پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی، آغاز شد

4.4
از 20 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
05 بهمن 1394 15:56
0

فروش اینترنتی بلیط قطارهای مسافری از امروز تا 7 بهمن ماه به صورت محوری و از فردا تا 8 بهمن ماه سال جاری شروع می شود.

فروش اینترنتی بلیط قطارهای مسافری از امروز تا 7 بهمن ماه به صورت محوری و از فردا تا 8 بهمن ماه سالجاری به صورت آنلاین از طریق سامانه یکپارچه فروش بلیت راه آهن ج.ا.ا و نیز دفاتر فروش بلیت شروع می شود.
پیش فروش بلیت اینترنتی برای محورهای آذربایجان-شمال غرب-شمال و قطارهای کمربندی این محورها از روز 5 بهمن ماه 94 ساعت 19 از طریق سایت

وبسایت رجا و پیش فروش بلیت این محورها از طریق مراکز فروش روز سه شنبه 6 بهمن ماه 94 ساعت 7 صبح آغاز می شود.

همچنین پیش فروش اینترنتی بلیت قطار در محورهای جنوب-جنوب شرق شامل بندرعباس، کرمان، یزد، اصفهان، شیراز و زاهدان و همچنین قطارهای کمربندی این محورها از از روز سه شنبه 6 بهمن ماه سالجاری ساعت 19 و پیش فروش بلیت این محورها از طریق مراکز فروش از روز چهارشنبه 7 بهمن ماه ساعت 7 صبح آغاز خواهد شد.

پیش فروش بلیت قطار برای محور خراسان شامل تهران-مشهد، تهران-شاهرود، تهران-سمنان، سمنان-مشهد، شاهرود-مشهد، نیشابور-مشهد، تهران-نیشابور، تهران-خواف، تهران-طبس، آزادور-مشهد، طبس-مشهد، سرخس-مشهد و بالعکس نیز از روز 8 بهمن از ساعت 7 صبح آغاز می شود.

پیش فروش اینترنتی این محور نیز از تاریخ 7 بهمن ماه سالجاری ساعت 19 انجام خواهد شد.

ظرفیت صندلی ایجادی در ایام نوروز 95؛ 92 هزار و 285 صندلی به صورت روزانه و یک میلیون و 845 هزار و 700 صندلی در کلیه مسیرها و در طول 20 روز ایام پیک خواهد بود.

همچنین شروع پیک نوروزی قطارهای مسافری از 25 اسفند 94 به مدت 20 روز تا 15 فروردین 95 ادامه دارد.



منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.