جاذبه های توریستی ایران از نگاه لس‌آنجلس تایمز

4.5
از 4 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
10 دی 1394 08:00
0

روزنامه لس آنجلس تایمز ۱۶ مقصد گردشگری را برای تعطیلات سال ۲۰۱۶ معرفی کرد که ایران یکی از آنهاست. ‏

لس آنجلس تایمز در مقاله مقصدهای گردشگری جذاب برای سفر در تعطیلات کریسمس را معرفی کرد و درباره ایران نوشت: « بسیاری از آمریکایی‌ها علاقه‌مند به سفر به ایران هستند و چندین شرکت گردشگری به آنها در این امر کمک می‌کنند. ایران مملو از برج‌ها، مساجد و میادین تاریخی به ویژه در شهر باستانی اصفهان است. هتل عباسی یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای گردشگران غربی است. ‏

در ادامه این مقاله آمده است: تخت جمشید در شیراز میزبان برخی از جذاب‌ترین بقایای باستانی قبل از مسیحیت است. این دو مکان از مناطق مرزی افغانستان و عراق فاصله دارد که وزارت امور خارجه آمریکا به گردشگران درباره سفر به این مناطق هشدار داده است. تهران که مدرن‌تر است دارای موزه‌های بسیاری است. آمریکایی‌ها برای سفر به ایران اغلب به استانبول سفر می‌کنند و پس از آن به تهران یا اصفهان می‌روند. ‏

جانت مور رئیس شرکت گردشگری "دیستنت هورایزن" می‌گوید قصد دارد در سال ۲۰۱۶، چهارده گروه گردشگری را به ایران بفرستد که این تعداد دو برابر تعداد گردشگران این شرکت در سال ۲۰۱۴ به ایران است.

در این مقاله بوتسوانا، کوه بوزمان در آمریکا، کارتاگنا در کلمبیا، دوبلین در ایرلند، هارلم در نیویورک، میانمار، شهر ناچز در می سی سی پی، ساحل اورنج کانتی، پاریس، جزایر پینانگ در مالزی، سن سباستین اسپانیا، سیاتل آمریکا، استراتفورد انگلیس، واشنگتن دی سی، ویلیامزتاون کنتاکی از دیگر مکان های جذاب گردشگری برای سال ۲۰۱۶ معرفی شده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان


لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.