انگشت نگاری ویزای کانادا

4.5
از 2 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
27 اردیبهشت 1394 09:00
0

در صورتیکه قصد سفر به کانادا را دارید برای اخذ ویزای کانادا یکی از مراحل، انجام انگشت نگاری در آنکارا و استانبول است، که در این مطلب اطلاعاتی در اختیارتان قرار میدهیم.

انجام کلیه ی امور مربوط به ویزای کانادا در مراکز VAC در آنکارا یا استانبول صورت می گیرد، که این مراحل ظرف کمتر از 15 دقیقه انجام می شود که در روز های دوشنبه تا جمعه از ساعت 8:30 الی 15:30 این کار در این مراکز صورت می گیرد. برای انجام مراحلی که در زیر به آنها اشاره می کنیم، در آنکارا یا استانبول به علت جابجایی ممکن است VAC‌از شما در خواست هزینه ی جابجایی کند که در این صورت باید در ابتدا آن را بپردازید.

1- عکس دیجیتال از صورت فرد درخواست کننده.

کارمند VAC در ابتدا از شما یک غکس دیجیتالی خواهد گرفت. این عکس باید به صورت کامل، واضح و تمام رخ بدون هیچ گونه مانعی از چهره ی شما باشد.

2- اثر انگشت دستان.

در ادامه ی مراحل بعد VAC‌ از شما می خواهد که برای انجام مرحله ی انگشت نگاری، انگشتان دست خود را یر روی سطح اسکنری که مخصوص این کار است بگذارید، سفرات کانادا به داشتن تصویر از هر 10 انگشت شما نیاز دارد، که شما در این مرحله باید ابتدا 4 انگشت دست راست خود و بعد 4 انگشت دست چپ و در آخر دو انگشت شصت خود را هم زمان بر روی دستگاه اسکنر قرار دهید، توجه داشته باشید که انگشتان خود را کاملا صاف بر روی دستگاه اسکنر قرار دهید.

نکاتی که باید در هنگام انگشت نگاری رعایت کرد:

1- برای گرفتن وقت انگشت نگاری و دریافت ویزا به هیچ عنوان مدارک خود را پست نکنید.

2- بعد از ارائه ی مدارک برای ویزا در اولین فرصت حداکثر 30 روز، انگشت نگاری را انجام دهید. شما می توانید با مراجعه به شرکت ایران آنکارا و توسط شرکت ما در اولین فرصت وقت لازم را دریافت کنید.

3- باید تمامی افراد در یک پرونده، همزمان انگشت نگاری را انجام دهند.

4- اگر بر روی دست یا صورتتان خالکوبی و یا رنگ دارید باید صبر کنید تا برطرف شود و بعد برای انگشت نگاری اقدام کنید.



منبع: ایران آنکارا

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.