پنجمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
23 دی 1390 00:00
0

پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتلداری با شعار 'دور دنیا در 4 روز' 18 تا 21 بهمن ماه امسال در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

مدیر کمیته اطلاع رسانی این نمایشگاه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: این نمایشگاه که در تقویم مناسبت های سازمان جهانی جهانگردی UNWTO نیز به ثبت رسیده است، با رویکردی متفاوت از نمایشگاه های قبلی برگزار خواهد شد.

'محمد علی مشکیان' افزود: ثبت نام از موسسات و شرکت های وابسته به صنعت گردشگری و هتلداری برای حضور در این نمایشگاه از آبان ماه امسال آغاز شده است و تا نیمه اول بهمن ماه ادامه دارد.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی گسترده ای برای حضور متخصصان و فعالان صنعت گردشگری و هتلداری و نیز اقشار مختلف جامعه برای بازدید از این نمایشگاه انجام شده است.

وی از ساخت نمادهای گردشگری داخلی و خارجی و حضور فعال نمایندگان کشورهای خارجی که از جمله مقاصد محبوب سفر ایرانیان هستند، به عنوان نمونه‌هایی از وجوه تمایز نمایشگاه امسال نام برد.

مدیر کمیته اطلاع رسانی پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت گردشگری و هتلداری همچنین گفت: نشان های (برند) معتبر صنعت گردشگری و هتلداری ایران و جهان از جمله تورگردانان، آژانس های معتبر خدمات مسافرتی و جهانگردی، مجموعه های بزرگ هتلداری، سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی فعال در صنعت گردشگری، مجموعه های بزرگ تفریحی ورزشی، ایرلاین ها، رایزنان فرهنگی سفارتخانه ها، شرکت های ارایه دهنده خدمات و تجهیزات هتلداری و رسانه های فعال در صنعت گردشگری در این نمایشگاه حضور می یابند.

مشکیان ابراز امیدواری کرد که با توجه به تقاضای فعالان صنعت گردشگری برای حضور در نمایشگاه و در پیش بودن سفرهای نوروزی سال 91، نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری با استقبال خوبی مواجه شود.

مدیر کمیته اطلاع رسانی این نمایشگاه یادآور شد، آگهی تبلیغاتی پنجمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری به زودی در صدا وسیما، روزنامه های کثیر الانتشار و بیلبوردهای شهری آغاز می شود.

+منبع 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.