بزرگترین آتش بازی جهان در گینس بنام دبی ثبت شد + ویدئو

4.5
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
18 آذر 1393 00:00
0

دبی در راستای ادامه تلاش‎ها برای کسب عنوان برترین‌ها جهان، این بار موفق شد بزرگترین برنامه آتش بازی جهان را به مناسبت آغاز سال نومیلادی ، برگزار کند.

این مراسم که هم اکنون به عنوان بزرگترین نمایش آتش بازی درجهان که تا کنون رخ داده، درکتاب گینس به نام دبی ثبت شده، با صرف هزینه های کلان، در400 نقطه مشخص از طول نوار ساحلی امارات برگزار شد که مرکز آن جزیره جمیرا بود که آن هم عنوان بزرگترین جزیره مصنوعی جهان را دارد.

درکنار مراسم آتش بازی، پرچم امارات نیز به طول 30 هزار متر مربع ، برفراز آسمان دبی دیده می‌شد که گفته می‌شود آن نیز بزرگ‌ترین پرچم مراسم آتش بازی بود که تا کنون به نمایش درآمده است.

همچنین این مراسم برروی صفحه نمایشی ارائه می‌شد که درواقع بزرگ ترین صفحه نمایش بود .این نمایش با صدای موسیقی همراه بود و به‌گونه ای کاملا متحرک اجرا می‌شد که توانست بیش از 400 هزاربرنامه آتش بازی را درآسمان یکی از مطرح‌ترین نام‌ها در صنعت گردشگری خاورمیانه، به اجرا بگذارد.

امسال نیز به سنت سالهای اخیر احتمالا آتش بازی بسیار بزرگی در انتظار مسافران دبی خواهد بود . پیشنهاد ما شما این است اگر به دنبال سفر در این ایام هستید و هنوز گزینه مورد نظر خود را پیدا نکرده اید روی تور دبی در این ایام به صورت جدی تری فکر کنید. همچنین بسیاری از فروشگاه ها و مالها در این ایام تخفیف های بسیاری خوبی را برای کاربران خود در نظر میگیرند.

شما را به مشاهده ویدوئی فوق العاده زیبا به مدت تقریبی 6 دقیقه دعوت مینماییم .جهت دانلود ویدئوی فوق اینجا کلیک کنید.




منبع : خبرگزاری میراث فرهنگی

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.