سفر به کره جنوبی، کشور افسانه و تکنولوژی

4.6
از 133 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
06 مرداد 1395 10:11
70

تور کره جنوبی آذر 95


7 شب اقامت | پرواز امارات

3 شب سئول

سفرهای ثریا

88206000

تور کره جنوبی تابستان 95


7 شب اقامت | پرواز امارات

7 شب سئول

لاچین سیر

86027207


کره جنوبی که با نام رسمی جمهوری کره شناخته میشود، کشوری است در بخش جنوبی شبه جزیره کره در شرق آسیا. پایتخت آن شهر سئول است.


کرهٔ جنوبی دومین رشد سریع اقتصادی دنیا در چهار دههٔ اخیر را دارا می‌باشد. واحد پول کره جنوبی ون (won) میباشد که تقریبا معادل 32 ریال میباشد برای تبدیل واحد "ون" به "تومان" تنها کافیست قیمت کالا به ون کره را در عدد سه ضرب کنید. با این کار قیمت کالا با تقریب نسبتا خوبی به تومان تبدیل خواهد شد، برای مثال کالایی که 5000 ون قیمت داشته باشد تقریبا معادل 15 هزار تومان است.


مترو سئول سومین شبکه مترو جهان از نظر وسعت میباشد و یکی از کارامدترین وسایل نقلیه در شهر میباشد. کرهٔ جنوبی با ۹۸٬۴۸۴ کیلومتر مربع وسعت (صد و نهمین کشور جهان) در نیمکرهٔ شمالی، نیمکرهٔ شرقی، در ‏شرق قارهٔ آسیا، در کنار دریای زرد (در غرب) و ژاپن (در شرق) و چین شرقی (در جنوب)، و در همسایگی کشور ‏کرهٔ شمالی (در شمال) واقع شده‌ است. کرهٔ جنوبی کشوری نیمه‌کوهستانی است و ارتفاعات آن عمدتاً در ‏نواحی مرکزی و شمال شرقی واقع شده‌اند (از جمله کوه‌های تیسماک). جلگه‌ها در آن وسعت فراوانی دارند و ‏مهم‌ترین رودهای آن عبارت‌اند از: هان، ناک‌دونگ، گئوم، بوک‌هان و نام‌هان. این کشور دارای جزیره‌های فراوانی ‏است و جنگل‌ها در آن وسعت زیادی دارند. آب و هوای آن معتدل و مرطوب و پرباران است.‏

کرهٔ جنوبی دومین رشد سریع اقتصادی دنیا در چهار دههٔ اخیر را دارا می‌باشد. در کرهٔ جنوبی، از سال ۱۹۶۳ و ‏فقط ظرف مدت ۴۰ سال، درآمد سرانه بر حسب قدرت خرید، چیزی نزدیک به ۱۴ برابر افزایش یافت. دست ‏یافتن به نتیجه‌ای مشابه برای بریتانیا بیش از دو سده (بین اواخر سدهٔ هجدهم و زمان حاضر) و برای آمریکا در ‏حدود یک و نیم سده (از سدهٔ ۱۸۶۰ تا کنون) زمان برد. این پیشرفت قابل توجه که کرهٔ جنوبی را در کمتر از نیم ‏قرن بدل به کشوری پیشرفته و ثروتمند نمود، اغلب معجزهٔ رودخانهٔ هان نامیده می‌شود و در مجامع ‏بین‌المللی، صفت «ببر آسیا» را برای این کشور به ارمغان آورده‌ است.‏‎.‎‏

همچنین سئول، پایتخت این کشور، یکی از ده شهر برجستهٔ اقتصادی و مالی جهان است. فرودگاه اینچئون در 50 کیلومتری شهر سئول واقع شده و بعنوان فرودگاه اصلی و بین المللی کره جنوبی شناخته شده است و یکی ‏از شلوغ ترین فرودگاه های دنیاست.این فرودگاه برای 6 سال متوالی از طرف شورای بین المللی فرودگاه های ژنو به عنوان بهترین ‏فرودگاه جهان از نظر کیفیت و خدمات به مسافران انتخاب شده و رکورددار زمان کنترل پاسپورت و تحویل بار میباشد. ‏ از پرواز به این فرودگاه لذت خواهید برد . ‏


تور کره جنوبی (سئول (4 شب) + جیجو(3 شب)‏)

آژانس لاچین سیر بعنوان مجری مستقیم تور کره جنوبی برنامه ریزی سفر را به شکل زیر برای مسافران مشخص کرده است . جهت کسب آگاهی از قیمتهای تور کره جنوبی (سئول (4 شب) + جیجو(3 شب) ) اینجا کلیک کنید و یا با شماره تلفن 86027207 تماس حاصل فرمایید.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

گشت ها :

سئول :

1-بازدید از فصر زیبای جیئونگ بوک گونگ و کاخ آبی که محل دفتر و زندگی رییس جمهور می باشد .
2-موزه ملی فرهنگ عامه ، محله اینسادونگ ( بازدید از گالری و چاپخانه ها ) ،
3-دهکده نامسان هانوک و خانه های سنتی ، برج N Seoul به همراه رصد خانه


جیجو :

1-صخره سر اژدها Yongduan
2-دهانه آتشفشانی Sungsan Sunrise Peak
3-دهکده اقوام
4-آبشار Jeongbang
5-صخره Jusangjeolli


بزرگ‌ترین کلیسای جهان

کمتر کسی می‌تواند حدس بزند که بزرگ‌ترین کلیسای جهان در شهر سئول قرار دارد. در حقیقت از هر 10 نفری که در شهر سئول زندگی می‌کنند، یکی از آنها عضو این کلیساست. کلیسای «یودو فوب گوسپل» بیش از یک میلیون عضو دارد و در روزهای یکشنبه به طور میانگین میزبان جمعیتی حدود 26 تا 600 هزار نفر است. در این مکان می‌توان شاهد فرهنگ مذهبی مردم کره بود. اگر دوست دارید به این کلیسا سری بزنید باید آماده باشید تا در ازدهام جمعیت گم شوید و در بهترین حالت از دور کلیسا را ببینید.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Gyeongbok-gung palace

قصر گیونگ بوک گانگ به طور حتم یکی از زیباترین قصرهای باستانی کره جنوبی است. این کاخ در سال 1395 میلادی ساخته شد. در سال 1592 میلادی و در اثر حمله ی ژاپنی ها دچار آتش سوزی شد ولی پس از حدود 300 سال تمامی 7700 اتاق آن بازسازی شد. اکنون این کاخ یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی سئول میباشد


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Blue House

این کاخ ماهیتی شبیه به کاخ سفید دارد و در حقیقت از الگوی کاخ سفید واشنگتن برای ساخت این نوع بنا استفاده شده است.کاخ آبی در باغ سلطنتی امپراطوری Joseon و طبق سنت‌های تاریخی، فرهنگی مردم کره ساخته شده است اگرچه از المان‌های مدرن نیز بی‌بهره نیست. وجود درختان انبوه در اطراف این مجموعه و کوه مرتفعی در پشت آن، نمایی منحصربفرد و زیبا بدان بخشیده است.


به طور کلی مجموعه کاخ آبی شامل دفتر رسمی رئیس‌جمهور، اداره تشریفات، تالار کنفرانس و دبیرخانه هیئت دولت است که فضایی ۲۵۰ هزار متر مربعی را اشغال نموده است


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Aqua Planet

به دنیای شگفت انگیز آبزیان و جانوران خوش آمدید.پنگوئن های زیبا ، خانواده ی فوک ها و کوسه ها تنها قسمتی از این مجموعه ی بینظیر است.لذتی به یاد ماندنی از نحوه ی زندگی موجودات دریایی همراه با کشف رابطه ی همزیستی انسان و طبیعت را یکجا تجربه خواهید کرد


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Korean folk village

دهکده محلی کره ای بازسازی دقیقی از یک دهکده قدیمی در کره است، همانگونه که در گذشته کاربرد داشته ، این دهکده بازسازی شده شامل خانه های کره ای سنتی، رستورانهای کره ای و مغازه های صنعتگرانی می باشد که هنوز صنایع را به شیوه سنتی تولید می کنند.


اگر شما به فرهنگ کهن و سنتی علاقه مند باشید، این دهکده حتما شما را به خود جذب می کند. دهکده محلی کره ای در نزدیکی سئول یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کره جنوبی ست. همه روزه نمایش های گوناگون شامل ازدواج سنتی ، اسب سواری و .... در ساعت های خاصی برگزار میشود.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

N Seoul Tower

برج سئول به ارتفاع 236.7 متر بر روی تپه ی نامسان (ارتفاع 243 متر) واقع شده که چشم اندازی بی نظیر از سئول و مناطق مجاور در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.


این برج با نورپردازی فوق العاده در ساعات مختلف شب به رنگ های متفاوتی دیده میشود. همچنین در مناسبت های خاص نورپردازی های ویژه ای را بر بدنه ی برج نظلره گر خواهید بود.


برای دسترسی به برج و صعود به تپه ی سرسبز namsan دو راه شامل مسیر پیاده روی و یا استفاده از تله کابین در نظرگرفته شده است.بهترین زمان برای بازدید از برج سئول هنگام غروب آفتاب و شروع زندگی شبانه با روشن شدن میلیونها چراغ رنگارنگ درسطح شهر است.



کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Everland

مجموعه ی اورلند شامل یکی از بزرگترین شهربازی های دنیا، بازارهایی به سبک فرانسوی، ایتالیایی و .... و همچنین باغ وحش است.دستگاه های مهیج بازی که بعضا فقط با دیدن آنها دچار سرگیجه خواهید شد چه رسد به امتحان کردن آنها .... . برگزاری فستیوال و کارناوال جزء برنامه های روزانه ی اورلند است.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Hangang Cruise

رود هان که شهر سئول را به دو قسمت تقسیم میکند، یکی از بزرگترین و پرآب ترین رودخانه های دنیاست. هفت پل زیبا با نورپردازی فوق العاده چشم نواز دو طرف رودخانه را بهم متصل میکند. در کنار رودخانه پر از کافی شاپ ها و رستوران های رومانتیک قرار دارد. این رودخانه محل جولانگاه کشتی های بسیار عظیم میباشد.


گشت کشتی کروز همراه با موسیقی آرام و نمای شهر سئول از روی کشتی آرامش لذت بخشی را برای گردشگران به همراه دارد.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

English Village

در این دهکده همه چیز به سبک انگلیسی طراحی شده. در این دهکده میتوانید یک روز زندگی در شهری شبیه به لندن را تجربه کنید. زبان کره ای و یا هر زبانی غیر از انگلیسی عملا کاربردی نخواهد داشت.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Cheonggyecheon-stream & Cheonggye Plaza

همه ی مردم کره این مکان را از صمیم قلب دوست دارند.رود چانگی چان داستان جالبی دارد.قبل از بازسازی این رود در سال 2005 ، رود چانگی چون تنها آبراهه ای مسقف بود ، ولی امروزه به عنوان مکانی امن برای آرامش واقعی در میان شلوغی زندگی شهری شناخته میشود.


دو طرف امتداد این رود محل عبور عابران میباشد که با نورپردازی و سکویی هایی برای نشستن به محلی دوست داشتنی برای شهروندان سئول و گردشگران تبدیل شده است.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

جزیره جیجو بهشت کره جنوبی Jeju island

جزیره جیجو بزرگترین جزیره ی آتشفشانی کره جنوبی است. این مقصد توریستی فوق العاده با هوای معتدل و ملایم، ساحل های خوش منظر، آبشارها ، صخره ها و غارهای متعدد خودستایی میکند. این جزیره با داشتن مناظر منحصر به فرد به عنوان میراث جهانی از طرف سازمان یونسکو انتخاب شده است. همچنین اخیرا برنده ی گواهینامه ی جهانی ژئوپارک شده و به عنوان یکی از عجایب هفتگانه ی طبیعت شناخته شده است.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Dragon Head Rock

صخره ی سر اژدها یکی از نمادهای جزیره ججو در قسمت شمالی جزیره واقع شده که در اثر طوفان و موج های شدید طی هزاران سال به این شکل درآمده.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Circus World

سیرک جهانی همه ساله میزبان بهترین گروه ها از تمام دنیاست و بطور معمول در کل طول سال برنامه دارد. در اینجا یک سیرک واقعی و هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Glass Castle

قلعه شیشه ای یک پارک موضوعی است که هنر شیشه گری را نشان میدهد. کارهای هنری معروفی از ایتالیا ، چکسلواکی ، ژاپن و دیگر کشورها در اینجا به نمایش گذاشته میشود. یک کهکشان با بیش از 5000 ستاره شیشه ای پیرکس، روستاهای اروپایی ساخته شده از شیشه رنگی و ماهیهای شیشه ای که در اقیانوس شنا میکنند، از جمله اشیای نمایشی این قلعه هستند. همچنین توریستها میتوانند در ویژه برنامه های ساخت آثار شیشه ای شرکت کنند.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Jusangjulri

صخره هایی بلند در قسمتی از جزیره هستند که به طور طبیعی به شکل مکعب هایی با ابعاد گوناگون درآمده اند که نمایی نفس گیر از برخورد امواج خروشان با صخره هایی به ارتفاع 20 متر را به شما خواهد داد.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Jungmoon jeatboat

گشت با کشتی های بادبانی در اطراف جزیره، دیدن جانوران دریایی مانند دلفین و ... و آب هایی شفاف و زلال همراه با صرف غذایی دریایی بسیار لذت بخش خواهد بود.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Ecoland

پارک طبیعی اکولند منطقه ای بسیار زیبا و وسیع در قسمتی محصورشده از جزیره است که با قطار مناطقی غیر قابل دسترس را مشاهده خواهید کرد. در قسمتی از پارک شما میتوانید با اکوسیستم جنگل در این منطقه آشنا شوید و حیوانات گوناگونی را مشاهده کنید.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Chonjiyeon Waterfall

با پیاده روی در مسیری باریک به طول یک کیلومتر به آبشار چونجیون خواهید رسید، جایی که صدای با شکوه آب آبشار را خواهید شنید. این آبشار 22 متر ارتفاع، 12ر متر عرض و 20 متر عمق دارد. این آبشار یکی از میراث باارزش جزیره جیجو است.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Seongup folk village

در این دهکده مردمان دوست داشتنی جزیره که پشت دیوارهای سنگی حیاط خانه ها زیر سقف های پوشیده شده با کاه زندگی میکنند را خواهید دید .


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

Sumokwon Theme park

پارک موضوعی sumokwon شامل مجسمه های یخی و تصاویر سه بعدی ست. مکانی برای گرفتن عکس های خارق العاده ....


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

OllE Route 7 course

پیاده روی در مسیر هفت قسمتی جزیره بسیار لذت بخش خواهد بود. از جنگل های سرسبز تا ساحل صخره ای، همه را در این مسیر تجربه خواهید کرد.


کره جنوبی - سئول

کره جنوبی - سئول

بوسان – کرۀ جنوبی

بوسان دومین شهر بزرگ کرۀ جنوبی بعد از سئول با جمعیتی بالغ بر 3.6 میلیون نفر میباشد. این شهر در بزرگترین ناحیۀ ‏صنعتی کرۀ جنوبی به نام "منطقۀ اقتصادی جنوب شرقی" واقع شده است. بوسان شهری فرهنگی، آموزشی و مرکز اقتصادی در ‏منطقه میباشد و بزرگترین شهر بندری کرۀ جنوبی است. این شهر در جنوب شرقی ترین نقطۀ شبه جزیرۀ کره قرار دارد.‏

بوسان میهمان بازیهای آسیایی 2002 بود. همچنین یکی از شهرهای میهمان برای بازیهای جام جهانی فوتبال 2002 نیز بوده ‏است.‏‏

این شهر دارای طولانی ترین خط ساحلی و بلندترین رودخانۀ کره میباشد.‏‏

‏‎ ‏‏آب و هوا


با توجه به اینکه بوسان در جنوب شرقی ترین قسمت از شبه جزیرۀ کره واقع شده، هوایی خنک تر از هوای مرطوب مناطق ‏گرمسیری دارد. به ندرت اتفاق می افتد که دمای هوا بسیار سرد یا خیلی گرم شود. به دلیل اثر اقیانوس، ماه های مه و جولای، ‏اواخر بهار و اوایل تابستان هوا عموماً خنک تر از مناطق داخلی تر کره میباشد.‏‏

پارک تائه جونگ دائه

پارک تائه جونگ دائه پارکی طبیعی در بوسان که دارای صخره هایی مسحور کننده رو به دریای آزاد ‏است و در جنوبی ترین نقطه جزیره یئونگدوگو واقع شده است. این پارک با درختانی همیشه سبز و ‏امکانات و اماکنی جذاب برای بازدیدکنندگان از جمله رصدخانه، شهر بازی، فانوس دریایی و ترمینال ‏کشتی کروز یکی از معروفترین جاذبه های بوسان است.‏

بوسان – کرۀ جنوبی

بوسان – کرۀ جنوبی

بوسان – کرۀ جنوبی

پارک یونگ دوسن

پارک یونگ دوسن در جونگ جو بوسان قرار داشته و برج 118 متری بوسان نیز در آن واقع است.‏‏
یونگ دو به معنای سر اژدها و سن به معنی کوه است و این نام به واسطه تشابه خیالی پارک به سر اژدها گزیده شده است. ‏وسعت پارک 69000 متر مربع است و 70 گونه مختلف درخت درآن وجود دارد.‏
مجسمه های مشاهیر، موزه و نمایشگاه قایقها و فستیوالهای هنری از دیگر جاذبه های این پارک می باشند.‏

بوسان – کرۀ جنوبی

بوسان – کرۀ جنوبی

بوسان – کرۀ جنوبی

بازار ماهی ‏Jagalchi‏ ‏

بازار ماهی ‏Jagalchi‏ از دیگر جاذبه های بوسان می باشد که میتوان در آن انواع غذاهای دریایی و ‏آبزیان را مشاهده نمود. ‏‏‏

بوسان – کرۀ جنوبی

بوسان – کرۀ جنوبی

بوسان – کرۀ جنوبی

غذاهای کره جتوبی

غذاهای کره ای بسیار مغذی است و عموما جزء غذاهای سالم و تقویت کننده نیروی دفاعی بدن در مقابل سرطان محسوب میشود. کیمچی ، معروفترین غذای کره ای است که با کلم شور و تخمیرشده تهیه میشود و تقریبا با همه غذاهای اصلی کره ای سرو میشود.


کره جنوبی - سئول

از دیگر غذاهای معروف کره ای که به راحتی میتوانید در رستورانهای این کشور پیدا کنید :


Bulgogi

کره جنوبی - سئول

Bibimbap

کره جنوبی - سئول

Japchao

کره جنوبی - سئول

Treokguk

کره جنوبی - سئول

Tteokbokki

کره جنوبی - سئول

Gimbap

کره جنوبی - سئول

مراکز خرید کره ی جنوبی : ‏

‏-‏ ‎ Insa dong‏: محله ی اینسا دانگ در قلب شهر سئول یکی از مکانهای مهم ، جایی که اشیاء قدیمی ولی نفیس و سنتی ‏به نمایش گذاشته می شوند. این محله شامل یک خیابان اصلی و کوچه های تو در تو در هر دو طرف است که این کوچه ها ‏شامل گالری های مختلف ، رستورانها ، قهوه خانه ها و چایخانه های سنتی است. در گوشه و کنار این محله شاهد نمایش های ‏سنتی خیابانی و همچنین غذاهای خیابانی نظیر کلوچه کره ای ، آب نبات کره ای ،شکلات سنتی قصر و ... خواهید بود . ‏

‏-‏ Dongdaemoon Market‏ : در اینجا میتوانید لباس ، پارچه ، کفش ، کیف ، وسایل مختلف و هر نوع کالای مد ‏روز را بخرید. تعداد زیادی مرکز خرید مثل میگلیور، برج دوسان ، سرستار و هلو ای.پی.ام و بازارهای عمده فروشی مثل بازار ‏پیونگ وا و دیزاینتر کلاب آن جا قرار دارند. این فروشگاه ها به صورت 24 ساعته باز هستند و در نتیجه جای مناسبی برای ‏گشت و گذار شبانه توریست هاست.‏

‏-‏ Paju premium Outlet‏ : در این مرکز خرید بیش از 150 برند لوکس و معروف از جمله بوربری، کوچ، دیزل ، ‏دولس اند گابانا ، اسکادا ، گوچی، آرمانی ، فرانگو، و برندهای معروف دیگری وجود دارد. در کل سال تخفیفاتی از 25 تا 65 % ‏داده میشود. تسهیلات مختلف، طبیعت زیبا و رستوران های زیاد توریست ها را به این مرکز خرید جذب میکند.‏

‏-‏ Namdaemoon Market‏ : مرکز خرید نام دائمون بهترین مکان برای ذخیره کردن پولتان است. اکثر فروشگاه ‏ها دارای کارخانه ای مجزاست. از لباس های بچه گانه گرفته تا مردانه ، زنانه و ... در طرح های محلی و بین المللی، پارچه، ‏اجناس مخصوص کشور کره، همه و همه در اینجا جمع اند. بیش از 10 هزار فروشگاه در بازار نام دائمون وجود دارد. ‏

‏-‏ Myeong-dong‏ : میونگ دانگ جایی است که توریست های خارجی که از کره دیدن میکنند ، حتما سری هم به ‏آنجا می زنند. فروشگاه های زنجیره ای بزرگ مثل لوته و شین سائژ و همچنین فروشگاه های بدون عوارض ‏‎(duty free)‎‏ ‏مراکز خرید و فروشگاه های برند های خاص زیادی اینجا وجود دارد.‏

‏-‏ Itaewon‏ : این محل اغلب "روستای جهانی کوچک" نامیده میشود. برای رفع نیاز مشتریانی از فرهنگ های مختلف ، ‏رستوران های بین المللی زیادی وجود دارند که سرآسپزهای محلی مدیریت آنها را بعهده دارند. انواع لباس های چرم، لباس ‏های سایز بزرگ، لباس شب و غیره این محل را در بین توریست ها مشهور کرده است.‏





جمع آوری اطلاعات : آژانس لاچین سیر

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.