هتل کرنلیا دیاموند گلف، آنتالیا (Cornelia Diamond Golf)

4.5
از 41 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
با یکی از بهترین هتلهای آنتالیا آشنا شوید + تصاویر
16 تیر 1400 08:00
0

اگر تمایل دارید برای تعطیلات خود با تور آنتالیا به این شهر سفر کنید، می‌دانید انتخاب یک هتل ایده‌آل که بتواند تا حد زیادی نیازهای شما را برطرف کند تا چه اندازه حائز اهمیت است. همینطور انتخاب یک هتل متناسب با خواسته‌های شما میان انبوهی از گزینه‌‌ها، گیج‌کننده نیز به نظر برسد. اما در لست سکند قرار است به شما هتلی را معرفی کنیم که از جهات مختلفی می‌تواند یک انتخاب صحیح بشمار رود.

هتلی که در ادامه قرار است معرفی کنیم، کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا نام دارد، هتل لوکسِ 5 ستاره‌ای که با امکانات تفریحی جذابش می‌تواند برای هرکسی تعطیلات به یاد ماندنی را رقم بزند. در ادامه همراه ما باشید تا با جزئیات بیشتری هتل از کرنلیا دیاموند را برای شما بازگو کنیم.

 

هتل کرنلیا دیاموند گلف

امتیاز هتل از سایتهای معتبر مسافرتی :

  • امتیاز کاربران گوگل : 4.7 /5 بر اساس 2067 نقد و بررسی
  • امتیاز در تریپ ادوایزر : 4.5/5 بر اساس 3500 نقد و بررسی
  •  منتخب کاربران تریپ ادوایزر Travelers Choice awards 2021
  • امتیاز در بوکینگ : 8.7/10 بر اساس 31 نقد و بررسی

موقعیت هتل کرنلیا دیاموند گلف

هتل کرنلیا دیاموند گلف در منطقه بلک ترکیه و با فاصله چند قدمی از ساحل واقع شده است و همچنین با فرودگاه آنتالیا حدود 30 دقیقه (با وسیله نقلیه) فاصله دارد. به طور کلی موقعیت این هتل مناسب برای گردشگرانی است که خواهان سپری کردن اوقاتی آرام در سواحل و دریا، به دور از شلوغی شهر هستند.  سایر جزئیات درباره موقعیت هتل کرنلیا دیاموند گلف را در لوکیشن زیر می‌توانید مشاهده کنید.

 

 

امکانات تفریحی هتل کرنلیا دیاموند گلف

برای یک هتل مثل کرنلیا دیاموند گلف که فاصله نزدیکی با شهر و جاذبه‌های گردشگری ندارد، مهم است که آن هتل بتواند تا حد زیادی نیازهای مهمان خود را از جمله تفریحات و سرگرمی برطرف کند. در این مورد هتل کرنلیا دیاموند گلف با ایجاد موارد زیر این وظیفه را به خوبی انجام داده است.

  • پارک آبی بزرگ
  • 8 استخر آبی (شامل استخرهای روباز، سرپوشیده و ویژه کودکان)
  • ساحل اختصاصی 820 متری
  • کلاب کودکان
  • اجرای موسیقی زنده
  • مراکز اسپا
  • گیمینگ روم
  • کلاس‌ها ایروبیک
  • زمین‌های تنیس، فوتبال، مینی گلف، تیراندازی با کمان، دارت، پینگ پونگ و بولینگ
  • باشگاه بدنسازی
  • و ...

 

هتل کرنلیا دیاموند گلف
کلاب کودکان

هتل آنتالیا

هتل کرنلیا دیاموند گلف
ساحل اختصاصی 
هتل کرنلیا دیاموند گلف
زمین تنیس و فوتبال

Cornelia Diamond Golf هتل

 

رستوران هتل کرنلیا دیاموند گلف

با وجود 12 بار، 6 رستوران  با منوی A' la carte و یک رستوران اصلیِ آل اکسکلاسیو (All Exclusive) در هتل کرنلیا دیاموند گلف، مهمان بسیاری بدون خارج شدن از محوطه هتل می‌توانند تعطیلاتشان را سپری کنند. بارهای هتل کرنلیا در موقعیت‌‎های مختلف هتل ایجاد شده‌ است و هر گردشگر با هر سلیقه‌‌ای که دارد می‌تواند میان این 12 بار، خوراکی و نوشیدنی مد نظرش را سفارش دهد. 6 رستوران با منوی A' la carte نیز هر کدام به طور اختصاصی به غذاهای دریایی، ترکی، آسیای دور، غذاهای کبابی، مدیترانه‌ای، غذاهای لاتین اختصاص یافته است. رستوران اصلی نیز دیاموند نام دارد که در آن غذاهای اینترنشنال سرو شده و به صورت ال اکسلاسیو امکان سفارش غذا دارد.

 

رستوران هتل کرنلیا دیاموند گلف
رستوران فارت پاب
رستوران هتل کرنلیا دیاموند گلف
رستوران آسیایی TAI-PEN
رستوران سوماک
رستوران سوماک
رستوران دیاموند
رستوران اصلی دیاموند

اتاق‌های هتل کرنلیا دیاموند گلف آنتالیا

در هتل کرنلیا به طور کلی مهمانان می‌توانند در اتاق‌ها، سوئیت‌ها، ویلاها و ویلاهای آزور (Azure villas) اقامت داشته باشند که هر کدوم از این 4 مورد شامل دو یا چندین بخش می‌شود.

اتاق‌های هتل کرنلیا دیاموند گلف شامل چهار نوع اتاق می‌شود:

  1. اتاق کلاسیک (Classic Room)،

  2. اتاق کلاسیک اگزکیوتیو (Executive Classic Rooms)،

  3. اتاق فمیلی گاردن (Garden Family Rooms) 

  4. اتاق فمیلی لیک (Family Lake Rooms)

مساحت این اتاق‌ها از 42 تا 80 متر مربع متغیر است که به ترتیب اتاق‌های نامبرده منظره‌‌ای رو به دریا یا باغ‌های داخلی هتل دارند همچنین امکان دسترس به باغ و استخر در برخی‌ از آن‌ها وجود دارد.

سوئیت‌های این هتل در مساحت‌های بین 65 تا 700 متری مربعی ساخته شده‌اند که عموما کلاس و هزینه‌ آن‌ از اتاق‌های این هتل بیشتر است. سوئیت‌های هتل کرنلیا دیاموند شامل 6 نوع سوئیت مختلف می‌شود که عبارتند از:

  1. سوئیت هارمونی (Harmony Suite)،

  2. سوئیت بلو (Blue Suites)،

  3. سوئیت گلف (Golf Suites)،

  4. سویئت فمیلی (Family Suite)،

  5. سوئیت دیاموند یا دایمند (Diamond Suites) 

  6. سوئیت پرزیدنتال (Presidential Suite).

چنانچه به سوئیت‌های هتل کرنلیا دیاموند قانع نمی‌شوید ویلاهای این هتل یک انتخاب قوی‌تر و البته هزینه‌برتر خواهند بود. جایی که سه ویلای لیک ترکویز (Lake Villas Turquoise) ویلای لیک لاپیس (Lake Villas Lapis) و لیک سفایر اند امبر (Lake Villas Sapphire & Amber) با بهترین اماکانات آماده میزبانی از شما هستند.

ویلاهای آزور نیز همانند سایرهای ویلاهای نامبرده در نوع خود بهترین هستند اما یک تفاوت اساسی میان آن‌ها وجود دارد، ویلاهای آزور در موقعیتی جداگانه از ساختمان‌های اصلی و ویلاهای نامبرده در بند قبلی واقع شده‌اند و فضای خصوصی‌تری را برای مهمانان ایجاد کرده‌اند. 

 

اتاق‌های هتل کرنلیا دیاموند گلف آنتالیا
Family Suit
اتاق‌های هتل دیاموند گلف
 Executive Classicc Room
اتاق‌های Harmony Suit
Harmony Suit
هتل دیاموند گلف
Presidential Suit
هتل دیاموند گلف
Azure Villa
اتاق های  هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا
 Turkuaz Villa

 

اماکانات هتل کرنلیا دیاموند گلف

در آخرین بخش این مطلب اشاره‌ای خواهیم داشت به امکانات عمومی و امکاناتی که در داخل اتاق‌های هتل تعبیه شده‌ است. طبیعتا از یک هتل لوکس و 5 ستاره چون کرنلیا دیاموند گلف امکاناتی بالایی انتظار می‌رود و این هتل نیز با ایجاد این موارد برتری خود را ثابت کرده است.

اینترنت رایگان، تلفن با خط مستقیم، سیستم تهویه هوا، چای و قهوه ساز، سشوار، تخت خواب، سرویس بهداشتی، مینی بار، تلوزیون LCD و ماهواره، گاو صندق سرویس رسانی شبانه روزی و ... برخی از امکانات کلی است که به طور حداقلی در تمامی اتاق‌های هتل کرنلیا وجود دارد و البته این امکانات با اقامت در سوئیت و ویلاهای آن به مراتب افزایش پیدا می‌کند.  

 

 هتل کرنلیا دیاموند آنتالیا

 

منابع: corneliaresort , tripadviser , booking

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.