سفرنامه هتل بام رامسر

4.2
از 4 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
سفرنامه هتل بام رامسر

سلام و درود بر شما

من و خانواده ام قصد داشتیم سفری کوتاه به شمال کشور در اخر یک هفته برای استراحت داشته باشیم لذا در تعطیلات اوایل اذر ماه به چالوس رفتیم و ویلایی اجاره کردیم به غایت کثیف! شاید هم اغراق کرده باشم ولی تحمل چنین وضعی برای من واقعا غیر قابل تحمل بود که پس از دو روز بازگشتیم و در راه بدلیل ناراحتی من پدرم قول داد که باز هم می اییم و به جای بهتری می رویم چند روز پس از اینکه بازگشتیم خبر تخفیف هتل بام سبز رامسر را از طریق این سایت شنیدم و به پدر و مادرم پیشنهاد دادم که یک شب به انجا برویم و انها هم پذیرفتند . همانروز من با تلفن مجموعه تماس گرفتم و پس از ان تصمیم گرفتیم که در سوییت مگنولیا اقامت داشته باشیم این پیشنهاد خود مجموعه بود چون ما قصد اقامت در سوییت را داشتیم و سوییت ها برای دو نفر طراحی شده بودند اما ما پنج نفر بودیم من پدرم مادرم خواهرم و خاله ام ، که این سوییت را مناسبتر دیدند چون تخت بزرگی داشت و همچنین کاناپه و مبلمان بیشتر ما هم از طریق سایت هتل تور مجازی را مشاهده و سوییت را رزرو کردیم که برای پنج نفر 511 هزار تومان پرداختیم البته هزینه تله کابین در صورت حساب نهایی ده هزار تومان برای هر نفر منظور می گردد با ماشین شخصی از بندر ترکمن ساعت 7 صبح حرکت کردیم و ساعت 1 به مجموعه رسیدیم .

همه چیز هماهنگ شده بود فقط نام خانوادگی مان را گفتیم وکارت های وی ای پی رو گرفتیم و از ورودی پارکینگ وارد شدیم که پارکنگ هم در محیط باز سایت پایین بود که تا ساختمان اصلی فاصله زیادی نداشت وسایلهایمان را تا تله کابین اوردند و در جایگاه ویژمون! کمی نشستیم تا تله کابین برسد من، خاله و خواهرم در یک کابین و مادر و پدرم هم یه کابین دیگر که پر از هیجان به سوی بالا حرکت کردیم شیب تله کابین مجموعه کمی بیشتر از تله کابین نمک ابرود اما خیلی هیجان انگیز بود ولی مناظری که از داخل کابین دیده میشد بینهایت باشکوه بود که به زبان تصویر شاید بیشتر قابل درک باشد.

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

که بالاخره به پذیرش رسیدیم در لابی تا کارای پذیرش انجام بگیره مشغول تماشای تلویزیون بودبم که البته خیلی زیاد طول نکشید یه فرم که شماره شناسنامه و تاریخ تولد و اینا بود که پر کردیم و پذیرشمون کردند و به سوی سوییت راه افتادیم سوییت ها در همان ساختمان اصلی قرار دارند و اگر اشتباه نکنم در هر طبقه دو تا سوییت باید قرار داشته باشد که تراس مشترک دارند.

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

وارد سوییت شدیم همه چیز تمیز و مرتب بود سریعا همه جارو یک گشتی زدم حدودا چند دقیقه بعد مینی بار رو شارژ کردند و پتو و بالش اضافی اوردند یک اقایی دو تا پلاستیک پر اورد که شامل اب معدنی،ابمیوه،نوشابه،پسته و شیرین عسل بود که قبلا در یخچال دلستر و بیسکوییت دانیسا هم بود ولی دوتا،یعنی خوراکی هایی که بعدا اوردند شبیه اونایی که قبلا وجود داشتند نبودند یه نکته دیگه هم قابل ذکر هست که شارژ دوباره مینی بار باز هم برای پنج نفر بود!

سفرنامه رامسر

وسایل حمام شامل شامپو سر برای موهای چرب،شامپو بدن،صابون،مسواک،کیت اصلاح،شانه،کلاه دوش،گوش پاک کن،کیت خیاطی،حوله صورت و حوله حمام بود حمام و دستشویی به نسبت سوییت و دکوراسیونش کوچک بودند ولی خیلی تمیز.

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

بزرگترین مشکلی که سوییت ما داشت این بود که نورش واقعا خیلی کم بود حالا شاید می خواستند رمانتیک تر بشه ولی ای کاش نورش قابل تنظیم بود من واقعا موقع اماده شدن به مشکل بر خوردم!!! تخت اتاق خیلی بزرگ بود و طراحی خیلی جالبی داشت مخصوصا اون میز و صندلی کوچکی که بالا کنار تخت گذاشته بودند گاز و هود کاملا دکوری غیر قابل استفاده بود اشپزخونه سطل اشغال نداشت حتما با خودتون یه پلاستیک بزرگ باید ببرید طراحی و دکوراسیون داخلی رو هم یک بانوی خوش سلیقه چینی انجام داده بود که همسرشون ایرانی هستند . چینی بودن طراح رو از حال و هوای داخل سوییت کاملا میشه فهمید این هم چند تا عکس از سوییت مگنولیا.

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

خب تا جابه جا شویم و دوش بگیریم تقریبا ساعت چهار و نیم شد که نتوانستیم آن روز از سایت پایین مجموعه استفاده کنیم چون ساعت پنج اخرین مسیر تله کابین بود و در محوطه بالا گردش کردیم بلافاصله که از کابین بیرون می ایید می توانید عکسی را که پایین هنگام سوار شدن گرفته بودید را چاپ کنید و اگر قصد چاپ دارید همان روز اقدام کنید چون فرداش پاک می کنند که ما نتوانستیم عکسمان را بگیریم همانجا یک مغازه صنایع دستی هست و قیمت ها به نسبت موقعیت هتل خوب بودند یک سری ﺂینه هایی میفروشند که خیلی جالب درست کرده بودند تنها چیزی که من خوشم امد همان بود.

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

پله ها واقعا نفسگیر بودند حتما و حتما کفش فوق العاده راحت داشته باشین وگرنه از نیمه راه بر میگردین بالاترین طبقه ساختمان اصلی اسمش بام سبز هست و من از توصیف منظره بینهایت زیبا واقعا عاجزم خودتون عکس هارو ببینید بهتر متوجه میشوید.

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

همینطور که از ساختمان اصلی حرکت می کنید سوپر مارکت ذرت مکزیکی و یک کافی شاپ و در انتها فک کنم یک چایخانه سنتی بود که ما اخری رو دیگه بی خیال شدیم چون خیلی خسته بودیم و سردمون بود ما فقط ذرت خوردیم که تو اون سرما واقعا چسبید پیشنهاد می کنم شما هم اگر رفتید و هوا سرد بود حتما میل کنید قیمتش هم هر لیوان 4 هزار تومن بود تو راه یک غرفه هست که نوشته بود چاپ عکس در بیست ثانیه!!! من هم که عاشق عکس هستم نظرم رو جلب کرد و رفتیم عکس هم انداختیم قیمت عکس ها هم هشت هزار تومن بود دونه ای، و اگه رو تخته شاسی بخواین پانزده هزار تومن کیفیت عکس هم هم متوسط رو به خوب بود که ارزششو داشت غرفه دلی مانجو هم بود اون هم خیلی چسبید قیمت اون هم بیست عدد هفت هزار تومن بود برخورد پرسنل هتل هم خیلی خوب بود مداوم جویای حال ما بودند که ایا راضی هستید همه چیز خوب پیش میره یا نه همین جا از اقای نجف دری (ببخشید اگه اشتباه تایپ کردم) بابت پذیرایی گرمشون تشکر می کنم .

حالا راجع به موقعت کلبه ها بگم :

کلبه ها کمی دور تر از ساختمان اصلی که یک سری ها خیلی نزدیک بودن یه سری هم دورتر و در شیب پایین تر بودن فک کنم نزدیک ها دو نفره بودند این هم عکس های مسیر دسترسی به کلبه ها به ترتیبی که حرکت کردیم.

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

خب حالا وقت شام شده بود ما که این قدر تو راه و بعد از رسیدن و موقع گردش خوراکی خورده بودیم که اشتها نداشتیم اصلا ولی خواهرم و بابام طبق معمول گرسنه بودند و از رستوران غذا گرفتیم و در داخل سوییت میل کردند این هم غذا ها قیمت های رستوران ای ایل میلی.

سفرنامه رامسر

بعد از کمی استراحت و خوردن چای و میوه خوابیدیم خب حالا روز دوم صبح که چشمامون رو باز کردیم چنان بارونی می بارید که فقط کافی بود دو دقیقه زیرش بمونی تا کاملا خیس بشی! اماده شدیم و رفتیم صبحانه بخوریم، کیفیت صبحانه نسبت به موقعیت هتل خیلی خوب بود اما عالی نبود و شامل پنیر، خیار و گوجه،عسل،مربا،عدسی،سوسیس تخم مرغ،تخم مرغ اب پز،کیک صبحانه،چای،کافی میکس،شیر،آبمیوه،نان لواش و باگت بود البته الان همین ها یادمه امیدوارم چیزی رو از قلم ننداخته باشم من و مادرم و خاله ام و خواهرم صبح زود با اولین دور تله کابین به سایت پایین رفتیم تا کمی هم به فروشگاه ها سری بزنیم

فروشگاه های ایران کتان، تی تی ، تین پوش و هالیدی رو سر زدیم من فقط از ایران کتان حوله گرفتم حوله هاش خیلی خوب بودند ما تو راه برگشت هم چند مرکز خرید رو دیدیم ولی مجموعه فروشگاه هایی که اونجا بود از نظر کیفیت بهتر ولی از نظر قیمت یه کمی بالاتر هم بود که البته اگر قصد خرید داشتید در مسافرتتون بهتره وقتتون رو جای دیگه تلف نکنید چون جاهای دیگه هم فروشگاه و اجناس خاصی نیست سوییت رو تا ساعت 12 باید تحویل می دادیم پس سریعا اومدیم بالا و اخرین عکس هامون رو گرفتیم که بعدش موقع خداحافظی با رامسر بود که البته قرار نبود اینقدر زود بیاییم پایین، چون هوا شدیدا بارونی بود امان گردش بیشتر رو نداد من هم که دلمو صابون زده بودم واسه کارتینگ و با اون وضع بارون یک ضدحال اساسی خوردم!!! اتاق رو تحویل دادیم و هزینه تله کابین رو پرداخت کردیم و یک سررسید بام سبز رامسر هدیه گرفتیم و با لذت فراوان از مناظر فوق العاده زیبا رسیدیم پایین و یه اب انار بدمزه! خوردیم و باز گشتیم آخرین حرف من هم اینه که واقعا تجربه ای بی نهایت لذت بخش و به یاد ماندنی بود و در آینده حتما باز هم خواهم رفت ولی این بار با دوستان بنده که همین ها به ذهنم آمد بازهم اگر سوالی بود من در تالار گفتمان با نام کاربری mhs.krm هستم سوالی بود می توانید بپرسید.

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

سفرنامه رامسر

 

نویسنده : مهسا کریمی