تولد 2797 سالگی شهر ایروان (ارمنستان)

4
از 1 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
13 مهر 1394 17:37
0

هر ساله در دومین شنبه ماه اکتبر طی مراسم زیبا و پرشکوهی سالگرد تاسیس شهر ایروان توسط شهرداری و ارگانهای دولتی نهادهای مردمی شهرایروان برگزار می گردد.امسال نیز به مناسبت 2797 سالگی شهر ایروان جشن باشکوهی برنامه ریزی شده است و در طی روزهای 10 و 11 اکتبر از ساعات اولیه روز در تمام سطح شهر ایروان با هنرنمایی دانش آموزان ، دانش جویان ، هنرمندان و ورزشکاران آغاز و تا عصر ادامه دارد . مردم شهر ایروان در این روز با لباس های رنگارنگ و با در دست داشتن پرچم ارمنستان در این جشن شرکت می کنن .

این جشن شامل اجرای گروههای رقص و اواز با لباس های محلی و سنتی ، تردستی و شعبده بازی ، هنرهای فردی و گروهی ، انجام حرکات نمایشی و ورزشی وهمچنین برگزاری نمایشگاههای اتومبیل های قدیمی ، صنایع دستی و سبک زندگی مردم در دوران قبل و غیره می باشد .بخش اصلی این جشن از ساعات 8 شب در میدان مرکزی شهر ایروان و با حضوررئیس جمهور ، وزرها و نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری و لشکری همراه با خانواده و با اجرای هنرمندانی از سراسر جهان در همراه با نورافشانی و پایکوبی برگزار می شود.


آژانس ماوی گشت اقدام به برگزاری تور زمینی ارمنستان برای این مناسبت کرده است . جهت مشاهده لیست قیمت اینجا کلیک کنید و یا با شماره تلفن : 02166466192 تماس حاصل فرمایید.

 تولد 2797سالگی شهر ایروان

 تولد 2797سالگی شهر ایروان

 تولد 2797سالگی شهر ایروان

 تولد 2797سالگی شهر ایروان



نویسنده: مدیریت ماوی گشت

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.