قرعه کشی تور 100% رایگان روسیه (فرصت ثبت نام به پایان رسید)

4.5
از 593 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
31 اردیبهشت 1396 07:00
0

 

تور مسکو+سن پترزبورگ 11 خرداد 96


11 خرداد | پرواز Nordwind

الفبای سفر

02144017200 - 0214935

تور روسیه 25 خرداد و 8و9 تیر


25 خرداد و 8 و 9 تیر | پرواز Nordwind

الفبای سفر

02144017200 - 0214935

تور مسکو+سن پترزبورگ 18 خرداد 96


18 خرداد | پرواز Nordwind

الفبای سفر

02144017200 - 0214935

 

 

به اطلاع دوستان و کاربران عزیز می رساند که سایت لست سکند در نظر دارد در جهت تقدیر و تشکر از کاربران خود در سایت و شبکه های اجتماعی لست سکند، قرعه کشی بزرگ تور رایگان روسیه (مسکو + سن پترزبورگ) به اسپانسری آژانس الفبای سفر، را برای یک زوج عزیز برگزار نماید. زمان شرکت در این قرعه کشی از تاریخ 24 اردیبهشت تا 31 اردیبهشت خواهد بود. برندگان این قرعه کشی در تاریخ 1 خرداد مشخص خواهند شد. مراسم قرعه کشی نیز به صورت زنده در اینستاگرام لست سکند پخش خواهد شد.

جایزه

جایزه امکان استفاده از تور روسیه (مسکو + سن پترزبورگ) ویژه تاریخ 11 خرداد 96 با پرواز Nordwind و با اسپانسری آژانس الفبای سفر میباشد که برنده به همراه یک همراه می تواند از هتلهای ردیف اول پکیج به صورت کاملا (100%) رایگان استفاده نماید. برنده میتواند با پرداخت اضافه وجه دیگر هتل های داخل پکیج را انتخاب نماید. در صورتیکه برنده همراه نداشته باشد نیز میتواند به صورت 1 نفره در این تور شرکت نماید. امکان تغییر تاریخ برای استفاده از جایزه وجود ندارد.

نحوه شرکت در قرعه کشی

برای شرکت در قرعه کشی کافیست به سایت لست سکند به آدرس Lastsecond.ir مراجعه کرده و فرم شرکت در قرعه کشی را پر کنید. برای پر کردن فرم باید اطلاعات دقیق را مطابق با شناسنامه و پاسپورت خود پر نمایید. در روز یکم خرداد، می توانید از طریق ایسناگرام لست سکند، راس ساعت 2 بعد از ظهر، شاهد برگزاری مراسم قرعه کشی به صورت زنده باشید.

 

شرایط شرکت در مسابقه

لطفا دقت نمایید که از پر کردن فرم قرعه کشی برای سایر افراد و بستگان خود به شدت خودداری نمایید. چرا که در صورت اثبات شدن این امر، فرد برنده، جایگزین خواهد شد و فرصت این تور رایگان را از دست خواهد داد.

برنده امکان معرفی شخص دیگری به جای خود را ندارد و بعد از اعلام نام برنده فقط 24 ساعت وقت خواهد داشت تا مدارک خود را به آژانس ارسال کند.

 

قوانین و مقررات

‏تمامی دوستانی که اقدام به تکمیل فرم خود می فرمایند، میبایست شرایط و قوانین زیر را قبول داشته باشند.‏

‏1.‏ فرم قرعه کشی باید توسط خود فرد و یا همسر ایشان پر شود و پر کردن فرم توسط سایر افراد مورد قبول واقع نخواهد شد.

‏2.‏ برای تماشای مراسم قرعه کشی، اینستاگرام لست سکند به آدرس LastSecondTours را فالو کنید.
‏3.‏ برای باخبر شدن از آخرین اخبار و تغییرات قرعه کشی، تلگرام لست سکند به آدرس LastSecondTours را دنبال کنید. ‏
‏4.‏ در صورتی که هر گونه مغایرتی بین مشخصات اصلی فرد شرکت کننده با فرم پر کرده شده وجود داشته باشد، فرد انتخاب شده در صورت برنده شدن، با قرعه کشی جایگزین خواهد شد.

5. قوانین در هر لحظه امکان تغییر دارند و تعداد برندگان نیز می توانند کم یا زیاد شوند.
6. تمامی اطلاعات درخواست شده در فرم (شامل نام و نام خانوادگی – شماره پاسپورت معتبر – شماره همراه ) باید به صورت دقیق و کامل وارد شوند و در صورت وردود اطلاعات نا صحیح شخص برنده امکان استفاده از تور مورد نظر را نخواهد داشت.
7. همزمان با اعلام نام برنده نام شخص جایگزین نیز اعلام خواهد شد تا در صورتیکه نامبرده نتواند از جایزه خود استفاده کند نفر جایگزین سریعا اقدام فرمایید. نکته بسار مهم : با توجه به اینکه گزارش به صورت زنده از اینتساگرام لست سکند پخش خواهد شد در صورتیکه با شخص تماس گیرنده به هر دلیلی موفق به برقراری تماس نشویم با نفر جایگزین تماس خواهیم گرفت . پس حتما در روز قرعه کشی در ساعت فوق آنلاین و گوش به زنگ باشید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزا

• گذرنامه با 7 ماه اعتبار + 2 قطعه عکس رنگی جدید 4*3 ( زمینه سفید و تمام رخ بدون چرخش سر و شانه ) + فرم مشخصات
• عکس ها می باست در اندازه 4*3 ، زمینه سفید و جدید باشند. نحوه قرار گرفتن بدن باید به نحوی باشد که سر و شانه ها در یک راستا ، کاملا رو به دوربین و بدون کوچکترین چرخش باشد.عکس هایی که به دلیل قیچی شدن کوچک شده باشند و یا اسکن شده باشند مورد تایید سفارت روسیه نمی باشد.
• گذرنامه جداگانه برای تمامی مسافران (حتی کودکان و نوزادان) الزامی بوده و اخذ روادید به صورت مستقل برای هر فرد صورت می پذیرد.
• گذرنامه های کلیه مسافرین بالای 16 سال می بایست دارای امضاء باشند.
• مشخصات مسافر جهت تکمیل فرم سفارت (آدرس منزل و محل کار – شغل – شماره جهت تماس)
• درج امضاء مسافر در پاسپورت

هر شخص مجاز به یکبار تکمیل فرم است و در صورت تکراری بودن از لیست قرعه کشی حذف خواهد شد.

 

شرکت در قرعه کشی


جهت تکمیل فرم قرعه کشی اینجا کلیک کنید

لست سکند در اینستاگرام


قرعه کشی به صورت زنده از پیج لست سکند در اینتساگرام پخش خواهد شد

کانال لست سکند


جهت عضویت در کانال تلگرام لست سکند اینجا کنید



لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.