هتل رادیسون بلو در تفلیس + تصاویر

4.8
از 9 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
هتل رادیسون بلو در تفلیس
10 اسفند 1392 00:00
0

lachin-radisun.jpg

هتل رادیسون بلو تفلیس (Radisson Blu tbilisi) که زیر مجموعه هتل های زنجیره ای رادیسون بلو است یکی از 3 هتل برتر تفلیس است و در میدان Rose Revolution Square واقع شده است و دارای 18 طبقه میباشد . این هتل که هتل شیشه ای نیز معروف است در مرکز تفلیس و با دسترسی مناسب به اکثر جاهای دیدنی تفلیس و در کنار رود Mtkvari River واقع شده است.

 

هتل با ایستگاه مترو 300 متر با ایستگاه قطار 5 کیلومتر و با فرودگاه بین المللی تفلیس 19 کیلومتر فاصله دارد. هتل در سال 1967 ساخته شده است و در سال 2009 مورد بازسازی کامل قرار گرفته است.

استخر سرپوشیده این هتل که در طبقه آخر واقع شده است به دلیل شیشه ای بودن دیوارهای آن منظره ای بسیار زیبا از نمای تفلیس را پیش روی شما قرار میدهد. همچنین این هتل ار نقطه نظر کاربران وب سایت معتبر Trip Advisor سومین هتل برتر شهر تفلیس مسحوب میشود و رضایت 96% مسافران خود را جلب نموده است. تور نوروز 93 گرجستان (تفلیس) ویژه هتل رادیسون بلو به صورت 5 شب و 6 روز با پرواز Georgian Airways میباشد. 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.