بهترین نانوایی های سیدنی

5
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین نانوایی های سیدنی
27 اسفند 1395 09:00
0

در سیدنی گزینه های مختلفی برای خورد و خوراک وجود دارد که از جمله آنها می توان به مکان هایی برای یافتن انواع نان، شیرینی ها و کیک های خوشمزه اشاره نمود. این نانوایی ها در سراسر شهر سیدنی پخش شده و محصولاتی درجه یک به مردم این شهر ارائه می دهند که در ادامه به برخی از بهترین های آنها اشاره می کنیم:

1- Lüneburger

هر روز صبح مغازه داران از عطر و بوی سحرآمیز نان و شیرینی و کیک های تازه پخته شده ی «لونه برگر» سرمست می شوند. افراد خوش خوراک، گذر از مقابل این نانوایی بدون خریدن پرتزل های پر شده با پنیر و اسفناج امکان پذیر نمی باشد. آنهایی که طعم های شیرین را بیشتر می پسندند باید حتما اشترودل کاستارد گیلاس آلمانی را امتحان کنند.

بهترین نانوایی های سیدنی

2- Iggys Down Under

شما قبل از اینکه خود این نانوایی را ببینید با صف طویل آن مواجه خواهید شد. این نانوایی که در حقیقت بیش از یک سوراخ کوچک روی دیوار نیست، فضای آنچنانی ندارد اما آنقدر پرطرفدار شده که به یک شعبه ی جهانی تبدیل گشته است. همه چیز در منوی این نانوایی عالی است از نان های پنیری پارمزان تا رول های زیتون و بیگل همه چیز آنقدر خوشمزه است که می توانید همه ی آنها را همان طور ساده بخورید. همین موضوع محصولات این نانوایی را به میان وعده ای ایده آل برای لذت بردن در ساحل تبدیل می کند، ساحلی که با یک پیاده روی کوتاه از این نانوایی می توان به آن دسترسی پیدا کرد.

بهترین نانوایی های سیدنی

3- Sonoma

بسیاری از خوار و بار فروشان خبره و برخی از بهترین رستوران های سیدنی، تنها از نان های سونوما استفاده می کنند و این نشان می دهد که تا چه پایه محصولات این نانوایی خوب است. همچنین در سراسر شهر کافه های سونومای زیادی وجود دارند که بسیار مورد اقبال عموم واقع شده اند. افراد دوست دارند برای خوردن یک ساندویچ تهیه شده از نان های معروف سونوما در اینجا توقف کنند و در عین حال از جو و فضای خوب کافه لذت ببرند. علاوه بر اینها همواره امکان خرید این نان ها و بردن آنها به خانه نیز وجود دارد که از آن جمله می توان به قرص نان های میشه سونوما اشاره نمود که برخلاف قسمت های داخلی نرم، بخش خارجی آن کاملا ترد و کاراملی است و همین موضوع آن را بسیار پرطرفدار می کند.

بهترین نانوایی های سیدنی

4- Bourke Street Bakery

اهالی سیدنی سال هاست که اطراف این بلوک صف می بندند تا نان های عالی بورک را تهیه کنند. خوشبختان فروشگاه ساری هیلز Surry Hills، هشت شعبه ی جدید دیگر در سطح شهر افتتاح نموده و همین طور در حال افزایش شعبه های خود است. قرص های نان زیبا و انواع کیک تنها محصولات این نانوایی نیستند، آنها همچنین انواعی از محصولات خلاقانه و هنرمندانه ی دیگر را به مشتریان خود عرضه می کنند که از آن جمله می توان به رول گوشت بره، رزماری و سوسیس و همچنین تارت بیکن، تره فرنگی و پنیر گرویر اشاره نمود.

بهترین نانوایی های سیدنی



منبع : theculturetrip