خرید در آذربایجان

4.5
از 18 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
10 خرداد 1395 12:00
9

هرجایی که سفر کنیم دوست داریم بخشی از آن مکان را با خود به خانه بیاوریم. آذربایجان از جمله کشورهایی است که خرید در آن بسیار وسوسه کننده است. در اینجا بهترین مراکز خرید این کشور را به شما معرفی می کنیم:

خرید در آذربایجان

خرید در باکو

با تعداد قابل توجه جمعیت مهاجر در آذربایجان بازارها مملو از اجناس مارک است. قیمت ها قابل قبول و اجناس متنوع هستند. اگر مثل هر توریست دیگری دوست دارید هنر و صنایع دستی محل را ببینید بدانید که خیابان های آذربایجان پر از دست فروشان ابریشم و صنایع دستی است.

از آذربایجان چه می توان خرید؟

در مال های آذربایجان انواع اجناس مختلف از جمله کیف، لباس،عطر، کفش و... را می توان خریداری کرد. اما اگر به دنبال اجناس محلی به عنوان سوغاتی هستید، مگنت های یخچال، شال های ابریشمی رنگارنگ آذربایجان، سفال های محلی از جمله بشقاب و کاسه گزینه های مناسبی هستد. اگر به دنبال هنر هستید در آذربایجان نقاشی هایی که به نقاشی های "نفت" معروفند بسیار پرطرفدارند. این نقاشی ها را با قیمت مناسب می توانید از مغازه های سوغاتی فروشی خریداری کنید.

خرید در آذربایجان

خرید در آذربایجان

خرید در آذربایجان

خرید در آذربایجان

خرید در آذربایجان

از کجا می توان خرید کرد؟

در اینجا 5 مرکز خرید مهم را در آذربایجان به شما معرفی می کنیم. اگر به آذربایجان می روید این مراکز را از دست ندهید.

مرکز خرید TsUM یا MUM

خرید در آذربایجان

MUM یکی از قدیمی ترین و برجسته ترین مراکز خرید باکو می باشد. در این 4 طبقه همه چیز از لباس عروس تا ابزار الکترونیکی فروخته می شود. این مرکز خرید دقیقا در مرکز شهر باکو قرار گرفته و در همین نقطه تمام اجناس مورد نیاز خود را پیدا خواهید کرد، از اجناس محلی و صنایع دستی گرفته تا اجناس مارکدار.

خیابان نظامی

خرید در آذربایجان

نام این خیابان از نام نظامی گنجوی گرفته شده است و یکی از شناخته شده ترین خیابان های باکو است. به تنوع مغازه های در این خیابان دقت کنید: از سوپرمارکت گرفته تا مغازه های کوچک که سوغاتی می فروشند. با پیمودن این خیابان شلوغ حتما مهارت های چانه زنی شما بیشتر خواهد شد!

میدان فواره

خرید در آذربایجان

اگر به دنبال مارک های گران و شیک هستید به میدان فواره در مرکز شهر باکو بروید، جایی ه مغازه های گران قیمت بسیاری پیدا می کنید. همچنین می توانید از رستوران ها و هتل های مجللی که در اطراف میدان فواره هستند لذت ببرید.

بازار تازا

خرید در آذربایجان

بازار تازا یکی از بزرگترین و قدیمی ترین بازارهای خیابانی آذربایجان است و همه چیز از میوه و سبزیجات تا خوار و بار و گل در آن یافت می شود و بهشت خاویار است. شاید حتی بتوانید Baku Beluga، که جز کمیاب ترین خاویارهای دنیاست را نیز آنجا پیدا کنید.

خانه هنرمندان

خرید در آذربایجان

اگر به دنبال صنایع دستی آذربایجان هستید خیلی راحت می توانید در میان انبوه بازارها گمراه شوید. به خانه هنرمندان در شهر شکی بروید تا حجم وسیعی از صنایع دستی را در کنار هم ببینید.



منبع: holidayme

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.