هتل رکسوس لارس ، آنتالیا + تصاویر

۰۴ دى ۱۳۹۲ شاخه : معرفی هتل ها

هتل رکسوس لارس، آنتالیا

هتل رکسوس لارس (Rixos Lares) یکی از زیر مجموعه های هتل های زنجیره ای رکسوس میباشد. هتل های زنجیره ای رکسوس در اکثر شهر های مهم و توریستی کشور ترکیه دارای شعبه میباشند و اکثر این هتل ها در رسته بهترین، شیک ترین و گرانترین هتل ها محسوب میشوند. این هتل در منطقه لارا در نزدیکی شهر آنتالیا واقع شده و در کنار خود هتل های تایتانیک، میراکل و کروانسرای لارا را به همسایگی دارد .

این هتل 5 ستاره با استخرهای سوپر لارج با جنگل های وسیعی احاطه شده و دسترسی خصوصی به ساحل لارا دارد. رستوران های لوکس و کافه های آن فرصتی برای شما فراهم می کنند که مزه های جدیدی را تجربه کنید.اتاق های وسیع این هتل همگی کاملا مبله شده اند و با تلویزیون صفحه تخت، دی وی دی پلیر و بالکنی اختصاصی با مناظر دریای مدیترانه تجهیز شده اند.

امکاناتی مانند حمام، سالن های مخصوص ماساژ و درمان های زیبایی و سالن ورزشی مجهز با کادر آموزشی مجرب ازجمله امکانات ورزشی آن می باشند. برای علاقه مندان به فعالیت های پرتحرک مانند تنیس، شنا و والیبال نیز زمین های مخصوص آنها فراهم شده.

رستوران های اینجا غذاهای ایتالیایی تا چینی را تحت پوشش دارد و باربیکیو نیز در دسترس است. در کافه های کنار استخر شب ها سرگرم خواهید شد. کافه ی ساحلی نیز انواع اسنک و نوشیدنی را سرو می کند. فرودگاه آنتالیا در 8 کیلومتری و شهر لارا در 5 کیلومتری قرار گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این هتل مراجعه نمایید. آژانس همسفر اراده دهنده تور آنتالیا ویژه هتل رکسوس لارس ویژه نوروز 1393 میباشد . جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88520828 تماس حاصل فرمایید و یا جهت مشاهده پکیج آنتالیا اینجا کلیک کنید.

هتل رکسوس لارس - آنتالیا

انجمن و تالار گفتمان بانک تور و گردشگری

نظرات

• ادیب | ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ ۱۸:۳۰ |

من واقعا متاسفم برای کسانی که نظر های الکی میدن و انتخاب را برای کسانی که قصد سفر دارن سخت می کنن
    حتی بعضی افراد باد ترکیه هم بهشون نخورده و همینجوری اظهار نظر می کنن
    مگه میشه 4500000 پول بدی بعد برتری نسبت به بقیه ی هتل ها نداشته باشه
    من که هنوز نرفتم ولی اگه خوب بود از همین الان واسه ی کسانی که نطق زیادی کردن دعا می کنم
    حالا برین متمدن شین
  • پژمان | ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ۰۹:۰۷ |

سلام من برا اولین بار بود که به آنتالیا می رفتم تاریخ 26 مرداد هفته آخر ماه رمضون .شاید یک ماه تمام تو اینترنت و از کسای دیگه تحقیق کردم راجع به هتل تا این هتل و انتخاب کردم .هتل تقریبا نزدیک فرودگاه است و برای رفتن و اومدن مشکل و دغدغه ندارید.هتل خیلی خوبی بود .غذاهاشم عالی بود .هم می تونستی از غذاهای رستوران استفاده کنی و هم تو حیاط از رستوران ایتالیایی که واقعا فست فودای عالی می داد .

هم رستوران آسیایی داشت که من چون ماهی و غذای دریایی دوست ندارم سمتشم نرفتم .بیشترین دغدغه ما اونجا این بود که چون دیر می اومدیم استخر تخت خالی پیدا نمیکردیم ... خلاصه ..

به نظرم اصلا نیاز نیست از هتل بیرون بیای ... شو تایماشم عالی بود هر شب یه ملیت ....یه شب ترکا ... یه شب آفرقایی ها یه شب برزیلیا .. و یه شب هندیا ... یه کمی به ایرانی ها بی محلی میشه که این البته تو کل دنیا هست و اونجا یه کم بیشتر کاریش نمیشه کرد ...

البته ایرانیا همیشه کولاک میکنن و به قول مجری برنامه های آبیش ایرانی انرژی .... البته من اولین بارم بود و هتل دیگه ای تو آنتالیا نرفتم برا همین نمیتونم مقایسه کنم... اما آنتالیا اگه هتل خوب بری بهت خوش می گذره تنها ایراد این سفر ما هواپیماش بود فری برد ...

مضخرف و اینکه دوبار بلند میشه و میشینه ..خطرش بیشتره ...هتل پر از روس و هلندیه ... با رفتار خواص خودشون... ولی یه چیز دیگه مناظر زیبا توی هتله جون میده برا عکاسی ...

شاید اگه دوباره بخوام برم آنتالیا دوباره برم اینجا شمام راستی برای خرید هم یه پیاده روی کوچیک تا ایستگاه اتوبوس . اتوبوس شماره 7 مارک آنتالیا
  • مهسا | ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ۲۳:۵۴ |

ما مرداد ٩٣ به این هتل رفتیم هتل خوب و بزرگی بود ولی غذاهاش و دسر هاش بی کیفیت بود و اصلا تنوع نداشت و یک شب در میان برنامه شبانه داشت این هتل فقط ظاهر خوبی داره
  • علی | ۲۳ تير ۱۳۹۳ ۱۵:۵۱ |

من بالای40کشوررفتم ازهتل ریکسوس لارس بی مدیریت تر مزخرف تر و ضد ایرانی تر ندیدم تمام لیدرهای ایرانیش همه دزد رییس های هتل فقط ترکی بلدند و اکثرا با اینکه ایرانی هستند اما اصلابرنامه ایرانی ندارند پول خودتون را حروم این ترکهای ضد ایرونی نکنید یکهفته فقط برای حق وحقوق خودمون بحث وجدل کردیم وبا اعصاب خراب برگشتیم ایران
  • عاطفه | ۱۴ تير ۱۳۹۳ ۱۳:۰۶ | وبسایت |

خیلی خوشم اوم از مطلب جامع و عکس های زیبایی که گداشتین
    بنظر میاد که هتل خیلی زیبا و شیکی باشه
  • مریم | ۰۵ تير ۱۳۹۳ ۱۰:۰۵ |

ما تابستان ٩٢ به هتل کروانسرای لارا که در همسایگی رکسوس لارس است رفتیم نفری ٢٤٠٠٠٠٠ که از هر نظر عالی بود شبها در کنار استخر رستورانها باز بود و از نظر غذا و تمیزی هم عالی بود از نظر أمنیت هم عالی چون روز اخر ما کیف پاسپورت و دلارهایمان را در دستشویی هتل جا گذاشتیم و خدمه هتل ان را پیدا کرده و به ما برگرداندند.
  • مینا | ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ۲۰:۲۳ |

لطفا راهنماییم کنید یک هتل خوب برای انتالیا تیر 93 ارزانتر از ریکسوس لارس با تمام امکانات کجا رو پیشنهاد میکنید -برای تفریحات بیرون هتل کجا را پیشنهاد می کنید ایا انتالیا مرکز خرید ارزانی دارد
  • حسین | ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ ۲۲:۵۷ |

اگه کسی از دوستان اطلاعات دقیقی داره بهم بگه ادیبهشت میشه از استخرهای بیرون هتل استفاده کرد یا نه؟ بین میراکل،رکسوس لارس،کروانسارای لارا،توپکاپی،فیم رزیدنت کدوم هتل بهتره؟لطفاًاگه میشه ایمیل کنید
  • هستی | ۱۱ فروردين ۱۳۹۳ ۰۰:۰۱ |

ما نوروز امسال یعنی 93 درست 2 روز قبل از عید به این هتل رفتیم به اتفاق خانواده که کلی خوش گذشت همه چیز عالی بود از هتل گرفته تا کارکنان و بقیه عالی بودند فقط تنها عیبی که داشت لیدر در هتل حضور نداشت که به گفته خودشون بخاطر تعطیلات و کثرت مسافرانه . خلاصه هر کی میخواد بره با خیال راحت بره آب و هواشم خیلی عالی بود شبا کمی سرد بود . ما نفری 2500000 تومان دادیم برای یک هفته. ایشالا سر فرصت جز به جز سفرمون رو براتون میذارم .
    • Farhad | ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ ۰۳:۲۱ |

سلام نوروز ٩٣یک هفته به اتفاق همسر وپسرم ودو خوانواده از دوستانم ریکسوس لارس بودیم اشتباه کردیم کیفیت همه چی پایین بودمخصوصا غذا
  • aloneboy211989 | ۰۵ دى ۱۳۹۲ ۱۹:۳۰ |

هتل بدرد بخور بود من که کلی حال کردم شبا روزا تو استخر لب ساحل آره شما برید فقط قبلش با هماهنگ کنید یه چیزی بهت بگم
    • محمدرضا | ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۱۴ |

سلام
      این هتل بهتره یا میراکل؟
      ریکسوس+
      میراکل-
      سپاس از لطف و کمکتون
  • سیامک | ۰۵ دى ۱۳۹۲ ۱۸:۳۹ |

سلام.من از تبریز هستم
    عمدتا هر سال ترکیه میرم ومیتونم بگم تمام هتلهای منطقه لارا انتالیا وبل دیبیه کمر ومنطقه بلک رو رفتم
    دوستان تو این منطقه ها کلا هتل ها همشون خوبن وقشنگن.امکاناتشون کم وبیش فرق دارن باهم.ولی بهترین وعالیترینشون که من بعد کلی گشتن پیداش کردم هتل ماردان پالاس هست در بلک.وااااااااااااااااای واقعا عالیه اگر قصد رفتن به اونطرفارو دارید حتما تشریف ببرید. البته من هر سال با ماشین خودم میرم اون صفای دیگه ای داره.در ضمن موقع رفتن بیاید تبریز مهمون منم باشید
  • سجاد | ۰۴ دى ۱۳۹۲ ۱۲:۴۰ |

بنظرم اصلا ارزش نداره ادم اینهمه وقت وهزینه بذاره واسه اینکه مثلا تو یه هتل مجلل بوده باشه اینا همش عوام زدگی وظاهر بینیه وواسه بحثای خاله زنکی بعضی مرفهین بی درد خوبه فقط هه هه
    • شادمهر | ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ ۰۰:۲۶ |

آقا سجاد
      بیشتر مرفهین به قول شما بی درد بعد از یک عمر خون دل خوردن مرفه شدند. شما هم به جای عقده گشایی، به جای چرخ زدن و وقت گذرونی تو اینترنت (اونم ساعت دوازده ظهر) برو کار کن زحمت بکش تا به رفاه برسی. حالا نخواستی هم بری آنتالیا نرو. ولی اگه کسی میره اونجا به خودش مربوطه.
  • سعید | ۰۴ دى ۱۳۹۲ ۱۱:۳۹ |

همه چیش حرف نداره ، مخصوصا استخرهاش و خصوصا داخل سالنش ، فضای بازیش ،
  • اسماعیل کیانی | ۰۳ دى ۱۳۹۲ ۱۳:۱۵ |

جای تعجب و تاسف داره که لست سکند پستهایی رو مثل پست علی اقا رو تایید میکنن بعد من میام واسه جاده اقیانوس اطلس در نروژ می نویسم ای کاش ماهم ......
    امیدوارم این مطلب رو تایید کنید .امیدوارم
  • مریم | ۰۸ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۳۸ |

من تابستان 91 اونجا بودم فوق العاده بود همه چی عالی بود خیلی عالی بوده حتما در سفر به آنتالیا تجربه کنید .
  • sajjad | ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ۱۴:۲۲ |

خوش به حالتون که رفتین این هتل .کاش منم پول داشتم میرفتم
  • بد شانس | ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ۱۱:۲۲ |

سواحل شمال کشور ما هم اگه صاحب داشت و توجه می شد می توانست چنین هتل هایی بسازه تا شهروندان ما مجبور نباشن پول بی زبون کشور را به حلقوم ترکها بریزن واقعا متاسفم از وفور نعمت در شمال کشور که هیچ گونه برنامه ریزی صورت نمی گیره من نمی دانم سازمان گردشگری ایران چه کار می کنه؟
    علی بد شانس
    • روزا | ۰۷ دى ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵ |

دوست عزیز ترا خدا حرف کشورمان را نزنبد حالم به هم میخوره سواحل ما طبیعت ما اصلا قابل قیاس با کشورهایی همسایه مثل ترکیه گرجستان و .. نیست ما هیچی نداریمفقط و فقط یک یک اعتماد به نفس کاذب داریم طبیت گرجستان داریم تمبزی سواحل جارجی و یا هتلهای انها را این ها را نداریم لااقل فرهنگ برخورد با توریست را نداریم توریست برای چی بیاد ولی نه در تنها چیزی که پابه پای هتلهال خارجی مبروبم قیمت هاست
  • غزاله | ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۰۳ |

ما دو هفته پیش به مدت یک هفته توی این هتل اقامت داشتیم و بهتره بگم اینقدر امکانات هتل زیاد بود که اصلا نفهمیدم زمان کی تموم شد هتل فوق العاده معرکست و غذاها و امکانات تفریحیش بی نظیره من واقعا ازینکه این هتلو انتخاب کردم خیلی خوشحالم و واقعا بهم خوش گذشت
  • سپیده | ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۳۴ |

ما هفته پیش همراه خانواده در این هتل اقامت داشتیم این هتل واقعا از همه نظر عالی بود مخصوصا برنامه های شبش یا مینی بارهای اطراف استخرها همه چیز مرتب و عالی با اینکه ما عید فطر اونجا بودیم و خیلی شلوغ بود ولی رسیدگی عالی بود ما که از سفرمون و هزینه ای که کرده بودیم خیلی راضی بودیم
  • ندا | ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۱۶ |

من هتلهای بسیار زیادی رفتم، چه در ترکیه چه در کشورهای دیگه ولی به جرات میگم بهترین سرویس از نظر پذیرایی و سرگرم نمودن مهمانان رو در این هتل دیدم.
  • شیوا | ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۲۳:۴۸ |

تابستان 91 مرداد ماه به هتل رکسوس لارس رفتیم از گاوصندوق اتاقمان که رمزدار بود و خودمان رمز داده بودیم تمام دلارها پاسپورتها و بلیطهای برگشتمان را که همگی داخل یک کیف کمری بود توسط پرسنل هتل دزدیده شد با اینکه به پلیس شکایت کردیم ولی هیچ کاری انجام ندادند ....خواهش می کنم گول تجملات هتل رو نخورید پرسنل هتل دزد هستند ومدیریت هتل هم همدستشان.تجربه ی تلخی بود خدا لعنتشون کنه.
  • مینو | ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ۰۰:۰۰ |

lما تابستان سال 90 در این هتل بودیم واقعا امکانات عالی وهمه چیز رویایی بود
  • abolfazl55 | ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ۰۸:۳۴ |

باتشکربسیارعالی وزیبا بود
  • زهره | ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ۱۴:۰۷ |

خیلی مجلل و لوکس و عالی بود.
  • مارکو | ۰۲ شهريور ۱۳۹۱ ۰۹:۵۹ |

اسم این هتل قبلا لارس پارک بوده.هتل خیلی معمولی بوده.ولی از وقتی که به مالکیت ریکسوس درومده خیلی بهتر شده.بطور کلی هتلهای منطقه لارا و کوندو عمدتا خوبن
  • حامد | ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ ۰۰:۴۱ |

دوستان فکر کنم منظور علی آقا رو بد برداشت کردید
    ایشون منظور بدی نداشتن و آرزو کردن که روز خوش درد دلمان باشد یعنی همیشه خوش باشیم.
  • مانا | ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ۲۱:۰۰ |

جناب علی خیلی بهتره که آدم طبع بلندی داشته باشه و بتونه بدون هیچ غرض و مرضی همه چی رو به هر کسی ببینه حتی دشمنش تا بهتر بتونه زندگی کنه
    ما هم مطمئنا نمیتونیم اینجاها بریم ولی ناراحت هم نمیشیم که هموطن دیگر من بخواد بهر
    خدا به همه سلامت روح و روان بده
  • فرید | ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ۱۷:۳۱ |

منهم با اعظم موافقم.میراکل بهتره.
    • غزاله | ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ ۱۱:۲۱ |

من سه سال پیش به هتل رکسوس رفتم فوقالعاده بود، چه از نظر غذا، چه از نظر محیط زیبا و استخرهای بزرگ و تمیزیش و غیره حالا امسال می خوام به میراکل برم بین این دو به نظر شما کدوم رو انتخاب کنم ؟
  • حمید | ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ ۱۵:۳۵ |

خوب است هنگام معرفی هتل ها بمانند سایت ها دیگر , مقایسه ایی از هتل ها هم داشته باشیم تا راحتر انتخاب کنیم.
  • سهیلا | ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۱۲ |

خیلی زیبا بود
  • اعظم | ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۳۰ |

ما نوروز 91 به هتل ریکسوس لارس رفتیم هتل نسبتا خوبی بود ولی در مقایسه با میراکل هتل میراکل خیلی بهتر بود و قیمت منا سب تری هم داشت
  • علی | ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ۰۶:۵۰ |

خوش به حال بهلا شهریهای خوشگذارم وعیاش
    ما که تا حالا این جا ها نرفتیم
    امید وارم که روز خوش تون درد دلتون باشه
    • ستاره | ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ ۱۹:۰۴ |

علی آقا لطفا آرزوها تون رو بذارید واسه خودتون.

نام کاربر
آدرس ایمیل
آدرس وب سایت
کد امنیتی : لطفا کد امنیتی را وارد نمایید.