هتل مجلل البستان روتانا، دبی + تصاویر

4
از 1 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
27 فروردین 1393 00:00
0

البستان روتانا (Al Bustan Rotana) در دبی، هتلی است پر زرق و برق که در آن مهمان نوازی سنتی عرب ها با تجهیزات و طراحی کاملاً لوکس و امروزی ترکیب شگفت آوری خلق کرده است. این هتل پنج ستاره برای اقامت کسانی که به قصد تجارت و یا تفریح به دبی سفر می کنند، ایده آل است. البستان روتانا 275 اتاق و سوئیت بزرگ دارد.

 هتل البستان روتانا در دبی

 هتل البستان روتانا در دبی

امکانات اتاق ها عبارت است از اینترنت بیسیم پرسرعت، قهوه جوش و چای ساز، مینی بار، تلویزیون های ماهواره ای، تلفن IDD، گاوصندوق، رختشویی و خشک شویی، حمام و سشوار و غیره. در «البستان روتانا» رستوران ها و بارهای زیادی فعالیت می کند که از آن جمله می توان به Choices (عرضه کننده انواع غذاهای عربی، ایتالیایی، هندی، ژاپنی و منطقه ای) و اسنک بار Aquarius که یک بار استخر است اشاره کرد. رستوران Benihana نیز انواع غذاهای دریایی، ژاپنی و آمریکایی را ارائه می نماید. در این رستوران غذا به شیوه تپان یاکی (Teppanyaki) و جلوی چشم مشتری طبخ می شود. رستوران Mawal (ارائه دهنده بهترین غذاهای لبنانی) و کافه لابی Gazebo (که در آن انواع شیرینی های خانگی، کیک، ساندویچ، سالاد و چای عرضه می شود) نیز قابل ذکر است.

 هتل البستان روتانا در دبی

 هتل البستان روتانا در دبی

مرکز سلامتی و تناسب اندام بادی لاینز (Bodylines) یک سالن مجهز بدن سازی با تجهیزات کامل ژیمناستیک، دستگاه های تمرینات قلبی و عروقی است که از جمله امکانات آن می توان به کلاس های تناسب اندام، اتاق های ماساژ، اتاق بخار، سونا، جکوزی در فضای باز، دسترسی به ساحل، استخر روباز با درجه حرارت کنترل شده و استخر کودکان اشاره کرد. بنا به گفته سایت شرکت روتانا مالک این هتل، «البستان روتانا» یکی از بزرگترین و مجهزترین محل های برگزاری نشست ها و کنفرانس ها در دبی را در اختیار دارد. شرکت ها می توانند نشست ها و کنفرانس های خود را با کیفیت و سرویس های عالی و مدرن در این مکان برگزار کنند. برخی دیگر از امکانات هتل عبارتند از: اتاق ویژه افراد غیرسیگاری، قسمت اشیای گمشده، صرافی، پزشک، پارکینگ اختصاصی، سرویس اجاره خودرو و لیموزین، سالن زیبایی مو، مغازه کادوفروشی و.... گفتنی است کارکنان این هتل به چند زبان صحبت می کنند.

 هتل البستان روتانا در دبی

 هتل البستان روتانا در دبی

 هتل البستان روتانا در دبی

مهمانان این هتل مجلل می توانند با انجام ورزش ها و سرگرمی های دلپذیری همچون تنیس، اسکواش، ماهیگیری و گلف ساعات خوشی را برای خود فراهم آورند.

دسترسی:

این هتل در مرکز دبی و نزدیک به مراکز خرید معروف این شهر واقع شده است. فاصله «البستان روتانا» تا فرودگاه بین المللی دبی، سالن نمایشگاه مرکز تجارت جهانی (World Trade Centre Exhibition Halls)، مناطق تجاری دیره (Deira) و بر دبی (Bur Dubai) چند دقیقه ای بیش نیست. هتل همچنین در نزدیکی منطقه مسکونی، تجاری و سرگرمی دبی فستیوال سیتی (Dubai Festival City) قرار گرفته است.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.