هتل لوکس والدورف آستوریا، دبی

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
هتل لوکس والدورف آستوریا، دبی
30 بهمن 1392 00:00
0

والدورف آستوریا دبی (Waldorf Astoria Dubai)، هتل و ریزورتی زیبا در مجمع‌الجزایر نخل جمیرا یا پالم جمیرا (Palm Jumeirah) است. این هتل مجلل زیر مجموعه گروه هتل های زنجریه هیلتون ( Hilton HHonors /  Waldorf Astoria Hotels & Resorts) است. این هتل را در تور دبی می‌توانید تجربه کنید.

این هتل شیک در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد و در ساخت آن از معماری کاخ‌های عربستان الهام گرفته شده است.

دسترسی آسان هتل به مراکز خرید، اماکن تفریحی، رستوران‌های دلفریب، محل‌های برگزاری تفریحات شبانه و جاذبه‌های دبی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود.

این استراحتگاه ساحلی از امکانات متعددی برخوردار است؛ از جمله: یک اسپای لوکس، یک زمین گلف حرفه‌ای، تور گردشگری، خدمات کرایه خودرو، صرافی 24 ساعته، کلوپ ویژه کودکان که تحت کنترل و نظارت قرار دارد، 200 متر ساحل اختصاصی، یک استخر ویژه کودکان، مرکز تناسب اندام و....

اتاق‌های زیبا و خوش‌طرح هتل از مبلمان تودوزی شده برخوردار بوده و هر اتاق دارای میز کاری، کتری برقی، I-Docking Station و ... است. از اتاق‌ها می‌توان مناظری زیبا از دریا، زمین گلف یا باغ را به تماشا نشست.

 

مهمانان «والدورف آستوریا دبی» قادرند به تفریحات و سرگرمی‌های مختلفی همچون تنیس، ماهیگیری، پاراسیلینگ و یا شنا در دو استخر با دمای کنترل شده بپردازند.

در این ریزورت شش رستوران و سالن (Lounge) فعالیت می‌کند که در آنها انواع غذاهای بین‌المللی و محلی، استیک، کباب، غذاهای ژاپنی که به شیوه تپان‌یاکی (Teppanyaki) پخت می‌شود، سوشی و غیره در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

مرکز تجاری هتل 24 ساعته فعالیت نموده و به ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات بازرگانی از قبیل وای‌فای رایگان در محل‌های عمومی، خدمات چاپ و ... می‌پردازد.

هشت مکان برگزاری جلسه که به آخرین فناوری‌های صوتی تصویری مجهز است، از دیگر قابلیت‌های هتل محسوب می‌شود.

«والدورف آستوریا دبی» از برج العرب پانزده کیلومتر، از برج خلیفه بیست و پنج کیلومتر، از اینترنت سیتی دبی دوازده کیلومتر، از دهکده دانش دبی (Dubai Knowledge Village) سیزده کیلومتر، از مرکز خرید دبی مال (Dubai Mall) بیست و پنیج کیلومتر، از خیابان ساحلی (JBR The Walk) پانزده کیلومتر و از فرودگاه بین‌المللی دوبی فقط پنجاه دقیقه فاصله دارد.

  1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

9.jpg

11.jpg

12.jpg

14.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

23.jpg

24.jpg

26.jpg

28.jpg

34.jpg

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.