نرخ سوخت پروازهای خارجی به 2200 تومان افزایش یافت

0
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
27 آبان 1391 00:00
0
مدیرعامل کیش ایر از افزایش نرخ سوخت پروازهای خارجی به 2200 تومان خبر داد و گفت: رقم کل هزینه های ایرلاین‌ها در این مدت 60 درصد افزایش یافته است. سعید بهاری در گفتگو با مهر با بیان اینکه نرخ سوخت هواپیما برای پروازهای خارجی از 1200 به 2200 تومان اعلام شده است، گفت: از سوی شرکت پخش فرآورده های نفتی به ایرلاین‌ها اعلام شده است که از تاریخ 1/9/91 نرخ سوخت به 2200 تومان می رسد.

مدیرعامل کیش ایر افزود: سهم افزایش نرخ سوخت در سبد هزینه های ایرلاین 18 درصد است که تاثیر چندانی بر شرکتها ندارد اما بیشترین سهم هزینه ها مربوط به ارز است.

وی با اشاره به سهم 70 درصدی ارز در سبد هزینه های ایرلاین، بیان کرد: هزینه ارزی ما در این مدت بیش از 2 برابر شده است و با احتساب هزینه های سوخت و ارز، رقم کل هزینه های ایرلاین ها در این مدت 60 درصد افزایش یافته است.

بهاری در خصوص نرخ گذاری بلیت‌های خارجی، اظهار داشت: از ابتدا هم قیمت بلیت‌های پروزهای خارجی نرخ گذاری نمی شد اما الان با قیمت سوخت و ارز بطور حتم ایرلاین ها افزایش قیمت را خواهند داشت.

مدیرعامل کیش ایر تصریح کرد: این ایرلاین در حال حاضر پرواز خارجی فقط به شهر نجف دارد که قیمت این پروازها هم افزایش زیادی نخواهد داشت.

منبع : خبرگزاری مهر

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.