سانحه هوایی فرودگاه تبریز + تصاویر

5
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
04 بهمن 1393 00:00
0

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پس از شنیدن شایعاتی مبنی بر سانحه هوایی دیروز فرودگاه تبریز مبنی بر آنکه «هواپیمای شرکت زاگرس‌ایر قبل از پرواز به مقصد مشهد از باند خارج شده‌ است» بر آن شدیم تا گفت‌وگویی با مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی در زمینه صحت و سقم این خبر و جزئیات آن داشته باشیم و از حال مسافران این پرواز با خبر شویم.

محمد صفایی نیز در این رابطه با اشاره به اینکه این حادثه ساعت 15.15 دقیقه بعداز ظهر دیروز اتفاق افتاده است گفت: یک فروند هواپیمای MD شرکت هواپیمایی زاگرس، که قصد عزیمت به مشهد را داشت قبل از پرواز در ابتدای باند و به هنگام دور زدن جهت انجام پرواز از باند خارج و وارد شانه خاکی باند شده است.

وی با اشاره به اینکه به هیچ یک از مسافران خوشبختانه کوچک‌ترین آسیبی نرسیده است گفت: بلافاصله پس از این اتفاق، نماینده شرکت هواپیمایی مستقر در فرودگاه به سرعت مسافران را از هواپیما خارج و به سالن فرودگاه منتقل کرد.

صفایی با اشاره به اینکه بعد از آن اقدامات برای احیا و ورود هواپیما به باند صورت گرفت افزود: پس از چند ساعت تلاش همکاران ایمنی زمینی و خدماتی این اداره کل و نماینده شرکت هواپیمایی مستقر در فرودگاه، این هواپیما توسط خودروی یدک‌کش به رمپ فرودگاه منتقل شد.

وی افزود: با لطف و عنایت خداوند متعال، هیچ مشکلی برای این پرواز و مسافران آن پیش نیامد و کلیه مسافرین با پرواز جایگزین شماره 4056 ساعت 21:15 دقیقه به سمت مشهد مقدس پرواز کردند.

سانحه هوایی فرودگاه تبریز + تصاویر

سانحه هوایی فرودگاه تبریز + تصاویر

سانحه هوایی فرودگاه تبریز + تصاویر



منبع :خبرگزاری فارس

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.