بهترین بوتیک هتل های آنتالیا کجاست؟ + امتیاز

4.5
از 22 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
اقامتی دلپذیر در بوتیک هتل های آنتالیا
11 آبان 1402 08:00
9

با اقامت در بوتیک هتل های آنتالیا جان تازه‌ای می‌گیرید. البته اگر، اهل انتخاب‌های خاص و متفاوت باشید! بوتیک هتل های آنتالیا معماری اصیل ترکی را با ارائه خدمات و امکانات مدرن، تلفیق کرده‌اند و اقامت در آن‌ها به‌نوبه خود می‌تواند دوست‌داشتنی و هیجان‌انگیز باشد. اگر در سفرتان به ترکیه می‌خواهید آن روی آنتالیا را ببینید و در هتل‌های بافت اصلی شهر اقامت کنید، بوتیک هتل های آنتالیا انتخاب مناسبی برای شما هستند. ما در این متن از مجله لست‌سکند به معرفی ۱۰ بوتیک هتل پرداخته‌ایم که براساس قیمت به دو بخش لوکس و اقتصادی، دسته‌بندی‌شده‌اند و برای یک اقامت به‌یادماندنی، امکاناتی ویژه دارند.

بوتیک هتل های آنتالیا کدام‌اند؟

بوتیک هتل پرگه، آلپ پاشا هتل، بوتیک هتل کاسا سور آنتالیا، بوتیک هتل ۱۲۰۷، بوتیک هتل مارینا، بوتیک هتل دوگان، هتل لیکیا شهر قدیمی آنتالیا، بوتیک هتل چار می، بوتیک هتل ویلا سیترونلا و بوتیک هتل اودیل کوناک، از جذابترین بوتیک هتل های آنتالیا هستند. توجه داشته باشید که این بوتیک هتل‌ها، فضایی متفاوت با هتل را به مسافران ارائه می‌دهند. اگر بخواهیم جزئی‌تر این مسئله را باز کنیم، باید بگوییم که با اقامت در این بوتیک هتل‌ها، انگار در خانه خودتان اقامت دارید؛ اما خدمات رفاهی و امکانات مدرن هم در دسترستان است.

بوتیک هتل های لوکس آنتالیا

در این قسمت، بوتیک هتل‌هایی را معرفی کرده‌ایم که برای اقامت در آن‌ها نیاز است از ۵ تا ۱۰ میلیون تومان بودجه در نظر بگیرید. این بوتیک هتل های آنتالیا از تمامی امکانات رفاهی برای آسایش و راحتی مسافران استفاده کرده‌اند. با اقامت در این بوتیک هتل‌ها، وارد محیطی می‌شوید که زندگی در سریال‌ها و فیلم‌های ترکی را برایتان تداعی می‌کند. با ما در ادامه همراه باشید تا یکی‌یکی آن‌ها را بررسی کنیم.

بوتیک هتل پرگه (Perge Hotels)

بوتیک هتل پِرگه یا پرج آنتالیا، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مسافران تور ترکیه است. کسانی که به‌دنبال یک اقامت لوکس و منحصربه‌فرد در جذابترین بوتیک هتل های آنتالیا هستند، می‌توانند این اقامتگاه را در اولویت قرار دهند. این بوتیک هتل، در محوطه‌ای روبه دریای مدیترانه قرار گرفته و منظره‌ای تماشایی از دریا را نشان می‌دهد. بوتیک هتل پرگه، تعدادی اتاق و سوئیت با دکوراسیون مدرن و جذاب دارد و هرکدام برای اقامتی خاطره‌انگیز همراه با امکانات رفاهی کامل، پیشنهاد می‌شود.

این بوتیک هتل، یک رستوران با منوی متنوع از غذاهای محلی و بین‌المللی دارد و با نوشیدنی‌های خوشمزه و تازه از میهمانانش پذیرایی می‌کند. بوتیک هتل پرگه همچنین یک استخر روباز با چشم‌انداز زیبای دریا، یک سالن ورزشی با تجهیزات کامل و یک سالن اسپا با خدمات ماساژ و آرایشگاه نیز دارد که آن را میان مسافران محبوب‌تر کرده است. باوجوداین امکانات، تمام زمانتان پر می‌شود؛ اما باز هم ممکن است دوست داشته باشید بخشی از زمانتان را به پاساژگردی بگذرانید. خوب است بدانید که بوتیک هتل پرگه، در منطقه مورات پاشا قرار گرفته و مراکز خرید زیادی نیز در اطرافش وجود دارد؛ ولی یکی از بهترین اوت لت های آنتالیا که با نام بازار قدیم شناخته می‌شود، در فاصله چندصدمتری از آن قرار گرفته و تجربه خریدی هیجان‌انگیز با قیمت‌های ارزان را در اختیارتان قرار می‌دهد.

  • امتیاز بوتیک هتل پرگه در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز بوتیک هتل پرگه در بوکینگ: 9.2 از 10
  • امتیاز بوتیک هتل پرگه در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس بوتیک هتل پرگه: منطقه مورات پاشا، گِنچلیک
  • جاذبه‌های اطراف بوتیک هتل پرگه: دروازه هادریان، موزه آتاتورک، ساحل مرمرلی

موقعیت دقیق بوتیک هتل پرگه

Perge Hotels.jpg
تصویر یکی از اتاق‌های بوتیک هتل پرگه
Perge Hotels2.jpg
تراس روبه دریای هتل پرگه، از بهترین بوتیک هتل های ساحلی آنتالیا

بوتیک هتل آلپ پاشا (Alp Paşa Hotel)

آلپ پاشا، همان چیزی است که از بوتیک هتل های آنتالیا می‌خواهید. هتل آلپ پاشا، اقامتی مدرن در پوسته تاریخی شهر است! این هتل زیبا، شبیه به عمارت‌های دوره عثمانی ساخته شده و باغ‌های سرسبز، آن را احاطه کرده‌اند. هتل آلپ پاشا در منطقه کالیچی آنتالیا واقع شده و ۴۰۰ متر تا ساحل مرمرلی فاصله دارد. گفتنی است این ساحل جزو تفریحات رایگان آنتالیا به‌شمار می‌رود و برای شنا در این قسمت از دریای مدیترانه، لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید.

با اقامت در این هتل، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از دریای مدیترانه خواهید داشت. علاوه‌بر آن، امکانات رفاهی دیگری مانند یک استخر کوچک و دو رستوران در این هتل وجود دارد که غذاهای لذیذ فرانسوی، ترکی و مدیترانه‌ای را برای میهمانان سرو می‌کنند. شما می‌توانید از فضای رمانتیک این هتل لذت ببرید و برای گذراندن اوقات‌فراغت، به موزه‌اش سر بزنید.

  • امتیاز بوتیک هتل آلپ پاشا در گوگل: 4.2 از 5
  • امتیاز بوتیک هتل آلپ پاشا در بوکینگ: 7.7 از 10
  • امتیاز بوتیک هتل آلپ پاشا در تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • آدرس بوتیک هتل آلپ پاشا: منطقه مورات پاشا، بارباروس
  • جاذبه‌های اطراف بوتیک هتل آلپ پاشا: دروازه هادریان، موزه سونا و اینان کیراچ کالیچی، مناره شکسته

موقعیت دقیق بوتیک هتل آلپ پاشا 

Alp Paşa Hotel.jpg
اتاقی در هتل آلپ پاشا، از جذابترین بوتیک هتل های آنتالیا

بوتیک هتل کاسا سور آنتالیا (Casa Sur Antalya)

بوتیک هتل کاسا سور را می‌توان جزو بهترین بوتیک هتل های آنتالیا دانست. این هتل، رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، کافه و باغ را برای داشتن اقامتی لذت‌بخش برای میهمانان، تدارک دیده است. خوب است بدانید که هتل کاسا سور، مناسب کسانی است که به معماری سنتی ترکیه علاقه دارند و دوست دارند سفرشان به آنتالیا را خاص بگذرانند. با اقامت در این بوتیک هتل، مینی‌بار، حمام اختصاصی، اینترنت بی‌سیم رایگان و بالکن یا تراس با چشم‌انداز شهر یا دریا را در دسترس دارید. تا یادمان نرفته بگوییم که براساس موقعیت قرارگیری این بوتیک هتل، برخی از جاهای دیدنی آنتالیا در نزدیکی شما وجود دارد که نام سه مورد از آن‌ها را در ادامه می‌خوانید.

  • امتیاز بوتیک هتل کاسا سور در گوگل: 4.6 از 10
  • امتیاز بوتیک هتل کاسا سور در بوکینگ: 9 از 10
  • امتیاز بوتیک هتل کاسا سور در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس بوتیک هتل کاسا سور: منطقه مورات پاشا، بارباروس
  • جاذبه‌های اطراف بوتیک هتل کاسا سور: دروازه هادریان، برج ساعت آنتالیا، مارینا شهر قدیمی

موقعیت دقیق بوتیک هتل کاسا سور آنتالیا 

Casa Sur Antalya2.jpg
حیاط بوتیک هتل کاسا سور، از بهترین بوتیک هتل های آنتالیا
Casa Sur Antalya.jpg
تصویری از اتاق خواب بوتیک هتل کاسا سور

بوتیک هتل ۱۲۰۷  (Hotel 1207)

این‌جا هم مثل دیگر بوتیک هتل های آنتالیا، تمامی امکاناتی را که گردشگران به آن نیاز دارند، فراهم کرده است. با انتخاب این بوتیک هتل، قرار است در اتاق‌های استاندارد آن، منظره‌ای به باغ یا شهر داشته باشید. البته این گفته به این معنا نیست که شما به ساحل دسترسی ندارید. فاصله بوتیک هتل ۱۲۰۷ تا ساحل حدود ۸ دقیقه پیاده، محاسبه شده و با توجه به قرارگیری‌اش در منطقه مورات پاشا، برای حمل و نقل در آنتالیا نیز کارتان آسان است؛ زیرا تا نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس کمتر از ۱۰ دقیقه راه دارید.

بوتیک هتل ۱۲۰۷ یکی از بهترین بوتیک هتل های آنتالیا برای مسافرانی است که دنبال یک تجربه خاص و متفاوت در این شهر ساحلی هستند. این هتل با طراحی زیبا و استفاده از رنگ‌های گرم، شرایطی را فراهم کرده تا میهمانان بتوانند چند روزی را در فضای نوستالژیک آنتالیا، زندگی کنند. در ادامه، امتیازهایی را که این هتل از طرف کاربران کسب کرده است، می‌توانید ببینید.

  • امتیاز بوتیک هتل ۱۲۰۷ در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز بوتیک هتل ۱۲۰۷ در بوکینگ: 8.4 از 10
  • امتیاز بوتیک هتل ۱۲۰۷ در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس بوتیک هتل ۱۲۰۷: منطقه مورات پاشا، بارباروس
  • جاذبه‌های اطراف بوتیک هتل ۱۲۰۷: پارک کاراعلی اوغلو، دروازه هادریان، برج ساعت آنتالیا

 موقعیت دقیق بوتیک هتل ۱۲۰۷ روی نقشه

Hotel 1207 (2).jpg
میز سلف‌سرویس بوتیک هتل ۱۲۰۷
Hotel 1207.jpg
نمایی از اتاق‌ بوتیک هتل ۱۲۰۷

بوتیک هتل مارینا (Afflon Hotels Old Marin & Restaurant)

این بوتیک هتل فقط یک دقیقه پیاده تا ساحل فاصله دارد. اگر دوست دارید یک پایتان در خانه باشد و پای دیگرتان در ساحل، این بوتیک هتل مناسب شماست. البته اگر با تور آنتالیا آبان به این سفر جذاب می‌روید، قبل از هر چیز، دمای آب را چک کنید و بعد خود را به دریا بسپارید! زیرا ممکن است سرمای آب در پاییز اذیتتان کند.

هتل‌رستوران مارینا کالیچی که در قدیمی‌ترین قلعه آنتالیا ساخته شده است، اتاق‌هایی با لوازم تاریخی را در خود جای داده تا حس خوب زندگی در شهر قدیم آنتالیا را به مخاطب القا کند. این اقامتگاه همچنین یک تراس بسیار زیبا دارد که منظره‌ای از قایق‌های تفریحی را در اختیار مسافرانش می‌گذارد. دیوارها و تونل‌های تاریخی، بخشی از زیبایی‌های این بوتیک هتل آنتالیا محسوب می‌شوند که در جای‌جای این هتل، می‌توانید آن‌‌ها را مشاهده کنید.

بوتیک هتل مارینا، اتاق‌های بزرگی دارد که مجهز به مبلمان لوکس است. این اتاق‌ها با رنگ‌های زیبا تزیین شده‌اند و هرکدام امکاناتی مانند تلویزیون، مینی‌بار و پنجره‌ای با چشم‌انداز باغ یا خیابان دارند. رستوران این بوتیک هتل نیز طیفی از غذاهای ترکی و بین‌‌المللی را سرو می‌کند؛ اما اگر ذائقه‌تان چیزی بیش از این می‌طلبد، آشنایی با بهترین رستوران های آنتالیا می‌تواند برایتان راهگشا باشد.

  • امتیاز بوتیک هتل مارینا در گوگل: 3.9 از 5
  • امتیاز بوتیک هتل مارینا در تریپ ادوایزر: 3.5 از 5
  • آدرس بوتیک هتل مارینا: منطقه مورات پاشا، محله مرمر
  • جاذبه‌های اطراف بوتیک هتل مارینا: ساحل مرمرلی، مسجد مورات پاشا، برج هیدیرلیک آنتالیا

موقعیت دقیق بوتیک هتل مارینا روی نقشه 

Marina Kaleiçi boutique hotel and restaurant2.jpg
تصویر یکی از اتاق‌های بوتیک هتل مارینا
Marina Kaleiçi boutique hotel and restaurant.jpg
تراس بوتیک هتل مارینا، از جذابترین بوتیک هتل های آنتالیا

بوتیک هتل‌های اقتصادی آنتالیا

خبر خوب این است که با کمتر از ۵ میلیون تومان هم می‌توانید در یکی از هتل بوتیک های آنتالیا اقامت کنید. در ادامه، نام پنج بوتیک هتل را می‌بینید که در لیست بوتیک هتل های اقتصادی آنتالیا قرار گرفته‌اند، اما از لحاظ امکانات، تجهیزات رفاهی و محبوبیت میان مسافران، تفاوت چندانی با بوتیک هتل های لوکس آنتالیا ندارند.

بوتیک هتل دوگان (Dogan Hotel)

بوتیک هتل دوگان آنتالیا، یکی از هتل بوتیک های آنتالیا است که با طراحی سنتی، در مرکز شهر قرار دارد. اقامت در این بوتیک هتل، احساسی به شما می‌دهد که انگار در خانه خود هستید. در دوگان که یکی از جذابترین بوتیک هتل های آنتالیاست، همه چیز به معمولی‌ترین شکل خود برای پذیرایی از مسافران آماده شده؛ اما به این معنی نیست که بوتیک هتل دوگان، چیزی از امکانات رفاهی کم داشته باشد. شما می‌توانید از استخر روباز، سونا، حمام ترکی، ماساژ و سالن زیبایی بوتیک هتل استفاده کنید یا از رستوران و کافه‌اش که غذاهای محلی و بین‌المللی را سرو می‌کنند، لذت ببرید.

گفتنی است که دوگان مثل چند نمونه دیگر از بوتیک هتل های آنتالیا، در منطقه مورات پاشا که یکی از بهترین مناطق آنتالیا است، قرار گرفته و این موضوع، دسترسی شما را به جاهای دیدنی آنتالیا آسان‌تر می‌کند.

  • امتیاز بوتیک هتل دوگان در گوگل: 4.4 از 5
  • امتیاز بوتیک هتل دوگان در بوکینگ: 8.5 از 10
  • امتیاز بوتیک هتل دوگان در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس بوتیک هتل دوگان: منطقه مورات پاشا، محله مرمر
  • جاذبه‌های اطراف بوتیک هتل دوگان: ساحل مرمرلی، برج ساعت آنتالیا، دروازه هادریان، موزه آنتالیا

موقعیت دقیق بوتیک هتل دوگان 

Dogan Hotel.jpg
عکس یکی از اتاق‌های بوتیک هتل دوگان
Dogan Hotel2.jpg
تصویر استخر بوتیک هتل دوگان، از بوتیک هتل های ساحلی آنتالیا

هتل لیکیا شهر قدیمی آنتالیا (Hotel Lykia Old Town Antalya)

هتل لیکیا را می‌توان یکی دیگر از بوتیک هتل های ساحلی آنتالیا دانست. امکانات مهم این هتل، وای‌فای رایگان، تهویه مطبوع و دسترسی به باغ با استخر روباز است. لیکیا، یکی از هتل بوتیک های آنتالیا است که با معماری تاریخی و امکانات مدرن، اقامتگاهی جذاب را برای مسافران آماده کرده است. این بوتیک هتل، در مرکز شهر قدیمی آنتالیا واقع شده و دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌های محلی دارد. البته اگر هم در سفر، هوس خوردن غذاهای ایرانی به دلتان افتاد، می‌توانید به یکی از رستوران های ایرانی آنتالیا با نام حسن آقا (Hasanağa Restaurant) که در نزدیکی منطقه مورات پاشا قرار گرفته، بروید.

از امکانات دیگر این بوتیک هتل آنتالیا، سونا، حمام ترکی و خدمات ماساژ است. هتل لیکیا شهر قدیمی آنتالیا، گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که به دنبال تجربه‌ای متفاوت و فراموش‌نشدنی از شهر زیبای آنتالیا هستند. قبل‌از اینکه به سراغ امتیازهای مسافران درباره این هتل برویم، باید بگوییم که با هزینه خیلی کمی (کمتر از ۵ میلیون تومان) می‌توانید در هتل لیکیا اقامت کنید.

  • امتیاز هتل لیکیا شهر قدیمی آنتالیا در گوگل: 5 از 5
  • امتیاز هتل لیکیا شهر قدیمی آنتالیا در بوکینگ: 9.6 از 10
  • امتیاز هتل لیکیا شهر قدیمی آنتالیا در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • آدرس هتل لیکیا شهر قدیمی آنتالیا: منطقه مورات پاشا، کیلینچارسلان
  • جاذبه‌های اطراف هتل لیکیا شهر قدیمی آنتالیا: پارک کاراعلی اوغلو، مسجد مناره یولی، برج ساعت آنتالیا

 موقعیت دقیق هتل لیکیا

Hotel Lykia Old Town Antalya2.jpg
میز صبحانه در هتل لیکیا
Hotel Lykia Old Town Antalya.jpg
تصویر یکی از اتاق هتل لیکیا، از هتل بوتیک های آنتالیا 

بوتیک هتل چار می (Char Me Boutique Hotel)

برای داشتن اقامتی متفاوت در شهر زیبای آنتالیا، بهتر است بوتیک هتلی را انتخاب کنید که با دکوراسیون شیک و مدرن، امکانات رفاهی کامل و خدمات حرفه‌ای، بتواند محیطی دنج و آرام را برای مهمانانش فراهم کند. البته اگر سطح انتظارتتان خیلی بیش از این حرف‌هاست، می‌توانید با خرید تور آنتالیا UALL به نیازهای خود، به‌خوبی پاسخ دهید.

این هتل که در نزدیکی ساحل و مراکز تفریحی و خرید قرار گرفته، جزو بهترین بوتیک هتل های آنتالیا به‌شمار می‌رود و دسترسی آسانی به جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی آنتالیا دارد. واحدهای این بوتیک هتل با طراحی زیبا و استفاده از رنگ‌های نود، فضایی راحت و شاداب را برای میهمانان فراهم کرده است. اگر دوست دارید بدانید که اتاق‌های این هتل چگونه هستند، می‌توانید به تصویر زیر نگاهی بیندازید.

همچنین رستوران و کافه‌های بوتیک هتل با منوهای متنوع و لذیذ، نوشیدنی‌های سرد و گرم، موسیقی زنده و محیطی شاد و صمیمی در دسترس کسانی است که این بوتیک هتل را برای اقامت انتخاب کرده‌اند. با توجه به نزدیک بودن ساحل مرمرلی به بوتیک هتل چار می، برای استفاده از تفریحات آبی آنتالیا هم کافی است چند قدم پیاده‌روی کنید تا پایتان به ساحل برسد. در این هتل، صبحانه روزانه برای مسافران به‌صورت بوفه سرو می‌شود. همچنین هتل بوتیک چار می، یک تراس آفتاب‌گیر را برای لذت بردن از مناظر شهر در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

  • امتیاز بوتیک هتل چار می در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز بوتیک هتل چار می در بوکینگ: 9 از 10
  • امتیاز بوتیک هتل چار می در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس بوتیک هتل چار می: منطقه مورات پاشا، کیلینچارسلان
  • جاذبه‌های بوتیک هتل چار می: دروازه هادریان، برج ساعت آنتالیا و شهر قدیمی مارینا

موقعیت دقیق بوتیک هتل چار می

Char Me Boutique Hotel.jpg
یکی از اتاق‌های بوتیک هتل چار می
Char Me Boutique Hotel2.jpg
حیاط و استخر بوتیک هتل چار می، از زیباترین هتل بوتیک های آنتالیا 

بوتیک هتل ویلا سیترونلا (Villa Citronella Boutique Hotel)

اگر دوست دارید در سفر به شهر ساحلی آنتالیا، هتلی را برای اقامت انتخاب کنید که امکاناتی مثل رستوران، استخر، کافه، باغ و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری آنتالیا را در اختیار شما قرار دهد، اما در عین حال، قیمت مناسبی داشته باشد، بوتیک هتل ویلا سیترونلا، می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. به عبارتی می‌توانید با پرداخت حدود ۲ میلیون تومان برای هر شب، اقامت خاطره‌انگیزی در بوتیک هتل ویلا سیترونلا داشته باشید. البته اگر هنوز هم نگران هزینه‌ها هستید، با خرید تور اقساطی آنتالیا می‌توانید سفر اقتصادی‌تری را تجربه کنید.

همه اتاق‌های این بوتیک هتل، تهویه مناسب و برخی از واحدهای هتل، تراس دارند. صبحانه بوفه هر روز صبح در بوتیک هتل برای مهمانان سرو می‌شود و هزینه‌های خوردوخوراک در سفر به آنتالیا را کمتر می‌کند. این اقامتگاه، یکی از زیباترین بوتیک هتل های آنتالیا است.

  • امتیاز بوتیک هتل ویلا سیترونلا در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز بوتیک هتل ویلا سیترونلا در بوکینگ: 8.6 از 10
  • امتیاز بوتیک هتل ویلا سیترونلا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • آدرس بوتیک هتل ویلا سیترونلا: منطقه مورات پاشا، محله سلچوک
  • جاذبه‌های اطراف بوتیک هتل ویلا سیترونلا: موزه آنتالیا، دروازه هادریان، برج ساعت آنتالیا

 موقعیت دقیق بوتیک هتل ویلا سیترونلا

Villa Citronella Boutique Hotel2.jpg
در ورودی بوتیک هتل ویلا سیترونلا

بوتیک هتل اودیل کوناک (Odile Konak Otel)

این بوتیک هتل فقط یک دقیقه پیاده تا ساحل و تفریحات آنتالیا فاصله دارد. بوتیک هتل اودیل کوناک از معماری سنتی ترکیه الهام گرفته و به شما احساس راحتی و آرامش می‌دهد. همچنین این بوتیک هتل از امکانات رفاهی مانند استخر روباز، سونا، ماساژ، رستوران و بار استفاده کرده تا مسافران، آنجا را برای اقامت در آنتالیا انتخاب کنند. شما می‌توانید در این بوتیک هتل از مناظر خیره‌کننده کوه‌ها و دریا لذت ببرید و از فعالیت‌های مختلف مانند پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری و گلف برای گذراندن اوقات فراغتتان استفاده کنید. بوتیک هتل اودیل کوناک مکان مناسبی برای گردشگرانی است که به دنبال تجربه‌ای متفاوت و خاص در آنتالیا هستند.

  • امتیاز بوتیک هتل اودیل کوناک در گوگل: 4.4 از 5
  • امتیاز بوتیک هتل اودیل کوناک در تریپ ادوایزر: 5 از 5
  • آدرس بوتیک هتل اودیل کوناک: منطقه مورات پاشا، کیلینچارسلان
  • جاذبه‌های اطراف بوتیک هتل اودیل کوناک: دروازه هادریان، شهر قدیمی کالیچی، ساحل مرمر

 موقعیت دقیق بوتیک هتل اودیل کوناک

Odile Konak Otel.jpg
فضای صمیمی یکی از اتاق‌های بوتیک هتل اودیل کوناک

خرید تور آنتالیا از لست‌سکند

اگر دوست دارید از آنتالیا دیدن کنید و سفری پرماجرا را در یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه بگذرانید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تور آنتالیا را از لست‌سکند خریداری کنید. دلیل این پیشنهاد، وجود چندین تور فعال با تاریخ‌ها و هتل‌های مختلف در لست‌سکند است که می‌تواند سفر شما را خاطره‌انگیز کند. کافی‌ است به صفحه تورهای آنتالیا بروید و پس از تعیین تاریخ و تعداد نفرات، برای سفر آماده شوید.

کلام آخر

در این مطلب سعی کردیم که با معرفی بهترین بوتیک هتل های آنتالیا، شما را ترغیب کنیم که سفری متفاوت به این شهر داشته باشید. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، این بوتیک هتل ها نه‌تنها چیزی از بهترین هتل‌های آنتالیا کم ندارند، بلکه محیط زیبای آن‌ها می‌تواند سفر شما را فراموش‌نشدنی کند. اگر شما هم تجربه اقامت در این بوتیک هتل های آنتالیا را داشته‌اید، خوشحال می‌شویم آن را در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

فاطمه یموتی
فاطمه یموتی

اولین باری که خواندن یک کتاب توانست روحم را پرواز دهد، به یاد می‌آورم. تقریبا فهمیده بودم که کلمات، قدرت فوق‌العاده‌ای دارند. مخصوصا اگر درباره چیزهایی باشد که تا به‌حال نمیدانستی. چند سالی‌ست که از آن روزها می‌گذرد و من هنوز دست به قلم، روی ابرها درحال پروازم.