لست سکند: تور لحظه آخری | رزرواسیون هتل، رزرو بلیط هواپیما،تور نوروز 95، تور تایلند, تور دبی, تور مالزی, تور آنتالیا, تور استانبول

هتل توسان بیچ، کوش آداسی

19 شهريور 1393 00:00 13 معرفی هتل ها

این ریزورت که رو به خلیج توسان می باشد، تنها چند قدم با ساحل شنی بلوو فلگ فاصله دارد و با 2 استخر فضای باز احاطه شده است. اتاق ها مبلمانی مدرن دارند که از روی بالکن آنها می توانید منظره ی زیبایی از دریای اژه را تماشا کنید. تمام اتاق ها با سیستم تهویه هوا، حمام خصوصی، گاوصندوق، تلویزیون و ماهواره تجهیز شده اند.

در این هتل می توانید هر نوع غذای محلی و بین المللی که مایل باشید سفارش دهید. رستوران لیکا انواع غذاهای دریایی و کباب های ترکی را سرو می کند. رستوران فضای باز ژوگما منظره ای رو به دریا دارد و معمولا غذاهای سنتی را با استفاده از مواد اولیه ی محلی و تازه تهیه می نماید.

مهمانان می توانند در باغ هتل قدم بزنند یا در تئاتر وقت بگذرانند. در این هتل انواع ماساژ و فعالیت های آرامش بخش به همراه کلاس های یوگا تدارک دیده شده است. دفتر رزرویشن بصورت 24 ساعته در خدمت شماست و پارکینگ رایگان دارد.

آژانس برسام سیر ارائه دهنده پکیج تور کوش آداسی ویژه هتل 5* توسان بیچ میباشد . جهت رزور تور و هتل فوق با شماره تلفن 44092498 تماس گرفته و یا جهت مشاهده لیست قیمت های هتل اینجا کلیک کنید.

هتل توسان بیچ، کوش آداسی

نظرات
مرتب سازی نظرات بر اساس:
تعداد نظرات در هر صفحه:
مرجان13 فروردين 1395 00:38

ما نوروز 95 به همراه همسرو دوفرزند 2و 7ساله ام به هتل توسان رفتیم سرویس دهی بسیار ضعیف بود و قسمت عمده امکانات هتل تعطیل بود باوجود اینکه آل بود ولی سرویس خوبی نمی دادند با تذکرات مکرر هردو روز یک بار اتاق را تمیز سردستی می کردند کیفیت غذاها بسیار پایین و تکراری بود در کل ما با توجه به سفرها و تجربیاتی که داشتیم اصلا از هتل راضی نبودیم تور لیدرهای ما هم از شرکت آجون بودند که انها هم اصلا حرفه ای نبودند حتی یکی از انها نه تنها ترکی و انگلیسی بلد نبود فارسی هم درست صحبت نمی کرد.

مبین15 فروردين 1395 21:45

من هم نوروز 95 هتل توسان رو انتخاب کردم نظر من هم مثل نظر شماست امکانات هتل خیلی کم بود بابت حمام ترکی باید پول پرداخت میکردی چون به یه نفر اجاره داده بودن. و مهمتر اینکه تو این مدتی که ما اونجا بودیم فقط 2 شب برنامه ایرانی داشت

مبین15 فروردين 1395 21:51

در مورد لیدر هم حق با شماست..والبته اضافه کنم یکی از لیدرها که نمیخوام اسمشو بیارم خیلی عصبی بود و جواب های نامربوط میداد..مرجان خانم شما تو چه بازه زمانی اونجا حضور داشتید؟

shohreh12103 مهر 1394 17:05

نکات سفر به کوش آداسی:

1_دلار رو تو مراکز خرید به لیر چنج کنید خیلی به نفعتونه.

2_ مراکز خرید : سوکه نزدیک کوش آداسی رو برید حتما. با دلموش دو سه خط باید سوار و پیاده بشین یه کم سخته اما ارزونترین راهه. ما با دوستمون که اونا هم سه نفر بودن با تاکسی رفتیم 140 لیر دادیم رفت و برگشت. 7 ساعت هم اونجا بودیم. یک روز هم تاکسی گرفتیم 7 نفر شدیم رفتیم ازمیر. اول optimum رو گشتیم بعد نوادا بعد هم آگورا. نوادا رو زیاد دوست نداشتم چون فروشگاهها بر خیابون بودن ما سر ظهر رسیدیم آفتاب شدید بود اصلا خرید نکردیم. اما اپتیمم و آگورا خیلی خوب بودن. تو مرکز شهر کوش آداسی هم میشد یه چیزایی خرید اما چهارشنبه بازار جای بهتری بود که ما فقط یک ساعت توش چرخیدیم چون روزمون رو حروم تور کشتی کرده بودیم.

3_ از هتل بزنید بیرون و شهر رو بگردین. مرکز شهر ، بازار قدیمی ، اسکله ، مارینا و ... جاهای خوبی هستن که میتونین خوب بگردین و کیف کنین. همه وقتتون رو تو هتل نگذرونین، خودتونو اسیر all inclusive بودن هتل نکنین.

4_ آدالند رو حتما برید و برنامه رقص باران ساعت 15 رو به هیچ عنوان از دست ندید. خیلی باحاله. ما با دلموش رفتیم ( به هتل توسان خیلی نزدیکه) و بلیط خریدیم (نفری 83 لیر و بچه 4 ساله مون مجانی) و از 11 تا 6 اونجا بودیم. با تور که برید خیلی گرونتر میشه.

5_ تور کشتی خیلی بیخوده. اگه برنامه تور شبیه چیزیه که من براتون توضیح میدم، پولتون رو هدر ندید . نفری 35 دلار گرفتن ما رو با یه لنج قراضه بردن سه تا جزیره، نزدیک هر کدوم یه ساعت توقف کردن که هر کس میخاد بره شنا کنه. غذا هم پرسی بود و تعریفی نداشت. منظور از کشتی اروپایی که لیدر میگه ، همون لنج قراضه است که پر از اروپاییهاست و طبقه بالا رو کلا گرفتن و تشک پهن کردن و آفتاب میگیرن. ما به خاطر اون برنامه شادی که در توضیحات تور نوشته بود این تور رو گرفتیم که خوب هیچ اثری ازش نبود. ایرانیهای معدودی که با ما بودن همه اعتراض کردن اما مسوولان تور آجون گفتن ما که از اول گفته بودیم اینجا رو با آنتالیا مقایسه نکنید!! اگر میخاین تور کشتی رو برین حداقل با کشتی برید که ایرانیها توش باشن دور همی بهتون خوش بگذره. آفتاب گرفتن و شنا رو که در ساحل هتل هم دارین چه کاریه یه روز کاملتون رو حروم کنین و نفری 35 دلار هم پول بدین؟

6_ بیمه نامه مسافرتی رو خیلی خیلی جدی بگیرین. من از آژانس بیمه نامه رو دادن بهم. بعضی آژانسها بیمه نامه ای به شما نمیدن و میگن بیمه گروهی هستین، محض اطمینان با بیمه سامان تماس بگیرین، کد ملیتون رو میگیرن چک میکنن و بهتون میگن. من که به این حرفها اطمینان نمیکنم ، اون برگه باید دستم باشه. پسرم همون روز تور کشتی یهو داد زد که آی پام، آی پام. یه خرده که گذشت دیدیم پاش ورم کرده و قرمز شده و همچنان درد داشت. رسوندیمش بیمارستان گفتن به چیزی تو ساحل نیش زدتش. یه چند ساعتی بیمارستان بودیم اتاق دادن بهمون آزمایش خون و سرم و ...، آخرش 25 یورو فقط گرفتن که اون رو هم بیمه به ما پس داد. هزینه درمان اونجا خیلی زیاده ریسک نکنید بدون بیمه برید. داستی دریای اونجا خیلی خیلی تمیزه اما نمیدونم چرا بعضیا از دریا که میومدن انگار کهیر زده باشن بدنشون میریخت بیرون. اگه بچه با خودتون میبرید آمادگی این اتفاقات رو داشته باشید.

شهره م31 شهريور 1394 10:28

مدیر محترم سایت، من انگار چند بار ارسال کردم. لطفا دوتای آخر رو تایید کنید. اولیها چند کلمه کم دارن. ببخشید بار اول بود متوجه نبودم پشت سر هم کپی کردم

شهره م.31 شهريور 1394 10:19

و اما:

یکی از دوستان ما در هتل برام تعریف کرد که یه روز یکی از پیشخدمتها با احترام بردتشون یه میزی بهشون داده در ردیف اول که نزدیکتره به دریا و خب کمتر میشد خالی باشن اون میزها. خیلی با احترام بهشون گفته بود که ایرانیها رو دوست دارم اما وقتی از سر میز بلند میشن میزهاشون خیلی خیلی کثیفه و ریخت و پاش میکنن. دو روزه به شما دقت کردم و دیدم خیلی مرتبین. خواستم اینجوری تشکر کنم ازتون. در همه جای ترکیه رفتار تبعیض آمیز ترکها با ایرانیها و اروپاییها کاملا مشهوده. اتاقهای بهتر رو به اونها میدن، خیلی تحویلشون میگیرن و با ایرانیها یه جور دیگه هستن. به نظر من بخش زیادی از این رفتار به خاطر خود ماست. بعد از صحبت دوستم، از گوشه و کنار شنیدم که مسوولین هتلها بابت رفتارهای ایرانیها خیلی به مسولان تور شکایت دارن. از همین که میزهاشون همیشه کثیفه، پسته و تخمه میخورن و میریزن همه جا، غذا و خوراکی زیاد برمیدارن و حیف و میل میکنن (با چشمهای خودم دیدم که سر صبحانه یه روز کاپ کیک کوچک گذاشته بودن رو میز و یه خانوم با ظرفش برداشت برد سر میزشون!) اولش از رفتار ترکها ناراحت میشدم تا اینکه اینها رو دیدم. گویا در بعضی هتلها خانومها با تیشرت و شلوار و حتی مانتو پریده بودن تو استخر... مایوی اسلامی رو برای همین گذاشتن دیگه. کاملا پوشیده است و حال آدمهای داخل استخر رو هم بد نمیکنه. اروپاییها خیلی از این کار چندششون میشه خدایی کار خیلی زشتیه. به خاطر منافع ملی و آبروی کشورمون هم که شده به خرده رعایت کنیم. آقایون محترم درسته تو خیابونهای اونجا میشه شلوارک پوشید اما نه هر شلوارکی، شلوارکهای گل گلی و حتی مایو گلدار تو خیابون؟ لباس صبحانه و استخر و بازار فرقی نداره براتون؟ خوشتون بیاد یا نیاد ما به خاطر نشناختن همین مرزها انگشت نماییم و هر کس به اندازه خودش مسووله. شما رو به خدا اگر این مطلب رو خوندید به بقیه هم بگین. ما از مسوول تور خواهش کردیم یه ده دقیقه از زمان یکساعته ازمیر تا کوش آداسی رو به گفتن همین نکته ها اختصاص بدن. امید که همه ما احساس مسوولیت کنیم و نسبت به جایگاه کشورمون در همه جای دنیا تلاشمون رو بکنیم

shohreh12131 شهريور 1394 10:15

سلام دوستان ، من از اطلاعات این سایت و سفرنامه ها خیلی استفاده کردم تصمیم گرفتم نکات سفرمون رو اینجا بنویسم ، شاید به درد کسانیکه میخوان برن کوش آداسی و هتل توسان بخوره. ما از 19 تا 26 شهریور 94 در این هتل بودیم.
نکات مثبت هتل توسان:
1_ 4 استخر رو باز یک استخر سرپوشیده و یک استخر مخصوص کودک داره که توش سرسره و اسباب بازی هست. برای من که بچه 4 ساله دارم این استخر کودک بک مزیت بود. استخرهای دیگه اش هم عالی بود.
2_ ساحل شنی خوبی داره (بیشتر هتلهای کوش آداسی ساحل صخره ای دارن یا مثل هتل افسوس برای رسیدن به ساحل پله و ... داره)
3_ بیشتر اتاقها رو به دریا هستن، البته اتاقهای خیلی خوبی رو به ایرانیها نمیدن اما اگر از منظره اتاقتون شکایت داشتین به حرف لیدر گوش نکنید و برید محترمانه خواهش کنید اتاق رو عوض کنن.
4_ غذا نسبتا خوب بود، ما راضی بودیم
5_ فضای هتل زیباست، رستورانش رو به دریا ، فاصله از مرکز شهر زیاد نیست، به آدالند خیلی نزدیکه.
اشکالات هتل:
1_ انتظاراتون یک هتل 5 ستاره نباشه. کلا تو ترکیه یک ستاره هتلها اضافیه. اگه از اول اینو بدونید تو ذوقتون نمیخوره. توسان یک هتل لوکس و تمیز و 5 ستاره نیست.
2_ هتل قدیمیه و بازسازی شده است. آثار این قدیمی بودنه رو در اتاق به وضوح میبینید. تخت کهنه با پایه کج شده اولیشه. اگر این قضیه کهنه بودن هتل تو ذوقتون میزنه هتل توسان رو انتخاب نکنید
3_ نظافت اتاق اونجوری که دلتون بخواد انجام نمیشه. بعد از House keeping اونجوری نیست که اتاق برق بزنه. اصلا و ابدا.
4_ تو رستوران قاشق و چنگال و ... رو میچینن روی میز. شما که غذاتون تموم میشه میز رو با یه دستمال تمیز میکنن سری جدید میچینن. اینکه شما قاشق و چنگالتون رو خودتون برنمیدارین بیارین به نظر من خیلی بد بود. اون دستمال و اون رومیزی به هر حال کثیفن.
5_ رفتار پرسنل نسبتا خوب و دوستانه است به جز کارگرهای رستوران که پیرهن صورتی کمرنگ میپوشن و به ایرانیها سرویس خوبی نمیدن. براتون میگم چرا اینجوریه.
6_ فاصله لابی تا آسانسور اتاقهایی که به ایرانیها میدن نسبتا زیاده. خانومی بودن که مشکل داشتن برای راه رفتن و موقع ورود و خروج خیلی اذیت میشدن .
7_ اینترنت ضعیفه، برای گاوصندوق روزی 5 یا 6 لیر باید بدین. اگه برای چمدونهاتون قفل ببرین هیچ احتیاجی به گاوصندوق ندارین.

شهره م.31 شهريور 1394 09:11

نکات مثبت هتل توسان:
1- 4 استخر رو باز یک استخر سر پوشیده و یک استخر مخصوص کودک داره که توش سرسره و اسباب بازی هست. برای من که بچه 4 ساله دارم این استخر کودک بک مزیت بود. استخرهای دیگه اش هم عالی بود.
4_ غذا نسبتا خوب بود، ما راضی بودیم
اشکالات هتل:
5_ رفتار پرسنل نسبتا خوب و دوستانه است به جز کارگرهای رستوران که پیراهن صورتی کمرنگ میپوشن و به ایرانیها سرویس خوبی نمیدن. براتون میگم چرا اینجوریه.

صدف07 شهريور 1394 10:38

با سلام
من به همراه خانواده دیشب از سفر برگشتیم واقعا هتل خوبی بود و هر آنچه که در سایتش زده واقعی و عالی است من 2هفته در مورد هتل ها بررسی کردم ولی واقعا این هتل را پیشنهاد میدهم عالی بود از نظر غذا و تمیزی و تفریح و برنامه شبانه و تفریحات داخل اب و تلویزیون LED و واقعا جز هتل های لوکس طبقه بندی می شود .

محسن26 تير 1392 12:45
-14
پاسخ

هتلش خیلی قدیمی شده دیگه . با این قیمت خیلی هتلهای بهتر میشه انتخاب کرد چون این هتل در حد 3* خوب محسوب میشه . از این جهت ایرانی های محترم ازش استقبال نکردن

AHMADREZA11 خرداد 1392 17:45
-11
پاسخ

بادرود.....یکی از بهترین سفرهایی که داشتم رو توی این هتل اقامت داشتم......بهترین غذای توی هتلهای کوشی آداسی توی این هتل سرو میشه.....و هموطنان ایرانی هم خیلی توی این هتل نیستند(برای اونهایی که میخوان خیلی راحت باشن)

رضا سعادت مهر22 بهمن 1391 23:13
پاسخ

با سلام هتل بسیار قشنگیه اما حیف که گرانقیمت است و امثال من نمی توانند به آنجا بروند.