نظرسنجی : عوامل موثر بر رفتار گردشگران ایرانی در استفاده از خدمات گردشگری الکترونیک + جوایز نقدی

4
از 1 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
29 اردیبهشت 1394 10:03
0

10 نظرسنجی

لست سکند با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی تهران و در جهت شناخت دقیق تر نیازهای و سلایق و خواسته های مسافران ایرانی اقدام به برگزاری نظرسنجی با عنوان "اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار گردشگران ایرانی در استفاده از خدمات گردشگری الکترونیک" نموده است . از شما خواهشمندیم در اجرای این طرح به ما یاری رسانید و 5 دقیقه از وقت گرانبهای خود را در اختیار ما قرار دهید.

1) این پرسشنامه در راستای تکمیل پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان "اولویت بندی عوامل موثر بر رفتار گردشگران ایرانی در استفاده از خدمات گردشگری الکترونیک" طراحی شده است.

2) تعهد می نمایم که کلیه اطلاعات وارد شده توسط شما محرمانه تلقی شده، به هیچ عنوان در اختیار اشخاص ثالث قرار نمی گیرد و فقط و فقط به منظور انجام این تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت. فرصت شرکت در قرعه کشی تا 13 خرداد میباشد.

3) در راستای نیل به اهداف این پژوهش، صحت پاسخ های شما برایمان مهم است، لذا به پاس قدردانی از شما که با صرف وقت و دقت خود، ما را در انجام این مهم یاری می کنید، تعداد 5 کمک هزینه خرید بلیت هواپیما به ارزش 200/000 تومان به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

با تشکر

عبدالکریم ضابط، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی، دانشگاه علامه طباطبایی تهران

با همکاری سایت لست سکند (تور لحظه آخری)

 

جهت ورود به صفحه نظرسنجی اینجا کلیک کنید

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.