مسابقه نقد و بررسی هتل ها و آژانسهای مسافرتی نوروز 95

4.6
از 8 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
23 اسفند 1394 15:35
0

با سلام خدمت تمامی شما دوستان عزیز .بازهم با مسابقه ای جدید در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم.

در سالهای اخیر وب سایتهای نقد و بررسی در زمینه های مختلف به پربازدیدترین و کاربری ترین وب سایتها در فضای اینترنت مبدل گشته اند و کاربران سعی میکنند انتخاب های خود را بر اساس پیشنهادات ، نظرات و امتیازات دیگر کاربران انجام دهند. همانگونه که همیشه گفته اند موثر ترین شیوه تبلیغات، تبلیغ سینه به سینه (معرفی محصول توسط دیگر دوستان و آشنایان)است. این رویه در خصوص انتخاب هتل ها بسیار فراگیر و عمومیست به شکلی که بسیاری از توریست های خارجی هتل های خود را از وب سایتهای نقد و بررسی انتخاب مینمایند.

در ابتدای سال 1392 بخش نقد و بررسی هتل ها را راه اندازی کردیم و در مسابقه های سالهای اخیر بازخورد بسیار مناسبی از شما عزیزان گرفته ایم. در کنار آن بخش نقد و بررسی آژانسهای مسافرتی را طراحی و راه اندازی نموده ایم که آن بخش هم کمک شایانی به ارتقاء کیفی سایت کرده به گونه ای که با 3 آژانس مسافرای به خاظر کیفیت پایین خدمات و تعداد زیاد مشتریان ناراضی قطع همکاری نمودیم. امیدواریم که این دو بخش در آینده نزدیک به کاربردی ترین و مهمترین بخشهای سایت تبدیل شوند و هم ما و هم دیگر کاربران و مسافران به بهترین شکل ممکن از نظرات و تجربیات شما دوستان استفاده نماییم.


مطمئنا معروفترین و بهترین وب سایت در زمینه نقد و بررسی هتل های جهان سایت محبوب مشاور سفر (www.TripAdvisor.com) میباشد. در چند ماه گذشته تعداد نقد و بررسی هایی که کاربران در این وب سایت مینویسند از رقم باور نکردنی 100 میلیون عبور کرد . محبوبیت و اعتبار این وب سایت در میان هتلداران انکارناپذیر است و بسیاری از هتل ها که "لقب بهترین هتل ها" را از کاربران این وب سایت بدست می آورند ، تقدیرنامه هایی را که از این وب سایت دریافت میدارند را در قسمت رسپشن هتل خود و حتی در وب سایتهای خود به نمایش در می آورند و این عناوین را مایه افتخار و مباهات خود میدانند .


بخش نقد و بررسی هتل ها در آدرس : https://www.lastsecond.ir/hotels و بخش نقد و بررسی آژانسهای مسافرتی در آدرس : https://www.lastsecond.ir/agencies در دسترس شما دوستان عزیز میباشد . دقت داشته باشید که حتما میبایست در سایت وارد شده باشید (لاگین) تا بتوانید نقد و بررسی های خود را در بخش مربوطه وارد نماید.

مسابقه برای هر بخش به صورت جداگانه برگزار میگردد و دوستان میتوانند هتل های محل اقامت خود را (بدون توجه به این مورد که از چه طریقی تور یا پکیج را خریداری نموده اید) و آژانس های مسافرتی فعال در سایت که از آنها تور خریداری کرده اید (دقت کنید که تنها امکان نقد و بررسی آژانسهای مسافرتی فعال در سایت وجود دارد) را نقد و بررسی نمایید و در مسابقه فوق شرکت نمایید.

شرایط شرکت در مسابقه نقد و بررسی هتل ها


* متن نقد و بررسی و نظر شما درباره هتل باید حداقل 800 کاراکتر باشد.
* نقد و بررسیها میبایست مربوط به سال 1394 به بعد باشند و تاریخهای قدیمی تر در سایت منتشر نخواهند شد
* تنها نقد و بررسی هایی در مسابقه شرکت داده میشوند که حتما "واچر هتل" و یا هر مدرک دیگری که ثابت نماید شما در این هتل اقامت داشته اید به همراه فرم ارسال شود (حتی عکسی از شخص شما در هتل). این اطلاعات به صورت کاملا محرمانه نزد ما باقی خواهند ماند.
* برای ثبت نظر میبایست عضو سایت باشید و قبل از اقدام به ثبت نقد و بررسی به پنل کاربری خود وارد شوید.
* محدودیتی در تعداد نقد و بررسی ها وجود ندارد و هر تعداد هتل که تا کنون تجربه حضور در آنها را داشته باشید میتوانید برایشان (تنها یکبار)نقد و بررسی بنویسید.
* از به کار بردن کلمات و لغاتی که انتشار آنها میسر نمیباشد خودداری فرمایید.
* در صورتیکه درباره هتلی داخلی نقد و بررسی مینویسد امکان اینکه نیاز به تاییدیه هتل مبنی بر اینکه شما مسافر واقعی آن هتل بوده اید وجود دارد . پس ممکن است تایید برخی از نقد و بررسی ها مشمول زمان شوند و شاید برخی از آنها نیز تایید نگردد.
* تنها کاربرانی که ایمیل و شماره موبایل واقعی خود را در هنگام ثبت نام، ثبت کرده باشند در مسابقه شرکت داده خواهند شد.
در هنگام تکمیل فرم نقد و بررسی میبایست حتما واچر هتل و یا هر مدرک دیگری که نشان دهنده حظور شما در هتل میباشد را به همراه فرم برای ما ارسال فرمایید تا مطمئن باشیم که شما مسافر آژانس فوق بوده اید. فایل فوق در یکی از فرمتهای Docx - Doc - PDF - JPG - PNG - Gif و با حجم حداکثر 300 کیلو بایت باشد. * در صورتیکه نتوانستید در هنگام ثبت نظر واچر و یا هرگونه مدرک دیگری را که نشان دهنده حضور شما در آن هتل میباشد را ارسال نمایید مدارک فوق را به آدرس ایمیل LastSecondTours @ Gmail . Com ارسال فرمایید. همچنین در صورت وجود هر گونه سئوال و ابهامی نیز میتوانید با ایمیل فوق در ارتباط باشید.

نکته مهم 1 : ممکن است هتلی که قصد دارید در باره آن نقد و بررسی ثبت نمایید در لیست هتل های ما موجود نباشد . کافیست نام کامل هتل (انگلیسی و فارسی) به همراه لینک وب سایت آنرا برای ما ایمیل کنید تا در سریعترین زمان ممکن اقدام به ثبت این هتل در بانک اطلاعاتی خود نماییم.


نکته مهم 2 : تمامی نقد و بررسی هایی که بعد از تاریخ 1 دیماه ماه 1394 در وب سایت ثبت شده اند در مسابقه شرکت داده خواهند شد. چنانچه قصد دارید نقد و بررسی های قبل از این تاریخ را ویرایش نمایید میتوانید متن جدید را به آدرس ایمیل ما ارسال فرمایید تا جایگزین متن قبلی گردد .


شرایط شرکت در مسابقه نقد و بررسی آژانسها


* متن نقد و بررسی و نظر شما درباره آژانس باید حداقل 800 کاراکتر باشد.
* در این مسابقه فقط امکان نقد و بررسی آژانسهای مسافرتی فعال در سایت وجود دارد
* برای ثبت نظر میبایست عضو سایت باشید و قبل از اقدام به ثبت نقد و بررسی به پنل کاربری خود وارد شوید.
* از به کار بردن کلمات و لغاتی که انتشار آنها میسر نمیباشد خودداری فرمایید.
* در هنگام تکمیل فرم نقد و بررسی میبایست حتما قرارداد خود با آژانس مسافرتی / واچر هتل / یا بلیط هواپیما (ممهور به مهر آژانس و یا برروی سربرگ آژانس) را به همراه فرم برای ما ارسال فرمایید تا مطمئن باشیم که شما مسافر آژانس فوق بوده اید. فایل فوق در یکی از فرمتهای Docx - Doc - PDF - JPG - PNG - Gif و با حجم حداکثر 300 کیلو بایت باشد.
* در صورتیکه نتوانستید در هنگام ثبت نظر قرارداد خود با آژانس مسافرتی / واچر هتل / یا بلیط هواپیما را ارسال نمایید مدارک فوق را به آدرس ایمیل LastSecondTours @ Gmail . Com ارسال فرمایید. همچنین در صورت وجود هر گونه سئوال و ابهامی نیز میتوانید با ایمیل فوق در ارتباط باشید.
* در بیان دیدگاه و نظرات خود کاملا با ذکر دلیل موثق عمل نموده و بر اساس واقعیت نمرات را ( از بین 1 تا 5) انتخاب نمایید.


فاکتورهای انتخاب برنده


در انتخاب برنده فاکتورهای زیر بسیار مهم و حیاتی هستند و شخصی که برنده میشود باید به کاملترین شکل ممکن موارد زیر را رعایت نماید

* نقد و بررسی شما به صورت کامل و به زبان فارسی و با رعایت اصول ادبیات فارسی باشد.
* نقد و بررسی ها میبایست گویا و واضح باشد.
* درباره جزییات و کلیات باشد و به خواننده دید وسیع و بازی از هتل و آژانس بدهد.
* اشاره به نکاتی که برای توریستها از اهمیت زیادی برخوردار است . مانند نحوه برخورد پرسنل، کیفیت و کمیت غذاها، دسترسی هتل به مراکز خرید و تفریحی و دانش و آگاهی پرسنل، کیفیت کار تور لیدر و مقایسه قیمت با دیگر نرخهای موجود در بازار و . . .
* نظرات شما میبایسد شامل نکات منفی و مثبت هتل و نتیجه گیری شخصی شما باشد.
* از اشاره به موارد غیر مرتبط با هتل یا آژانس در بخش غیر مرتبط شدیدا بپرهیزید.و هر کدام از مسائل را در بخش مرتبط وارد نمایید تور لیدر، کانتر مسافرتی و . . . در بخش آژانس )

جوایز و برندگان


تاریخ مسابقه از 1 فرودین 1395 الی 15 اردیبهشت 1395 میباشد و در انتهای مسابقه و طی 10 روز 10 برنده ( 7 برنده برای مسابقه نقد و بررسی هتل ها و 3 برنده در بخش نقد و بررسی آژانسها ) معرفی خواهند شد.

تمامی 10 برنده نفری 500/000 تومان وجه نقد دریافت خواهند کرد.


راهنمای ثبت نقد و بررسی در بخش هتل ها

در اولین قدم شما میبایست نام کاربری و کلمه عبور داشته باشید . چنانچه ایمیلهای خبرنامه و اس ام اس ها را دریافت میکنید دلیل بر عضویت کاربری شما نیست و احتمالا شما عضو خبرنامه سایت شده اید . چنانچه هنوز نام کاربری و کلمه عبور ندارید به قسمت عضویت کاربران مراجعه کنید و فرم کاربری را تکمیل کنید و بعد از فعال سازی نام کاربری خود ( از طریق ارسال ایمیل) وارد سایت (لاگین) شوید. چنانچه "نام کاربری" و یا "کلمه عبور" خود را فراموش کرده اید به آدرس ایمیل LastSecondTours @ Gmail . Com ایمیل بزنید و درخواست بازیابی اطلاعات را بنمایید.

جهت ورود به سایت مطابق شکل زیر عمل فرمایید

 نقد و بررسی هتل های ایران و جهان

پس از ورود به سایت به بخش هتل ها مراجعه فرمایید . مطابق شکل زیر :


 نقد و بررسی هتل های ایران و جهان


در قدم بعدی شما میبایست هتلی را که میخواهید در باره آن نقد و بررسی بنویسید بیابید . این کار از 2 طریق امکان پذیر است :
1- جستجوی نام هتل به فارسی
2-از طریق منوی بخش هتل ها

مطابق 2 شکل زیر عمل نمایید:

 نقد و بررسی هتل های ایران و جهان

 نقد و بررسی هتل های ایران و جهان

چنانچه هتل/هتل هایی که قصد دارید در باره آنهای نقد و بررسی بنویسد در لیست ما وجود ندارند نام (فارسی و انگیلسی) و آدرس وب سایت هتل را برای ما ارسال فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به ورود و ساخت اطلاعات هتل مذکور اقدام نماییم.


پروفایل و یا صفحه هر هتلی را که باز کنید در قسمتن انتهایی آن امکان نوشتن نقد و بررسی وجود دارد (. با کلیک بر روی دکمه "ثبت نقد و بررسی" فرمی برای شما باز میشود.

 نقد و بررسی هتل های ایران و جهان

این فرم دارای بخشهای گوناگونیست که تمامی موارد را برای شما توضیح میدهیم:

1- نوع سفر : که میبایست از منوی موجود نوع سفر خود را مشخص فرمایید.
2-نام و نام خانوادگی : که به صورت اتوماتیک از پروفایل شما خوانده و نمایش داده میشود.
3-آدرس ایمیل شما نیز به صورت اتوماتیک در این بخش نمایش داده میشود . البته این آدرس برای عموم نمایش داده نمیشود و فقط برای نمایش به مدیریت سایت است.
4-استان : استان محل اقامت خود را انتخاب نمایید
5-سال تولد / شغل که واضح هستند . این موارد را نیز به صورت دقیق وارد نمایید
6-تاریخ مسافرت : این تاریخ را میبایست به صورت کامل وارد نمایید . اگر روز دقیق را به خاطر نمیاورید یک روز را به دلبخواه انتخاب نمایید .
7-عنوان : عنوانی که شما به نقد و بررسی خود میدهید بسیار مهم است . عنوان شما باید به طور کلی نمایش دهنده نظر شما درباره هتل باشد . عناوینی مانند : هتلی رویایی و استثنایی / هتلی با دسترسی مناسب / هتلی مناسب زوجها و . . . عناوینی مناسب هستند.
8- دیدگاه : این قسمت بسیار مهم است و تمامی نقد و بررسی شما و ذکر نقاط مثبت و منفی در باره هتل در این قسمت باید عنوان گردد . کامل بودن این قسمت از ضروری ترین نکاتی است که میتواند شانس برنده شدن شما را افزایش دهد. به تمامی نکاتی که در قسمت "فاکتورهای انتخاب برنده" اشاره شده است دقت نمایید.
9-آپلود واچر : تمامی دوستانی که قصد دارند در مسابقه شرکت داده شوند میبایست واچر های هتل خود را در این قسمت آپلود نمایند . دقت کنید که حجم واچر میبایست کمتر از 300 KB باشد. همچنین اگر واچر های خود را در دسترس ندارید هر مدرک یا عکسی که ثابت نماید در این هنت اقامت داشته اید میتواند تضیمن ورود شما به مسابقه باشد. فرمت واچر شما باید در یکی از فرمتهای (Jpg , Gif , Png , Pdf , Doc, Docx) باشد.
10-توصیه هتل : این گزینه نیز بسیار مهم است . ممکن است هتلی امتیاز خیلی بالایی از شما نگیرید اما در مجموع شرایط آن به گونه ای باشد که شما بخواهید اقامت در این هتل را به دیگران توضیه کنید . انتخاب این گزینه نمایش دهنده این است که شما انتخاب و اقامت در این هتل را به دیگر مسافرات و گردشگران توصیه میکنید.
11- امتیازات . برای 6 فاکتوری که در نظر گرفته ایم امتیازی بین 1 تا 10 را میتوانید انتخاب نمایید . میانگین این فاکتورها نمایش دهنده امتیاز نهایی شما به هتل است. خواهشمندیم با دقت و وسواس به هتل ها امتیاز دهید.

در انتها نیز با کلیک بر روی دکمه "ثبت و تایید" چنانچه تمامی موارد را به صورت کامل و صحیح تکمیل نموده باشید با پیغام "نقد و بررسی شما با موفقیت ثبت گردید و پس از تایید مدیریت به نمایش در خواهد آمد. " روبرو خواهید شد که این پیغام به معنی این است که نقدو بررسی شما به دست ما رسیده و پس از تایید در سایت به نمایش داده میشود.

 نقد و بررسی هتل های ایران و جهان

راهنمای ثبت نقد و بررسی در بخش آژانس های مسافرتی

روش کار به اینصورت است که باید در مرحله اول نام کاربری داشته باشید (در غیر اینصورت از طریق فرم ثبت نام عضو سایت شوید) و بعد از ورود به سایت (لاگین کردن) به بخش آژانسها به آدرس زیر مراجعه میکنید :
https://www.lastsecond.ir/agencies


بر روی نام آژانس مورد نظر ، که قصد انجام نقد و بررسی و امتیاز دادن به آنرا دارید کلیک میکنید و در صفحه بعدی در انتهای صفحه بر روی دکمه آبی رنگ "ثبت نقد و بررسی" کلیک کرده و اطلاعات درخواست شده به همراه نظر خود در باره آژانس و امتیاز دادن به فاکتورهای اشاره شده (بین 1 الی 5) را تکمیل نموده . این نکته را به خاطر داشته باشید به جهت اینکه اطلاعات وارد شده در این قسمت 100% معتبر باشه و برای اینکه در حق آژانسی اجحاف نشود و یا به صورت عمدی به آژانسی امتیاز غیر واقعی داده نشود میبایست حتما مدرکی دال بر اینکه شما از خدمات آژانس فوق استفاده نموده اید در هنگام تکمیل فرم و به همراه فرم و در قسمت مربوطه آپلود نمایید ، مدارک میتواند شامل : بلیط هواپیما، واچر هتل، قرارداد باشد. همچنین جهت حصل اطمینان بیشتر با تمامی کاربرانی که اقدام به ثبت نظرسنحی نمایند تماس تلفنی و یا ایمیلی گرفته خواهد شد. تمامی این سختگیریها فقط به این خاطر است که اطلاعات وارد شده و امتیازات و رده بندی ها واقعی باشند و درصد خطا را تا حد امکان پایین بیاوریم.

فایل فوق در یکی از فرمتهای Docx - Doc - PDF - JPG - PNG - Gif و با حجم حداکثر 300 کیلو بایت باشد. نمونه فرم ثبت نقد و بررسی :

نقد و بررسی آژانس های مسافرتی


نکته مهم 1 : پیشنهاد میشود در ابتدا متن نقد و بررسی خود را در فایل ورد در داخل کامپیوتر خود ذخیره نمایید تا در صورت وجود هرگونه مشکل احتمالی زحمت تایپ دوباره وجود نداشته باشد. پیشاپیش از تمامی شما عزیزان متشکریم و منتظر نقد و بررسی ها و امتیازات شما هستیم.


نکته مهم 2 : نقد و بررسی هایی که از داخل هتل نوشته و ارسال شوند امیتاز ویژه ای دارند. با دانلود اپلیکیشنهای آی او اس و اندرودی لست سکند به راحتی نقد و بررسی هتلها را انجام دهید.


اپلیکیشن اندروید لست سکند


دانلود اپلیکیشن لست سکند

نسخد اندروید (Andorid)

دانلود از کافه بازار

اپلیکیشن IOS لست سکند (نسخه جدید)


دانلود اپلیکیشن لست سکند

نسخد آی .او. اس (IOS)

دانلود از Apple Store


با تشکر ، مدیریت سایت


لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.