فراخوان : معرفی بدترین هتل های دنیا

4.5
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
18 تیر 1394 22:06
0


قرار نیست همیشه و همه جا فقط زیباییها و برترین ها را معرفی کنیم. از این به بعد قصد داریم بدترین هتلهای دنیا، مخصوصا آنهایی که توسط آژانسهای مسافرتی ایران به مسافران پیشنهاد میشوند را نیز به شما معرفی کنیم. شاید توجیه دوستان این باشد که هر چقدر که پول بدهید آش میخورید اما به هر حال رسالت و وظیفه خود میدانیم مسافران ایرانی را از کابوسی که انتظارشان را میکشد مطلع سازیم شاید ای کاش معروف در این زمینه (ای کاش 100 هزار تومان بیشتر داده بودیم و هتل بهتری رو انتخاب کرده بودیم) برای شما دوست عزیز و مسافر احتمالی این هتل ها کمتر پیش آید.

البته باز هم خواهند بود دوستانی که تنها مسئله قیمت برایشان مهم خواهد بود و این هتل ها بعد از معرفی در این لیست بازهم مسافرانی خواهند داشت اما ما میخواهیم دوستانی که قرار است قربانی کم اطلاعاتی خودشان شوند را مطلع سازیم و آگاه باشید که چه هتلی انتظار شما را میکشد.

هتل هایی که قصد معرفی آنها را داریم بر اساس نظرات و ایمیلهایی است که از کاربران سایت دریافت کرده ایم و چنانچه تجربه تلخی دارید حتما در بخش نظرات هتلهای مد نظر خود را معرفی نمایید تا چنانچه درخواست درباره هتلی بالا رفت آنها را نیز به لیست فوق اضافه کنیم

مسلما ارسال تصاویری که از هتل ها دارید و همچنین ثبت نقد و بررسی در بخش هتلها کمک بسیار شایانی به ما و به دیگر مسافران آتی این هتل ها خواهد نمود . تصاویر خود را به آدرس ایمیل LastSecondTours [at] gmail . com ارسال نمایید.

منتظر نظرات شما هستیم تا لیست را با بیشترین و بدترین هتل های درخواستی شما شروع کنیم.

نکته بسیار مهم : دوستان عزیز دقت کنید که ما در فراخوان درخواست کردیم هتل های بد رو معرفی کنید و باید عرض کنم که هتل های حارجی بد رو. از معرفی آژانس های مسافرتی و هتلهای ایرانی لطفا پرهیز کنید . به دلیل مشکلات قانونی که ممکن هست پیش بیاد نمیتونیم اجازه انتشار اسامی آژانسهای مسافرتی و هتلهای داخل ایران رو بدیم . امیدواریم محدودیت ما رو درک کنید.


هتل داینستی مالزی

بعنوان اولین هتل قصد داریم هتل داینستی کوالالامپور رو معرفی میکنیم. جهت مطالع مشخصات و دیدن تصاویر به این آدرس مراجعه کنید و چنانچه شخصا تجربه حضور در این هتل را داشته اید به بخش هتل ها در این آدرس مراجعه نمایید و نقد و بررسی خود را بنویسید.

جهت مشاهده تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

هتل داینستی کوالالامپور

هتل بابیل استانبول

 

بعنوان دومین هتل قصد داریم هتل بابیل استانبول (اپر واقعا بتوان اسم آنرا هتل نایمد) رو معرفی میکنیم. جهت مطالعه مشخصات و دیدن تصاویر به این آدرس مراجعه کنید و چنانچه شخصا تجربه حضور در این هتل را داشته اید به بخش هتل ها در این آدرس مراجعه نمایید و نقد و بررسی خود را بنویسید

هتل بابیل استانبول

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.