سوئیس بلندترین هتل جهان را در کوه های آلپ،، می سازد

0
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
29 فروردین 1394 16:09
0

سوئیسی ها می خواهند رکورد امارات را در داشتن بلندترین هتل جهان بزنند آنهم در ارتفاعات آلپ

سرمایه گذاران سوییسی در راستای اجرای این طرح گسترده معماری و گردشگری یک متخصص طراحی معماری به سبک مینیمال از کشور امریکا را برای طراحی این هتل که 381 متر ارتفاع و 170 اتاق مجلل دارد، درخواست همکاری کرده اند. این هتل قرار است در سال 2019 افتتاح شود.

"رومئو ستوفل" سرمایه گذار سوییسی که خبر همکاری طراح معماری امریکایی را اعلام کرد یادآور شد که این هتل قرار است در منطقطه "والز" واقع در آلپ سوییس ساخته شود و در سال 2019 هتل ماریوت دبی را که درحال حاضر رکورد 355 متر ارتفاع بلندترین هتل جهان را در اختیار دارد، پشت سر می‌گذارد.

او که نقش مهمی در طراحی معماری منطقه والز درآلپ درنقشه جهانی معماری مدرن دارد، خود با یک شرکت معماری درطرح "فارنک" در دبی همکاری نزدیک دارد می گوید که سفرش به دبی و مشاهده رشد سریع این کشور که اکنون یکی از بزرگترین و شلوغ ترین فرودگاه های جهان ، بلندترین برج و بلندترین هتل‌ها و نیز بزرگترین مرکز خرید جهان و بزرگ ترین جزیره مصنوعی جهان را در خود دارد، الهام بخش او در ارائه وپیشبرد طرح ساخت این هتل در سوییس بوده است.

 بلندترین هتل جهان را در کوه های آلپ



منبع :خبر آنلاین

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.