد شده شما را به قلمرو منحصر به فردی از تشریفات بی نظیر ، آرامش کامل ، غذاخوری فوق العاده ، فعالیت های تفریحی در جزیره و ماجراجویی جذاب در سد بزرگ ریف و مناظر نفس گیر آن می برد. هیچ مکانی در جزیره بالاتر از چهار طبقه ندارد و در سراسر آن ، استخرهای سایبان دار و آبشارهای آرام در میان باغ های زیبا ، گردشگاههای بزرگ و فضای باز در اختیار شماست.

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

4. برج العرب Burj Al Arab

موقعیت: دبی ، امارات متحده عربی

سبک: سوپر لوکس

برج العرب در رای گیری ها به عنوان لوکس ترین هتل جهان برگزیده شده است ، این هتل هفت ستاره بهترین امکانات موجود را طی یک مهمان نوازی عربی به مسافران ارائه می دهد. پذیرش بصورت خصوصی صورت می گیرد و در تک تک طبقات میز پذیرش به همراه گروهی از پیشخدمت های آموزش دیده و حرفه ای در خدمت مهمانان هستند ، شما می توانید از بهترین خدمات شخصی در طول اقامت خود در این هتل مطمئن باشید و از توجه بی حد و حصری که به مهمانان می شود لذت ببرید. در اینجا می توان از سوئیت دوبلکس مجلل با تجهیزات اداری خصوصی و آخرین تکنولوژی روز لذت برد. در اینجا امکان استفاده از میز پذیرش در هر طبقه ، دوش های قطره ای و جکوزی در هر سوئیت ، ناوگان رولز رویس ، پیشخدمت در سراسر ساعات شبانه روز و ناهار خوری زیر دریا و نیز زیر ستاره های آسمان فراهم است.

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

5. تفرجگاه و آبگرم تالاب بورا بورا Bora Bora Lagoon

موقعیت : بورا بورا ، پلینزیای فرانسه

سبک: لوکس کلاسیک

تفرجگاه و آبگرم تالاب بورا بورا یک بهشت خصوصی و جادویی برای زوج هاست که تنها یک مایل از جزیره اصلی بورا بورا و قایق سواری خوش منظره و زیبای آن و فرودگاه بورا بورا فاصله دارد. در جزیره ای دست نخورده با هیچ جاده و یا روستایی و دسترسی مستقیم به صخره های تماشایی ، باغ ها و شکاف های بکر شما می توانید طیف گسترده ای از فعالیت های تفریحی مانند شنا ، غواصی ، قایقرانی، کایاک سواری و گشت و گذارهای روزانه مانند غذا دادن به کوسه ها و غروب کشتی را در تالاب تجربه کنید. این جا محل مناسبی برای داشتن آرامش مطلق است که در فهرست " بهترین مکان های جهان برای ماندن" و همچنین در فهرست "20 هتل حاشیه اقیانوس آرام " قرار گرفته است.

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

6. هتل دکریلون de Crillon

موقعیت : پاریس ، فرانسه

سبک: سوپر لوکس

بنای تاریخی منحصر به فرد هتل د کریلون یک بنای لوکس قرن هجدهمی زیبا واقع در میدان معروف کنکورد Place De La Concorde در قلب شهر پاریس است. این هتل یکی از شش قصر هتل موجود در پاریس است. رستوران امبسدورز Ambassadeurs ادعای آن را دارد که یکی از بهترین سالن های غذاخوری موجود در شهر است که با 140 متر مربع تراس و پنجره های بلند اجازه می دهد نور فراوان به داخل بنا وارد شود. بنا با رنگ های گرم و قاب های چوبی و سوئیت های مشهورش چشم انداز با شکوهی از پاریس را ارائه می دهند و برج ایفل با افتخار تمام از حمام لوکس آن قابل مشاهده است. در اینجا بالاترین سطح از خدمات شخصی به مهمانان ارائه می گردد که همانا هدف نهایی هتل د کریلون است.

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

7. تفریحگاه تایدز ریویرا مایا Tides Riveria Maya

موقعیت: پلایا دل کارمن Playa Del Carmen ، کینتانا رو Quintana Roo ، مکزیک

سبک: طراحی بوتیک

این تفریحگاه در یک روستای کوچک به نام تالاب کالاکوکو Xcalacoco درست خارج از تالاب دل کارمن و در امتداد ماسه های مرواریدی ریویرا مایا واقع شده است. اقامتگاه تایدز که پیش از این ایکال دل مار Del Mar Ikal نام داشت ، یک پناهگاه ساحلی وسیع است که در عمق جنگل های مناطق استوایی و بدوی مایا واقع گردیده است. این پناهگاه یک آبگرم مجهز به خدمات لوکس ، یک رستوران برجسته ، سالنی با سبک آشپزی یوکاتکان Yucatecan به همراه هفت مایل ساحل شن و ماسه ای سفید دارد و سفر به شهر های باستانی و خرابه های آن حوالی به آسانی میسر است. این محیط سرسبز گرمسیری یک فضای استثنایی برای رویدادهای خاص را بوجود آورده و توسط آبگرم کاملا مجهز و لا ماریا Marea La که رستورانی برجسته و اقیانوسی با غذاهایی لذیذ است تکمیل شده است. اقامتگاه های ساحلی با امکانات رفاهی لوکس شامل ویلاهای خصوصی و سوئیت های تایدز نیز در اینجا یافت می شوند. یک ماه عسل فوق العاده شامل اقامت در ریویرا مایا به مدت پنج روز و چهار شب در ویلای لوکس ریویرا مایا با استخر خصوصی است.

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

8. تفریحگاه پوینت Point

موقعیت : دریاچه ساراناک Saranac ، نیویورک ، ایالات متحده آمریکا

سبک: لوکس کلاسیک

تفریحگاه پوینت یک مکان منحصر به فرد و خصوصی در املاک آدیرونداک Adirondack است که در آن شما برای لذت بردن از فعالیت های باشکوه موجود در آن آزاد می باشید. اینجا یک مکان پر جنب و جوش و منحصر به فرد است که دارای مخفی گاهی زیبا ، با ماهیت باشکوه و عظمت روستا و اقامتگاهی با تجمل و رنگارنگ در میان بیابان های کوه آدیرونداک Adirondack است. کلیه ی امکانات اقامتی آن شامل مجموعه ای از عتیقه جات و مبلمان آدیرونداک بوده و هر کدام دارای یک فضای نشیمن دنج رو به یک شومینه بزرگ از سنگ اسکنه هستند. هر اتاق لوکس در عین بی تکلف بودن پر زرق و برق است و مکانی برای گذراندن صبح های آرام و شب های درخشان می باشد.

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

9. ویلای سن میشل San Michele

موقعیت: فلورانس، ایتالیا

سبک: طراحی بوتیک

این ویلا تنها چند دقیقه از مرکز فلورانس فاصله دارد ، ویلای سن میشل واحه ای از صلح و زیبایی های بی نظیر است که توسط باغ ها و جنگل های روی تپه ی فیسول Fiesole احاطه شده است. ویلای سن میشل قطعا یکی از رومانتیک ترین هتل های جهان است. این هتل که قبلا یک صومعه بوده در تپه ها و در میان درختان سرسبز و باغ های مطبق واقع شده و به مناظر بی نظیری از شهر فلورانس مشرف است و در شکوه و جلال کلاسیک آن سهیم می باشد. هر بازدید کننده یک مهمان ویژه است که دعوت به قدم زدن در باغ ایتالیایی سرشار از درختان لیمو و گل رز معطر می شود و مزه ی غذاهای عالی توسکانی را در ایوانی سرپوشیده می چشد گویی در یک خانه خصوصی مهمان شده است.

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

 بهترین هتل های لوکس ماه عسل

بهترین هتل های لوکس ماه عسل

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.