بهترین هتل ها برای دوستداران ماشین های کلاسیک

4.2
از 5 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
31 خرداد 1395 11:00
0

هر فردی ممکن است برای انتخاب هتل فاکتورهای خاصی داشته باشد ، اما همه به دنبال اسپا ، استخر و امکانات اینچنینی نیستند ، شاید برای برخی وجود این ماشین های کلاسیک در هتل محل اقامتشان اولویت بیشتری داشته باشد، بنابراین اگر به ماشین های کلاسیک علاقه مند هستید در این هتل ها می توانید خود را در دنیای این ماشین ها بیابید :

1. هتل Peninsula، هنگ کنگ

در این هتل مجموعه ای از رولز-رویس فانتوم 2 از سال 1934 جمع آوری شده است. هتل هر 4 مدل این ماشین را خریداری کرده و پس از تعمیر دقیق، آنها را در هتل Peninsula در پاریس، شانگهای، توکیو و هنگ کنگ استفاده می کند.

دوستداران ماشین های کلاسیک

دوستداران ماشین های کلاسیک

دوستداران ماشین های کلاسیک

2. هتل Louise، استرالیا

در این هتل در دره باروسا با ماشین Daimler مربوط به سال 1960، تورهایی در مزارع انگور انجام می شود.

دوستداران ماشین های کلاسیک

3. هتل Baccarat، نیویورک

این هتل برای جلب توجه ماشین های مدل بالا را کنار گذاشته و به سراغ مدل های قدیمی رفته است. هتل باکارات میهمانان را در یک سیتروئن قرمز سال 1970 به نام لوئیز به مقصدشان می رساند.

دوستداران ماشین های کلاسیک

4. هتل Atura، استرالیا

این هتل مدرن در حومه سیدنی امکانات زیادی در اتاقها دارد از جمله قفل هایی که با موبایل باز می شود. اما ماشین این هتل کاملا قدیمی است: یک کادیلاک سری 62. برای سوار شدن به این ماشین باید بسته Time Warp را رزرو کنید.

دوستداران ماشین های کلاسیک

5. هتل Cannery Pier، آستوریا، آمریکا

برای میهمانان هتل Cannery Pier ، شبی در کنار رودخانه کلمبیا و جایی که زمانی مرکز کنسروسازی دنیا بود، با یک شورولت سال 1958 آغاز می شود. همچنین آخر هفته ها یک استوربیکر قرمز سال 1937 در اختیار هتل است.

دوستداران ماشین های کلاسیک

6. هتل بزرگ Tremezzo، دریاچه کومو، ایتالیا

در هتل بزرگ ترمتزو، یکی از هتل های قدیمی دریاچه کومو می توانید یک روز را در کنار این دریاچه زیبا با یک آلفارومئو اسپایدر قرمز بگذرانید. ماشینی که در فیلم فارغ التحصیل (1967) معروف شد.

دوستداران ماشین های کلاسیک

7. هتل Amansara، کامبوج

میهمانان در این هتل مجلل و آرام، که روزی خانه سلطنتی پادشاه سیهانوک بود، می توانند مسیر فرودگاه بین المللی سیم ریپ تا هتل را در یک لیموزین بنز 1964 طی کنند. همچنین هر کدام از 24 سوئیت هتل یک ریمورک ( موتور سه چرخه) به همراه راننده در اختیار دارند تا در اطراف انگکور وات گردش کنند.

دوستداران ماشین های کلاسیک

8. هتل Binion's Gambling Hall، لاس وگاس

میهمانان این هتل می توانند با " Bessie" ، لیموزین کادیلاک 1962 در لاس وگاس گردش کنند. این ماشین یکی از معدود مدل های 696 است و از سال 2008 در اختیار این هتل بوده است.

دوستداران ماشین های کلاسیک



منبع: cntraveler
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.