همکاری مشترک بانک تور و گردشگری و وب سایت تخفیفان

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
16 آبان 1391 00:00
0

سلام به تمامی همراهان و کاربران وب سایت بانک تور و گردشگری

از آنجاییکه همیشه به فکر نو آوری و ارائه راهکارهای جدید (مخصوصا با توجه به نیاز بازار ) هستیم بر آن آمدیم تا سرفصلی جدید در ارائه خدمات خود ارائه دهیم . از ابتدای فعالیت وب سایت، ارائه تورهای تخفیف دار و ارزان یکی از اهداف اصلی ما بوده است که کمابیش به هدف خود رسیده ایم . در کنار این هدف فروش تورها به صورت آنلاین نیز جزء اؤزوهای ما بوده است که بتوانیم تورها را به صورت آنلاین به فروش برسانیم. با تلفیق این 2 هدف و نیاز بازار بر این آمدیم تا قسمتی جدید در سایت راه اندازی نماییم که بتوانیم تورهایی از قبل برنامه ریز شده را به صورت گروهی و با قیمتی کمتر از قیمت های موجود در بازار و با مدت زمانی بیشتر از تورهای لحظه آخری فراهم آوریم.

 

توضیح کاملتر اینکه تا اینجای کار تورهای لحظه آخری در مدتی کمتر از 24 الی 72 ساعت مانده به شروع و اجرای تور فراهم میشدند اما در این سیستم میخواهیم در مدت زمانی بین 7 الی 10 روز ( و در برخی موارد یکماه) تورها را با قیمتی کمتر از قیمت بازار ( 10 الی 30 درصد) و به صورت فروش آنلاین برای شما عزیزان فراهم آوریم. البته در یکسال اخیر شاهد فعالیت وب سایتهایی در زمینه تخفیف های گروهی بوده ایم که این وب سایت تا کنون کمتر به بحث تورها میپرداخته اند. با توجه با راوابط بسیار خوبی که با سایت تخفیفان ( اولین وب سایت تخفیف گروهی) داشته ایم تصمیم گرفتیم که از پتانیسل موجود استفاده نماییم و این حرک جدید را به صورت تلفیقی با وب سایت تخفیفان اجرا نماییم.

درباره تخفیفان چه می دانید؟

تخفیفان، ارایه دهنده کلیه تخفیفان ها در سطح شهرهای مختلف می باشد. تخفیفان این افتخار را دارد که بهترین و هیجان انگیزترین تخفیفان را از همکاران محلی خود( رستوران ها، مراکز سلامتی، ورزشگاه ها، مراکز زیبایی، پیشنهادات سفر و غیره) در اختیار مشتریان محترم خود بگذارد!
شعار ما: ٬ ارزانتر لذت ببرد!٬

 

تخفیفان اولین وب سایت خرید گروهی ایران است.

خرید گروهی؟ بله! یعنی ما در راستای تبلیغات شرکای تجاری خود تخفیف بزرگی به گروهی از مشتریان عزیز می دهیم. در این فرآیند همه برنده اند. شرکای تجاری خوشحال از داشتن مشتریان جدید و مشتریان عزیز نیز خوشحال از دریافت تخفیف بزرگ و خوب و آشنایی با مرکزی یا محصولی جدید در سطح شهر!

 

به همین منظور طی توافنامه ای که با مدیریت وب سایت تخفیفان داشته ایم این دو وب سایت همدیگر را بعنوان خواهر خوانده و شریک تجاری انتخاب و در این زمینه قراردادی به امضا رسانده اند. شما میتوانید از این به بعد منتظر تورهای تخفیف دار گروهی نیز باشید و با ثبت نام آنلاین بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت ممکن از تورهای مسافرتی داخلی و خارجی استفاده نمایید.

ورود به سایت تخفیفان

همچنین بعنوان اولین تور مشترک گروهی " تور قونیه ویژه بزرگداشت مولانا" هم اکنون در وب سایت تخفیفان برای فروش آماده است.. جهت مشاهده صفحه مخصوص فروش این تور اینجا کلیک کنید .

28% تخفیف برای بلیط تور قونیه

  • تهران » آنکارا (آنکارا تا قونیه با اتوبوسهای توریستی)
  • تاریخ رفت :ویژه 19 و 23 آذر| مدت اقامت: 4 شب
  • پرواز ماهان
  • قیمت بلیط در حالت عادی 650000 تومان
  • قیمت بلیط بعد از تخفیف 470000 تومان
  • شن سفید
  • 88757911
  • برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید »
لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.