افتتاحیه ی 10 هتل بی نظیر در سال 2015 + تصاویر

5
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
27 دی 1393 00:00
0

افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015 که ارزش این همه ریخت و پاش را دارند.

از ویلاهای جنگلی رویایی تا حمام های سنتی بازسازی شده ، و از برج های فوق مدرن تا خانه های ییلاقی روی آب ، سال 2015 آخرین و بزرگترین نسل از اقامتگاه های آینده را ارائه خواهد داد. اقامتگاه های خاص در نیویورک و ونیز و حتی مناطق پرت تری چون مراکش و مالدیو ، 10 مورد از هتل هایی هستند که پیش بینی می شود در سال 2015 افتتاح شوند و آماده ی ساختن چشم اندازی دوباره برای مسافرت ها در سال جدید باشند.

1. کیمالا Keemala ، پوکت (تایلند)

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

زمان افتتاح : اوت 2015

این ویلاهای پر زرق و برق در سرزمین عجایب رنگارنگی در جنگل پوکت و مشرف به دریای آندامان Andaman ساخته شده اند. این منطقه شامل مجموعه ای از درختان بلند ، جویبارها و آبشارهاست و بصورت یکپارچه با کیمالا طراحی شده است ، شبکه ای از گردشگاههای جنگلی 38 ویلای مجزای خصوصی را به هم متصل ساخته اند و مجهز به یک لابی ، استخر ، سه فضای ناهارخوری و سونا هستند. این اقامتگاه های خلاقانه که با انواع وسایل محلی ، مبلمان و پارچه مزین شده اند ، از تم زمین ، آسمان ، چادرنشینان و لانه ی پرندگان الهام گرفته شده اند. امکانات ورزشی این مجموعه شامل تای چی Thai Chi، مدیتیشن ، یوگا و بوکس تایلندی می باشد.

2. حمام و آبگرم گینزبورو Gainsborough ، شهر بث Bath (انگلستان)

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

زمان افتتاح: بهار 2015

حمام و آبگرم 99 اتاقه ی گینزبورو در بالای بقایای سکونتگاه های روم باستان واقع شده و شامل باقی مانده هایی از حمام اصلی روم است . امروزه ، این تنها هتل موجود در شهر بث است که دسترسی مستقیمی به چشمه های آب گرم طبیعی شهر دارد . طبقه ی بی "bi" این آبگرم شامل یک عطاری ، اتاق یخی ، سونا ، اتاق بخار ، مرکز تناسب اندام و اتاق های درمانی است. طراحان چمپلیماد Champalimaud و گروه معماران EPR لندن اقدام به بازسازی نمای هتل که به سبک گرجی و متعلق به حدود سال 1824 است نموده اند. همراه با تجهیز اتاق های لوکس با دکوراسیون و مبلمان دوره ای ، سه سوئیت حاوی آبگرم در هتل موجودند که آبگرم را از طریق لوله کشی در اتاق در دسترس مهمانان قرار می دهند.

3. هتل نیکرباکر knickerbocker ، شهر نیویورک ، آمریکا

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

زمان افتتاح: فوریه 2015

میدان تایمز Times Square به برنامه ریزی افتتاح زمستانه ی هتل نیکرباکر پرداخته است. هتل در پشت یک ساختمان لوکس 16 طبقه با نمایی زیبا که در سال 1906 میلادی توسط جان جاکوب آستور چهارم ساخته شده واقع شده است ، فضای داخلی هتل بازسازی شده تا منعکس کننده ی فضاهای پر زرق و برق 330 اتاق مدرن آن باشد . مهمانان می توانند در اتاق از امکاناتی مثل خدمات آرایشگر مشهور تد گیبسون Ted Gibson و یک مرکز تناسب اندام مدرن بهره ببرند. در این هتل همچنین سرآشپز چارلی پالمر Charlie Palmer رستوران و کافه ی جدید آمریکایی خود با نام چارلی پالمر و نیک Charlie Palmer @ The Knick را مدیریت خواهد کرد ، در حالی که کافه ی روی پشت بام و تراس خیابان کلود Cloud چشم اندازهای خیره کننده ای از میدان تایمز را به همگان ارائه می دهند.

4. هتل ، تفرجگاه و آبگرم جی دابلیو ماریوت Marriott JW ونیز ، ایتالیا

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

زمان افتتاح : مارس 2015

هتل در یک واحه ی خصوصی در جزیره ای به نام ایزولا دل رز Isola delle Rose ، یا "جزیره گل های سرخ" واقع شده است. جدیدترین تفرجگاه لوکس ونیز با 40 هکتار از باغ ها و مزارع زیتون ، در تفرجگاه و آبگرم جی دابلیو ماریوت ونیز آغاز به کار خواهد نمود. ( این اولین ملک با این نام تجاری در ایتالیاست). با 15 دقیقه قایق سواری از میدان سنت مارک در میان تالاب ونتین Venetian، مهمانان می توانند در یکی از 266 اتاق هتل به استراحت بپردازند و یا از امکانات رفاهی مانند استخر شنای روی بام (که چشم انداز فوق العاده ای از ونیز ارائه می دهد) با سرویس کامل آبگرم (با حمام و خدمات درمانی در فضای باز) ، مدرسه پخت و پز ، و چندین رستوران و کافه بهره مند شوند.

5. هتل روری سایگون Reverie Saigon ، هوشی مین سیتیHo Chi Minh City

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

زمان افتتاح : بهار 2015

برای خوش گذرانی در ویتنام ، نگاهی به هتل 286 اتاقه ی روری سایگون که دارای طراحی فوق مدرن است بیندازید ، هتل در بهار امسال افتتاح می شود . اتاق ها ، رستوران ها ، کافه ها و فضاهای عمومی هتل به سبکی استادانه و هنری طراحی شده اند و خانه های با طراحی ایتالیایی را مجسم می کنند. اتاق های بزرگ و مدرن طبقات 27 تا 39 هتل را به خود اختصاص داده اند و دارای پنجره های وسیع از کف تا سقف با مناظری گسترده از شهر و رودخانه سایگون هستند. امکانات هتل تا جاده ها نیز امتداد دارند ، اتومبیل هایی لوکس از جمله بنتلی ، مرسدس بنز و رولز رویز در دسترس مهمانان قرار می گیرند.

6. ویلاهای باشگاه پزشکی فینولهو Finolhu، مالدیو

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

زمان افتتاح : ژانویه 2015

این مجموعه تنها ویژه ی بزرگسالان می باشد ،52 ویلای باشگاه پزشکی فینولهو در جزیره ای خصوصی در مرکز مالدیو واقعند که تفرجگاهی پرطرفدار و مشرف به اقیانوس می باشد و امکانات ساحلی ویژه ای را در اختیار مهمانان قرار می دهد. 30 ویلای لوکس بر روی آب و در بالای اقیانوس هند قرار دارند و دسترسی مستقیمی به دریا دارند ، مجموعه مجهز به استخرهای خصوصی و تراس هایی همراه با گارسن است که هرآنچه مهمانان درخواست کنند برای آنان فراهم می سازند. در اینجا می توان از فعالیت هایی مانند غواصی و قایقرانی ، موسیقی زنده ، فعالیت های مخصوص فضای باز و ناهار خوب بهره برد و یا در باشگاه پزشکی آبگرم به استراحت پرداخت. (هزینه ی خدمات درمانی مجزاست).

7. هتل هارد راک Hard Rock دبی مارینا

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

زمان افتتاح: تابستان 2015

در این شهر بیابانی ، هر چیزی در حد اعلای خود قرار دارد. وقتی که وارد جدیدترین اقامتگاه در دبی می شوید ، هتل هارد راک دبی مارینا مجموعه ای با انواع کاربری ها در منطقه ی مارینا در اختیار شماست ، هتل پس از اتمام با 101 طبقه ، بلندترین ساختمان مسکونی جهان خواهد بود. در این هتل 281 اتاقه ، سازه ی 33 طبقه ی اول ، با یک سالن هارد راک بر بالای طبقه 101 آن قرار خواهد گرفت و با موسیقی زنده همراه خواهد بود. هتل اولین پروژه ی این مارک تجاری در خاور میانه است و با امکانات رفاهی دیگری همچون آبگرم راک ، برنامه های موسیقی و بسیاری مراسم آهنگین مسافران را به خود جلب می کند .

8. هتل ماندارین اورینتال Mandarin Oriental، شهر مراکش ، مراکش

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

زمان افتتاح : بهار 2015

هتل مجلل مندرین اورینتال که طراحی آن از سبک طراحی آسیایی الهام گرفته شده اولین اقامتگاه گروه تجاری "Mandarin Oriental " را در سال 2015 معرفی می کند. هتل فضاهای شلوغ مراکش را از سرزمینی از باغ های زیتون در حاشیه ی کوه های پوشیده از برف اطلس جدا می کند . مهمانان سرمایه دار هتل می توانند در یکی از 54 ویلای خصوصی که به سبک ریاض طراحی شده و با استخرهای گوناگون ، وان آب داغ ، حمام هایی در فضای باز و فضاهایی خصوصی برای آفتاب گرفتن و ناهار خوری خارج از منزل زینت داده شده اقامت گزینند. همچنین هفت سوئیت اضافی با استخرهایی خصوصی بر روی بام نیز در هتل تعبیه شده اند. سایر فضاهای این هتل مجلل شامل پنج ناهارخوری و یک آبگرم مجهز به حمام سنتی می باشد. دیوار افسانه ای مراکش نیز فقط به میزان پنج دقیقه رانندگی تا هتل فاصله دارد.

9. هتل مونت استفان Mount Stephen ، مونترال ، کانادا

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

زمان افتتاح: پاییز 2015

باشگاه اجتماعی و انحصاری مونت استفان که متعلق به دهه ی1920 بود در سال 2015 در زندگی جدید خود به عنوان یکی از هتل های برجسته لوکس مونترال راه اندازی خواهد شد. هتل آماده ی تاسیس مونت استفان کلوپ های به سبک معماری نئوکلاسیک و میراث تاریخی منطقه را به یک رستوران ، دو کافی شاپ ، مرکز آبگرم و تناسب اندام مبدل ساخته است. سالن های ویژه ی ملاقات و فضاهای برگزاری مراسم و جشن ها نیز در این هتل زیبا جانمایی شده اند. برج جدید مجاور نیز با 90 سوئیت با دکوراسیون مدرن و پر زرق و برق و پنجره هایی بزرگ از کف به سقف در کنار هتل پذیرای مهمانان می باشد. برخی از واحدها نیز دارای تراس خصوصی هستند.

10. هتل ساحل جنوبی South Beach، سنگاپور

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

 افتتاحیه ی 10هتل بی نظیر در سال 2015

زمان افتتاح: اواخر سال 2015

سنگاپور بطور مداوم در حال گسترش فضاهای عمومی الهام بخش با معماری مدرن می باشد ، این هتل بزرگ آسیایی در حال تاسیس که سوث بیچ یا ساحل جنوبی نام دارد توسط طراح فرانسوی فیلیپ استارک Philippe Starck طراحی شده و منظره ای خیره کننده را در آخرین شاهکار خود پدید آورده است. شرکت های نوآورانه ی معماری فاستر و همکاران و شرکت آیداس Aedas هتلی 654 اتاق خوابه را که بصورت آسمان خراشی لوکس طراحی شده خواهند ساخت ، امکاناتی همچون پخش موسیقی آرام بر روی پشت بام که "باغ های آسمانی " "Sky gardens " نام گرفته و تاسیساتی سازگار با محیط زیست مانند قاب خورشیدی و سایبان سبز برای برداشت آب باران در این هتل مورد استفاده قرار گرفته اند.

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.