قرعه کشی جایزه 5 میلیون تومانی

4.6
از 9 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
قرعه کشی جایزه 5 میلیون تومانی
09 اسفند 1393 00:00
0

برنده خوش شانس قرعه کشی مشخص گردید . جهت مشاهده نتیجه قرعه کشی اینجا کلیک کنید

بعد از مدتها وقفه با قرعه کشی بسیار جالب و هیجان انگیز در خدمت شما دوستان و عزیزان هستیم. 50 میلیون ریال (معادل 5 میلیون تومان ) بن خرید تور و خدمات گردشگری از آژانسهای مسافرتی فعال در وب سایت. برنده میتواند معادل 5 میلیون تومان از خدمات تورهای نوروز 94 آژانسهای فعال در سایت هر توری را که میخواهد انتخاب نماید و استفاده نماید.

تا قبل از این آفرهایی معمولا 50% از تورهای مشخص (تاریخ و مقصد و خدمات از قبل مشخص شده) برای شما انتخاب میکردیم و با اسپانسری آژانسهای مسافرتی جایزه را به 3 تا 5 نفر از اعضا (به قید قرعه) اعطا مینمودیم که همواره مشکلات و ایرادهایی به این سیستم قرعه کشی وارد بود . اما این بار فقط 1 برنده خوش شانس خواهیم داشت که میتواند در ایام نوروز به هر جایی که میخواهد سفر کند و کمک هزینه سفر 5 میلیون تومانی ما را دریافت نماید.


خواهشمندیم چنانچه شرایط استفاده از جایزه فوق را ندارید در قرعه کشی نام نویسی ننمایید و شانس دیگران را ضایع ننمایید.


شرایط استفاده :

* هر شخص تنها میتواند یک بار ثبت نام نماید و در صورت مشاهده تخلف نام شخص مذبور از لیست قرعه کشی حذف میگردد . اگر قصد دارید لطف شما شامل حال دوستان و آشنایان شود لینک مربوطه را برای آنها ارسال نمایید تا آنها بتوانند شخصا نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. (لینک قرعه کشی www.lastsecond.ir/news/lott-bahman-93/Site_News/  )
* شخص برنده شده امکان جایگزینی فرد یا افراد دیگری به جای خود نخواهد داشت و امکان استفاده تنها در بازه 26 اسفند 93 الی 13 فروردین ماه 94 است .
* تعداد برندگان در مجموع 1 نفر میباشد و شخص برنده میتواند به اندازه مبلغ 5 میلیون تومان از خدمات نوروزی تورهای داخل سایت (مرتبط با آژانسهای مسافرتی فعال در سایت) استفاده نماید.
* زمان شرکت در قرعه کشی از تاریخ 14 بهمن 1393 "ساعت 15" الی 10 اسفند 1393 "ساعت 24" میباشد(غیر قابل تمدید).
* چنانچه مجموع رقم خدمات انتخابی شما از آژانس مسافرتی بیشتر از رقم فوق شود مابقی به عهده شخص برنده می باشد و چنانچه از رقم اعلام شده کمتر شود ما به التفاوتی به شما پرداخت نخواهد شد.
* قرعه کشی در تاریخ 11 اسفند ماه انجام خواهد گرفت و لیست برندگان از طریق اطلاع رسانی ایمیلی و اس ام اسی به شرکت کنندگان در مسابقه اعلام خواهد شد.
* برنده میبایست تا ساعت 16 روز 17 اسفند نسبت به ثبت نام قطعی و ارسال مدارک اقدام نمایند . در غیر اینصورت وب سایت لست سکند هیچ گونه تعهدی نسبت به برنده نخواهد داشت و بلافاصله نفر جایگزین انتخاب و اعلام خواهد شد.
* به همراه اعلام نام برنده ، نام 1 نفر بعنوان جایگزین نیز معرفی خواهد گردید .
* در هنگام ثبت نام میبایست نام و نام خانوادگی - آدرس ایمیل - شماره موبایل و کد ملی خود را به صورت کاملا صحیح و واقعی اعلام نمایید و در صورتیکه کوچکترین اختلافی بین اطلاعات اعلام شده در هنگام ثبت نام با اطلاعات واقعی باشد مدیریت وب سایت نفر بعدی را به عنوان جایگزین اعلام خواهد نمود.
* برنده بعد از اعلام نتایج میبایست ظرف مدت 24 ساعت نسبت به ارسال تصویر (اسکن) رنگی کارت ملی خود اقدام نماید.

* با شرکت در این مسابقه اطلاعات شما (شامل آدرس ایمیل و شماره موبایل) در بانک اطلاعات ما قرار خواهد گرفت و ایمیلها و اس ام اس های رایگان ما را دریافت خواهید نمود.


خواهشمندیم قبل از ثبت نام تمامی شرایط را بسنجید و در صورتیکه قصد استفاده از آفر فوق را دارید در قرعه کشی شرکت نمایید در غیر اینصورت شانس دیگران را کاهش ندهید. همچنین گذرنامه های خود را کنترل نمایید که دارای حداقل 7 ماه اعتبار باشند.


شرکت نمودن شما در قرعه کشی به این معنی است که تمامی شرایط فوق را ملاحظه کرده اید و تمامی آنها را قبول داشته اید.


نکته بسیار مهم :

بلافاصله بعد از قرعه کشی و مشخص شدن برنده، ایمیلی به آدرس درج شده در فرم قرعه کشی ارسال خواهیم نمود . شخص برنده طی 24 ساعت میبایست تاییدیه خود را مبنی بر استفاده از تور فوق به ما (و تنها از طریق ایمیل) اعلام نماید تا ما مطمئن شویم که آفر فوق از بین نخواهد رفت . بعد از آن شما تا ساعت 16 تاریخ 17 اسفند 93 فرصت خواهید داشت تور مورد نظر خود را انتخاب و به ما اعلام فرمایید تا هماهنگی های لازم جهت واریز وجه و خرید تور از آژانس مسافرتی انجام گیرد.


لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.