این هواپیماها مجبور شدند در میانه راه باز گردند

4.8
از 6 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
08 اردیبهشت 1395 15:00
0

برگشتن هواپیما در میانه راه بسیار نادر است که معمولا به دلیل مشکل مکانیکی در هواپیما اتفاق می افتد. اما این پروازها به دلایل غیر قابل پیش بینی و عجیب مجبور به بازگشت شدند:

پرنده ها

پروازهای عجیب

مواردی پیش آمده که بعضی از پروازها به دلیل برخورد ناگهانی با دسته بزرگ پرندگان مجبور به بازگشت در میانه راه شده اند!

سگ

پروازهای عجیب

وقتی سیستم گرمایش در قسمت کارگوی یک هواپیمایی کانادا از تل آویو به تورنتو از کار افتاد، خلبان تصمیم گرفت هواپیما را برگرداند چون سگ یکی از مسافران در کارگو بود.

مشکل دستشویی

پروازهای عجیب

یک پرواز هواپیمایی انگلیس از هیترو به دوبی مجبور شد برگردد چون یکی از مسافران راه دستشویی را بسته بود.

لیزر

پروازهای عجیب

هواپیمایی ویرجین ایرلاین اعلام کرد یکی از پروازهای نیویورک مجبور شد به هیتروی لندن برگردد چون نور یک لیزر سبز در اتاقک خلبان حال کمک خلبان را بد کرد.

بیماری مرموز

پروازهای عجیب

در یک پرواز هواپیمایی آمریکا به لس آنجلس، چند نفر از مسافران دچار نوعی بیماری شدند و این هواپیما مجبور شد به هیتروی لندن برگردد.

یوگا

پروازهای عجیب

یک پرواز ژاپن مجبور شد برگردد چون یکی از مسافران از نشستن روی صندلی خود موقع سرو غذا اجتناب کرد و گفت دلش می خواهد در عقب هواپیما یوگا تمرین کند!

آواز

پروازهای عجیب

خلبانی مجبور به توقف ناگهانی در کانزاس سیتی شد چون یکی از مسافران با صدای بلند در هواپیما آواز می خواند و از ساکت شدن خودداری کرد.

نان سوخته

پروازهای عجیب

بوی دود در هواپیما می تواند خیلی ترسناک باشد. آنقدر ترسناک که یک هواپیما در راه میامی مجبور شد به فرودگاه بوستون برگردد اما بعدا معلوم شد که بو از پودرهای سوخاری بود که در توستر مانده بود.

عقرب

پروازهای عجیب

یک هواپیمایی آلاسکا که به پوتلند می رفت مجبور شد به لس آنجلس برگردد چون یک عقرب یکی از مسافران را نیش زد!

درب باز

پروازهای عجیب

خدمه یک پرواز جین ایر 40 دقیقه پس از پرواز متوجه شدند که یکی از درهای هواپیما درست بسته نشده و هواپیما در میانه راه بازگشت.

کیسه آجیل

پروازهای عجیب

یک معاون رییس جمهور کره از اینکه آجیل به جای ظرف در کیسه برای او آورده شده بود به قدری عصبانی شد که هواپیمای او به نیویورک برگشت.

کرم

پروازهای عجیب

یک هواپیمایی آمریکا در سال 2010 از آتلانتا به نیویورک برگشت چون تعدادی کرم از محفظه چمدان بالای سر مسافرها شروع به پایین آمدن کردند.

مسافرین منتظر

پروازهای عجیب

در سال 2015 پرواز KM 146 هواپیمایی مالت 40 دقیقه پس از پرواز متوجه شد دو نفر از مسافرین خود را جا گذاشته است و به خاطر آن ها بازگشت.



منبع : travelandleisure
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.