پیشنهادها به توریست‌های آمریکایی برای چهار مدل سفر به ایران + قیمتها

4.1
از 11 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
25 بهمن 1394 11:53
0

این روزها موج زیادی از گردشگران آمریکایی و اروپایی در حال ورود به ایران هستند، اما این تورها چگونه هستند؟ توریست ها برای سفر به ایران چه هزینه ای را باید بپردازند و آنها به جه مناطقی از ایران سفر می کنند؟

نیو صدر: «زیبایی‌های ایران منتظر شما است، بیایید و برای خودتان شگفتی های این کشور را ببینید» این شعار یک تور آمریکایی برای سفر به ایران است. رئیس های تور آمریکایی سفر لوکس به ایران دوج استیو و پت کوتای هستند، این دو که علاقه زیادی به سفر دارند از حدود 80 کشور بازدید کرده اند و این تور را برای سفر به ایران ترتیب داده اند.

در صفحه اول سایت این تور دلایلی را برای سفر به ایران نوشته است، اولین ویژگی که این سایت از ایران نام برده مردم کشورمان است. در این سایت نوشته شده است: «با مهمان نواز و خوش آمدگوترین مردم جهان ملاقات کنید».

دومین ویژگی نام برده شده از ایران مکان های مختلف ایران است از هتل های 4 و 5 ستاره تا مناطق تاریخی تا میراث جهانی ثبت شده ایران. آخرین ویژگی گفته شده در این سایت هم "امپراطوری فراموش شده" ایران است، همچنین در این قسمت از ایران به عنوان یکی از امن ترین کشور های خاور میانه نام برده شده است.

مزیت های این تور نسبت به تور های دیگر

این تور همچنین به گفته خودش مزیت های هم نسبت به تور های دیگر دارد، مزیت هایی همچون داشتن بهترین قیمت ها، اقامت های لوکس، خدمات راهنمایی تور کامل و ...

اما به جز این مزیت ها، این سایت بهترین مزیت خود را داشتن یک تور شخص می داند. یعنی توریست ها می توانند در این تور طبق علاقه های خود برنامه ریزی کنند.

انواع تور ها برای سفر به ایران

سفر لوکس به ایران 4 نوع تور مختلف به ایران هم دارد، که فیمت هر کدام متفاوت است و البته با افزایش تعداد افراد قیمت به نسبت هر فرد کاهش می یابد.

پیشنهادها به توریست‌های آمریکایی برای چهار مدل سفر به ایران

البته به جز این 4 نوع تور در این سایت یک تور جانبی هم برای سفر به ایران وجود دارد؛ « راز پنهان ایران: اسکی کردن در یکی از بهترین مناطق دنیا » قیمت یک نور 5 روز، 4 شب اسکی ایران در شرکت سفر لوکس به ایران حدود 950 دلار است.

در این سایت نوشته شده است با این وجود که این موضوع بسیار عجیب است ولی ایران یکی از بهترین پیست های اسکی جهان را دارد.

توریست های آمریکایی می توانند در کنار یکی از 4 نوع تور بالا، به اسکی هم بروند.

پیشنهادها به توریست‌های آمریکایی برای چهار مدل سفر به ایران
* نقشه تور جامع

پیشنهادها به توریست‌های آمریکایی برای چهار مدل سفر به ایران
* نقشه تور کلاسیک

پیشنهادها به توریست‌های آمریکایی برای چهار مدل سفر به ایران
*نقشه تور بازدید از مناطق اصلی

پیشنهادها به توریست‌های آمریکایی برای چهار مدل سفر به ایران
*نقشه تور ضروری



منبع : خبرآنلاین

 


لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.