گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا + تصاویر (قسمت دوم)

4.5
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا + تصاویر
04 اسفند 1395 09:00
0

6- ایرلاین سوئیس

پرواز فرست کلاس رفت و برگشتی شما از میامی به زوریخ در اواخر دسامبر هزینه ای 11072 دلاری در پی خواهد داشت اما به شما این تضمین را می دهد که برای سوار شدن به هواپیما اولویت داشته باشید و بتوانید اوقات آرامش بخشی را در سالن انتظار تجربه کنید. شما همچنین می توانید چمدان دستی اضافه و چمدان های چک شده ی خودتان را به این قسمت بیاورید تا هنگام رسیدن جز اولین نفرها آنها را دریافت کنید.

در کنار دسترسی به صدها برنامه ی تلویزیونی و فیلم، پرواز در بخش خصوصی گوش دادن/ دیدن 400 سی دی دیگر را در اختیار شما قرار می دهد. در این پرواز همچنین محتویاتی برای کودکان در نظر گرفته شده است.

هر زمان که گرسنه هستید می توانید خوراکی میل کنید و بسته به زمانی از سال که در آن سفر می کنید، تنوعی از غذاهای سوئیسی و سایر خوراکی های بین المللی در اختیار شما قرار دارند. همچنین در اوقات مختلف سال گزینه های غذایی مختلفی در اختیار شما قرار دارند که از آن جمله می توان به غذاهای دریایی در فوریه، خاویار در می و ترافل سفید در نوامبر اشاره نمود.

به عنوان مزیتی دیگر، شما می توانید کیف تسهیلات خود را از میان 6 طرح مختلف امتحان کنید که از آن جمله می توان به لباس خواب زیمرلی و محصولات مراقبت از پوست La Prairie اشاره نمود.

پایگاه خطوط هوایی سوئیس در زوریخ، ژنو و باسل سوئیس قرار دارد و به 102 مقصد در 46 کشور سفر می کند که از آن جمله می توان به وین اتریش و پورتو پرتغال اشاره کرد.

گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا

گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا

گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا

7- ایرلاین بریتیش

بعد از چک این، شما می توانید قبل از سوار شدن به هواپیما وارد سالن خطوط هوایی بریتیش شوید که غذاهایی باشکوه را برایتان فراهم می آورد. در فرودگاه هیترو لندن و JFK نیویورک حتی امکانات اسپا نیز در اختیار مسافران قرار می گیرد.

پس از سوار شدن به هواپیما شما سوئیت اختصاصی خود را به همراه تختی صاف و پتو خواهید داشت. فضای زیادی برای قرار دادن وسایل و متعلقات شما در این خطوط هوایی وجود دارد و شما کیف تسهیلاتی (مردانه یا زنانه) دریافت می کنید که در آن لباس خواب نخی، دمپایی، جوراب و لوازم بهداشتی وجود دارد.

اگر تماشای برنامه های تلویزیونی بر روی یک صفحه کافی نیست، اسکرین کوچک تری در اندازه ی دست نیز وجود دارد که می توانید با هدفون های ضد نوفه از آنها استفاده کنید. انتخاب محتویات در این بخش بسیار گسترده است و شامل انواعی از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی تا کتاب های صوتی، موسیقی و بازی می شود.

منوی غذا از تنوع زیادی برخوردار است و حتی شامل چای انگلیسی بعدازظهر نیز می شود. شما می توانید هر زمان که تمایل داشتید از منو، غذا سفارش دهید.

پایگاه خطوط هوایی بریتیش در لندن است و به بیش از 180 مقصد مختلف در سراسر دنیا پرواز می کند که از آن جمله می توان به بوینوس آیرس و کاتماندو اشاره کرد. یک پرواز رفت و برگشت از نیویورک تا لندن در اواخر دسامبر هزینه ی 16365 دلاری در پی خواهد داشت.

گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا

گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا

گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا

8- لوفتانزا

لوفتانزا دارای مراکز فعالی در مونیخ، زوریخ، فرانکفورت، دوسلدورف و وین است. یک پرواز رفت و برگشت فرست کلاس از لوس آنجلس تا مونیخ 13600 دلار برای شما تمام می شود. اگر از فرانکفورت پرواز می کنید، ملازمی در قسمت پارک اتومبیل در انتظار شماست، همچنین سالن های لوکس نیز در دسترس هستند. در بسیاری از مقاصد جهانی، یک همیار شخصی می تواند در قسمت امنیتی و تحویل بار در کنار شما باشد. بعد از سوار شدن به هواپیما صندلی شما قابلیت تبدیل شدن از یک وضعیت کاری و نشسته به حالت خوابیده را دارا می باشد که لحاف آن قابلیت تنظیم درجه حرارت دارد. در حین پرواز یک کیف حاوی وسایل و تسهیلات مورد نیاز نیز در اختیار شما قرار می گیرد. در عین حال شما می توانید به سرویس های فرست کلاس نیز دسترسی داشته و از محصولات اسپا نیز استفاده نمایید.

تعداد زیادی سرآشپزهای برجسته غذاهای بسیار لذیذی برای شما فراهم می کنند و در عین حال خاویار زیادی برای دوستداران این خوراکی وجود دارد.

گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا

گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا

گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا

9- آنا ANA

پایگاه خطوط هوایی آنا یا All Nippon Airways در توکیو ژاپن قرار دارد و به مقاصد مختلفی پرواز می کند که از آن جمله می توان به کوآلالامپور و هو چی مین ویتنام اشاره نمود. یک بلیط فرست کلاس full flex از هیوستن تگزاس تا سنگاپور 20000 دلار خرج دارد.

برای اینکه بتوانید از اوقات خود در فرودگاه به شکل بهتری استفاده کنید می توانید از مزیت اولویت چک این و سپس استراحت در سالن آنا تا زمان سوار شدن به هواپیما استفاده کنید. در هواپیما شما می توانید در مکعب های نیمه خصوصی خود از نشستن بر روی الیاف نخی ارگانیک و کشمیری لذت برده یا پشتی صندلی خود را بخوابانید و با پتو و ملحفه ای که در اختیار شما قرار دارد به استراحت بپردازید.

منوی غذا در این خطوط هوایی شامل غذاهای ژاپنی و اروپایی است که توسط گروهی از آشپزهای مشهور از سراسر جهان به نام «Connoisseurs» انتخاب می شوند. سیستم سرگرمی شخصی نیز شامل فیلم، بازی، کتاب های الکترونیکی، SKY LIVE TV و موسیقی می شود.

گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا

گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا

گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا

10- ایرلاین کانتاس Qantas

به مسافران فرست کلاس کانتاس سرویس راننده از مبدا تا فرودگاه و از فرودگاه تا مقصد ارائه می شود. در هنگام چک این اولویت با این مسافران است و در سالن فرست برای آنها غذاهای لذیذی در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه این مسافران امکان دسترسی به مکان های عمومی یا خصوصی و همچنین خدمات اسپا را دارند.

در هواپیما وارد سوئیت خود می شوید و فضای زیادی برای جابجایی خواهید داشت. بهتر است با اشتها وارد هواپیما شوید چرا که در آنجا غذایی 8 بخشی انتظار شما را می کشد، البته همواره گزینه ی سفارش از روی منو نیز وجود دارد. تمامی غذاها توسط سرآشپز نیل پری تهیه می شوند. ضمن اینکه هر زمان تمایل داشتید می توانید میان وعده، قهوه یا چای سفارش دهید.

برای سرگرمی شما صفحه ی لمسی در اختیار دارید که در آن می توانید از صدها فیلم، برنامه های تلویزیونی، آلبوم ها، ایستگاه های رادیویی، بازی ها و نقشه ها لذت ببرید. زمانی که آماده ی خواب بودید، تخت کاملا به سمت پایین می رود و ملحفه، بالش و پتو در اختیار شما قرار می گیرد. کیف های لوازم لوکس (مردانه و زنانه) شامل محصولات مراقبت از پوست اورورا، جوراب های مارتین گرنت، لباس خواب و ماسک چشم می باشد.

پایگاه کانتاس در کوئینزلند استرالیا قرار دارد و به بسیاری از مقاصد متنوع در استرالیا و تعدادی دیگر از مکان های بین المللی مانند پکن و توکیو سرویس می دهد. پروازی از LAX در لوس آنجلس به ملبورن استرالیا در اواخر دسامبر هزینه ی 17534 دلاری داشته است.

گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا

گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا

گران قیمت ترین بلیط های فرست کلس دنیا



منبع : msn