اعلام برندگان نهمین مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند + جوایز

4.6
از 8 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
جوایز نهمین مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند
22 خرداد 1402 20:30
37

نهمین مسابقه سفرنامه نویسی لست سکند به پایان رسید و جوایزی که قولش را داده بودیم، به نوبت، اهدا می‌شوند. در این متن، برندگان نهمین دوره مسابقه سفرنامه‌نویسی لست‌سکند را اعلام کرده‌ایم و جوایزی که در این دوره مسابقه به شرکت‌کنندگان تعلق می‌گیرد. بنابراین، اگر از شرکت‌کنندگان در مسابقه هستید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را دنبال کنید. قرار است با اهدای جوایز هر بخش، این متن به‌روز شود، بنابراین، به سرعت در جریان آن قرار می‌گیرید.

برندگان نهایی داوری

گر چه امسال زمانبندی‌ها، آن‌طور که مدنظرمان بود پیش نرفت و اتفاقات مختلفی باعث شد به زمان اعلام شده وفادار نمانیم، اما بالاخره این مسابقه هم به پایان رسید. با همه این‌ها، آثار ارزشمند و باکیفیت امسال باعث شد داوری‌ها حرفه‌ای‌تر شوند و روال سخت‌گیرانه‌تری برای پذیرش آثار در پیش بگیریم. البته انتخاب از بین این همه اثر ارزشمند، کار را سخت کرد، ولی در نهایت برنده‌ها همان‌طور که قرار بود، از هر بخش 3 نفر، انتخاب شدند.

  • برندگان بخش حرفه‌ای خارجی
رتبه

جایزه

نام سفرنامه

نام نویسنده

نفر اول

50 میلیون

۲۷ روز سفر تنهایی به هند

منا شتالی‌نژاد

نفر دوم

35 میلیون

زندگی، جنگ و دیگر هیچ

الهام قربانی

نفر سوم

25 میلیون

با سرندپیتی تا سرندیپ

محمد جعفری

Artboard 1.jpg

  • برندگان بخش حرفه‌ای داخلی
رتبه جایزه

نام سفرنامه

نام نویسنده

نفر اول

25 میلیون

سفر برای مذهب منداییان به اهواز

مریم بهمنیار

نفر دوم

20 میلیون

پیمایش در طبیعت (از فَشَم تا سیسنگان)

هادی انصاری

نفر سوم

15 میلیون

از کیش متنفرم؟!! (سفرنامه کیش)

روزبه شهنواز

Artboard 3.jpg

  • برندگان بخش مبتدی خارجی
رتبه جایزه

نام سفرنامه

نام نویسنده

نفر اول

10 میلیون

آنسوی مرزها چه می‌گذرد! سفر به استانبول

ویدا مهین‌پو

نفر دوم

8 میلیون

سفر به مروارید آفریقا، اوگاندا

الهام میبدی

نفر سوم

6 میلیون

روزی روزگاری در شامبالا!

محمدرضا غفوری

Artboard 2.jpg

  • برندگان بخش مبتدی داخلی
رتبه جایزه

نام سفرنامه

نام نویسنده

نفر اول

6 میلیون

معجزه بهار در خراسان جنوبی، از طبس تا تون

مریم کریمی

نفر دوم

4.5 میلیون

راز و نیاز با زمین

تهمینه علیزاده

نفر سوم

3 میلیون

روایت سفر به سرزمین پارس‌ها

رویا نوری

Artboard 4.jpg

  • برندگان بخش سفرنامه صوتی
رتبه جایزه

نام سفرنامه

نام نویسنده

نفر اول

5 میلیون

از شغال‌های اسپر تا رد گرج‌های ایران!

محسن طهماسب‌پور

نفر دوم

4 میلیون

ژانویه 2020 در شهر هتل های لوکس

منصوره اسکندری

نفر سوم

3 میلیون

سفر به سرزمین شالیزارها و غوزک پنبه

مسعوده فائزی

Artboard 5.jpg

نحوه استفاده از جوایز مسابقه

همان‌طور که در ابتدا اعلام کرده بودیم، جوایز مسابقه به صورت اعتبار خرید در سایت (تور و سرویس سفرساز) هستند و شما به میزان جایزه‌ای که برنده شده‌اید، از سایت اعتبار خرید دریافت می‌کنید؛ به عنوان مثال اگر 3 میلیون برنده شده‌اید، می‌توانید یک تور 5 میلیون تومانی بخرید و 3 میلیونش را از اعتبار جایزه‌تان پرداخت کنید. این اعتبارها از ابتدای تیر در پروفایل کاربری شما، قابل استفاده هستند. در صورتی که اعتبار برایتان فعال نشد یا مشکلی پیش آمد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.
مهلت استفاده از این جوایز، از ابتدای تیر تا آخر سال 1402 است. پس حواستان به تاریخ‌ها باشد که مهلت استفاده از جایزه‌تان به پایان نرسد.

چه خبر از قرعه‌کشی‌ها

اگر خاطرتان باشد، در کنار جوایز مسابقه، قرار بود تعدادی تور رایگان هم به قید قرعه اهدا کنیم که در تدارکش هستیم. مراسم قرعه‌کشی به صورت آنلاین برگزار می‌شود و خبرها در این باره را می‌توانید از اینستاگرام لست‌سکند پیگیر شوید.

اینستاگرام لست‌سکند

جوایز عمومی مسابقه سفرنامه نویسی

در نهمین مسابقه سفرنامه‌نویسی لست‌سکند، علاوه بر برندگان اول تا سوم هر بخش، قرار بود همه شرکت‌کنندگان یک کد تخفیف 250 هزار تومانی از ما دریافت کنند. مدتی است که این کد تخفیف‌ها در پروفایل نویسندگان قرار گرفته و برای اطلاع، ایمیل و پیامک هم ارسال شده است. این کدهای تخفیف، در واقع به ازای هر سفرنامه در نظر گرفته شده؛ یعنی افرادی که چندین سفرنامه فرستاده‌اند، به تعداد سفرنامه‌ها برایشان کد تخفیف در نظر گرفته شده است. مهلت استفاده از این کد تخفیف تا آخر شهریور 1402 است.

با توجه به توضیحاتی که داده شد، اگر از شرکت کنندگان در مسابقه بوده‌اید، کد تخفیف به شماره تماس و ایمیلی که با آن در سایت ثبت نام کرده‌اید، ارسال شده و از این راه می‌توانید جایزه 250 تومانی تخفیف‌تان را بگیرید. شاید جالب باشد بدانید که در میان شرکت‌کنندگان، افرادی که در حوزه سفرنامه‌نویسی حرفه‌ای‌تر بوده‌اند، حتی تا 28 اثر هم ارسال کرده‌اند و معادل 7 میلیون تومان کد تخفیف به عنوان جایزه گرفته‌اند. تعداد افرادی که چندین اثر داشته‌اند کم نبوده؛ مثلا حدود 15 نفر، 3 سفرنامه فرستاده‌اند.

سخن آخر

مسابقه دوره نهم هم به پایان رسید و برندگان این بخش هم اعلام شدند. پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر خواندن سفرنامه‌های ارزشمنده برندگان، حتما سایر سفرنامه‌ها هم بخوانید چرا که بیشتر آثار ارسالی این دور مسابقه، با ارزش بودند و بعضی سفرنامه‌ها، با اختلاف خیلی کمی از هم فاصله داشتند. ممنون از همه همراهان این دور از مسابقه، امیدواریم در دوره‌های بعدی، مسابقه باکیفیت‌تری را در کنار هم تجربه کنیم. 

 

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.