چادر مسافرتی با امکانات هتل 5 ستاره

3.9
از 14 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
05 شهریور 1395 10:00
0

یک شرکت سازنده چادرهای مسافرتی، یک چادر پنج ستاره با ساختار مجلل برای افراد اهل گشت و گذار در طبیعت طراحی کرده است.

زمانی که در تعطیلات و مسافرت به سر می برید همیشه در جستجوی مکانی آرام و راحت هستید. یکی از لوازم ضروری هنگام گردش در طبیعت چادر است. چادر جزو وسایل گروهی کوهنوردی و گردشگری در طبیعت است و خانه متحرک گردشگر به حساب می آید.

گروه "چادرهای اتوماتیک" چادری 5 ستاره با ساختاری مجلل برای افراد اهل تفریح در طبیعت ارائه کرده است. هری گسنر، چادر اتوماتیک با قدرت انرژی خورشیدی با سیستم مدیریتی فوق العاده و بدون آسیب به محیط زیست را طراحی کرده است. این چادر مجلل قابل حمل دارای دو بخش 700 و 1000 فوت مربعی است. هر دو قسمت چادر ساخته شده مجهز به کف چوبی با ارزش و پوششی با فناوری بالا است و پارچه مات مقاوم به کپک و پوسیدگی دارد.

این چادر اتومات در برابر توفان با قدرت 90 مایل در ساعت و برف سنگین انباشته شده به میزان 30 پوند در هر فوت مربع مقاومت دارد. فضای پیشینه آن دارای ساختار کف چوبی با سقف بلند و تمامی تجهیزات مورد نیاز برای زندگی راحت است.

چادر مسافرتی با امکانات هتل 5 ستاره

چادر مسافرتی با امکانات هتل 5 ستاره

چادر مسافرتی با امکانات هتل 5 ستاره

انتخاب یک چادر باید بر اساس یک سری محاسبات و فصل مشترک ها بین استحکام و سختی و وزن و راحتی و قیمت آن باشد. البته اینکه چگونه و کجا از چادر استفاده خواهد شد و نیز ارجحیت های شخصی هم در این انتخاب دخالت دارند.

برای خرید چادر به نکات زیر توجه کنید:

1. استاندارد بودن لوازم مورد نیاز
2. وزن سبک چادر همراه با تجهیزات
3. ضدحریق بودن جنس بدنه
4. ضدآب بودن بدنه
5. کفی مناسب برای جلوگیری از نفوذ حشرات به داخل
6. تهویه هوا یا استفاده از تکنولوژی نانو
7. امنیت داخل برای حفظ حریم خصوصی (نازکی یا ضخامت بدنه)
8. خدمات پس از فروش
9. سادگی نصب
10. توجه به ابعاد مورد نیاز (همواره تجهیزات خود را با این پیش فرض که یک نفر اضافه همراه خواهید داشت، خرید کنید یعنی اگر چادر دو نفره می خواهید برای تجهیزات خود یک نفر اضافه محاسبه کنید).


منبع:دنیای سفر
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.