بهترین هتل های قبرس شمالی؛ معرفی 10 هتل خوب

4.7
از 7 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بهترین هتل قبرس شمالی کجاست؟
14 شهریور 1402 08:00
0

بهترین هتل های قبرس شمالی از نظر امکانات، موقعیت و سطح خدمات، استانداردهای جهان را پشت‌سر گذاشته‌اند؛ ازاین‌رو، می‌توانیم این مراکز اقامتی را با بسیاری از هتل‌های مطرح جهان مقایسه کنیم. اگر قصد دارید چند روزی را مهمان سواحل مدیترانه باشید و نگران انتخاب محل اقامت هستید، با شناخت بهترین هتل های قبرس شمالی، می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. در این مطلب، قرار است 10 تا از هتل های خوب قبرس شمالی را به همراه امتیازشان در منابع مختلف معرفی کنیم.

بهترین هتل های قبرس شمالی کدام‌اند؟

هتل کنکورد لاکچری ریزورت، هتل مریت پارک، هتل آرکین پالم بیچ، هتل کراتوس پریمیوم، هتل ساوی اتمان پالاس و  هتل مریت رویال پریمیوم بهترین هتل های قبرس شمالی هستند. به عبارت دیگر، هریک از این هتل‌ها را می‌توانیم به‌عنوان بهترین هتل قبرس شمالی هم معرفی کنیم، به شرطی که سلایق خودمان را با ویژگی‌های این هتل‌ها تطبیق دهیم و از تجربیات مهمانان قبلی این هتل‌ها مطلع شویم. به همین دلیل، در توضیحاتی که در این مطلب از لست‌سکند آورده‌ایم، از آخرین نظرات مشتریان قبلی هتل‌ها استفاده کردیم تا بتوانیم جزئی‌ترین ویژگی‌های این مراکز را پوشش دهیم.

1. هتل کنکورد لاکچری ریزورت (Concorde Luxury Resort Kıbrıs)

هتل کنکورد لاکچری ریزورت یکی از بهترین هتل های قبرس شمالی است که در شهر بافرا قرار دارد و پنجره‌های آن به‌سمت مناظر بی‌نهایت دریا و ساحل باز می‌شود. از امکانات پرطرفدار این هتل بزرگ 5 ستاره می‌توانیم به باغ و تراس، استخر روباز، حمام و استخر سرپوشیده اشاره کنیم. جدا از این‌ها، کارکنان این مرکز امکان کرایه ماشین را هم برای مهمانان خود فراهم کرده‌اند و برای رفاه بیشتر، یک پارکینگ اختصاصی رایگان هم ساخته‌اند. اگر قرار است با خانواده‌تان به قبرس شمالی سفر کنید، باید در نظر داشته باشید که کنکورد لاکچری ریزروت یک زمین بازی و پارک آبی برای کودکان تدارک دیده است.

  • امتیاز هتل کنکورد لاکچری ریزورت در گوگل: 4.6 از 5

  • امتیاز هتل کنکورد لاکچری ریزورت در بوکینگ: 8.7 از 10

  • امتیاز هتل کنکورد لاکچری ریزورت در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • آدرس هتل کنکورد لاکچری ریزورت: منطقه بافرا

موقعیت هتل کنکورد لاکچری ریزورت

کنکورد.jpg
نمایی از وسعت هتل کنکورد لاکچری ریزورت
کنکورد3.jpg
اتاق‌های هتل کنکورد لاکچری ریزورت

2. هتل مریت پارک (Merit Park Hotel)

هتل مریت پارک هم در امتداد خط ساحلی مدیترانه واقع شده است؛ اما جدا از نزدیکی این هتل به ساحل، فاصله کم آن با قلعه کایرنیا باعث شهرت و محبوبیتش شده است. فاصله ساحل کاروان‌سرای قبرس شمالی از هتل مریت پارک فقط 100 متر است؛ اما اگر قصد شنا داشته باشید، بدون نیاز به خروج از این مرکز اقامتی هم می‌توانید در استخر سرپوشیده و روباز آن شنا کنید. جدا از استخر، این هتل، رستوران، زمین تنیس، اسپا و حمام هم دارد. اگر با هدف بازدید از جاذبه‌های تاریخی به قبرس شمالی سفر می‌کنید؛ ذکر این نکته بد نیست که هتل مریت پارک با موزه آیکون فقط 7 کیلومتر فاصله دارد.

  • امتیاز هتل مریت پارک در گوگل: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل مریت پارک در بوکینگ: 8.8 از 10

  • امتیاز هتل مریت پارک در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • آدرس هتل مریت پارک: شمال منطقه کاراگنالوغلو

موقعیت هتل مریت پارک در نقشه

مریت پارک.jpg
نمایی از هتل مریت پارک
هتل مریت پارک2.jpg
اتاق‌های هتل مریت پارک

3. هتل آرکین پالم بیچ (Arkin Palm Beach)

به‌عقیده بسیاری از گردشگران و افراد محلی، هتل آرکین پالم بیچ بهترین هتل قبرس شمالی در منطقه فاماگوستاست که در فاصله 1.5 کیلومتری از ساحل درینیا قرار گرفته است. در این هتل لوکس پنج ستاره، فکر انواع و اقسام سلیقه را کرده‌اند. به‌طوری‌که در منوی غذای رستورانش، غذای گیاهی، جهانی و سنتی قبرس شمالی را جای داده‌اند. منطقه‌ای که هتل آرکین پالم بیچ در آن واقع شده است، به مسیرهای دوچرخه‌سواری‌اش معروف است؛ اما اگر بخواهید، می‌توانید با کمک کارکنان این هتل، ماشین هم اجاره کنید. در آخر این نکته را در نظر داشته باشید که در لیست هتل های خوب قبرس شمالی، این هتل از زوج‌ها بیشترین امتیاز را کسب کرده است.

  • امتیاز هتل آرکین پالم بیچ در گوگل: 4.5 از 5

  • امتیاز هتل آرکین پالم بیچ در بوکینگ: 8.5 از 10

  • امتیاز هتل آرکین پالم بیچ در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • آدرس هتل آرکین پالم بیچ: سواحل فاماگوستا

موقعیت هتل آرکین پالم بیچ

palm-beach-hotel-8.jpg
هتل آرکین پالم بیچ
palm-beach-hotel-10.jpg
اتاق‌های هتل آرکین پالم بیچ

4. هتل کراتوس پریمیوم (Cratos Premium Hotel)

هتل کراتوس پریمیوم در قبرس شمالی و منطقه کایرنیا واقع شده است. این مرکز، یک استخر با وسعت 1350 متر مربع دارد که روبه‌روی ساحل قرار گرفته و نمایی تماشایی از دریا را به نمایش می‌گذارد. در کنار این استخر، مرکز سلامت و اسپا هم وجود دارد. هتل کراتوس پریمیوم چند سوئیت روی آب هم ساخته است که شباهت بسیاری به هتل‌های مالدیو دارند. جدا از اسپا و استخر می‌توانید در اتاق‌های بازی این هتل بیلیارد بازی کنید یا در رستوران آن، انواع غذاهای محلی و جهانی را امتحان کنید. خبر خوش برای کسانی که قرار است با خانواده به قبرس شمالی سفر کنند این است که این هتل جدا از امکانات بازی کودکان، یک محل نگهداری و مراقبت از آن‌ها را هم فراهم کرده است.

  • امتیاز هتل کراتوس پریمیوم در گوگل: 4.6 از 5

  • امتیاز هتل کراتوس پریمیوم در تریپ ادوایزر: 4.4 از 5

  • آدرس هتل کراتوس پریمیوم: منطقه کایرنیا

موقعیت هتل کراتوس پریمیوم

کریتوس2.jpg
هتل کراتوس پریمیوم
کریتوس.jpg
استخر هتل کراتوس پریمیوم
کریتوس 3.jpg
اتاق هتل کراتوس پریمیوم

5. هتل ساوی اتمان پالاس (Savoy Ottoman Palace Hotel)

هتل ساوی اتمان پالاس به‌درد کسانی می‌خورد که می‌خواهند چند روز را در بیشترین حد ممکن از آرامش بگذرانند. این هتل در منطقه کایرنیا قرار دارد و به‌جز امکاناتی که بین هتل های خوب در قبرس شمالی رایج است، یک اتاق بازی دیجیتال هم دارد؛ اما دکوراسیون خیره‌کننده هتل ساوی اتمان پالاس، مهم‌ترین ویژگی آن است که باعث شهرتش شده. طراحی اتاق‌های این هتل بیش از هرچیز، به اتاق‌های سلاطین و کاخ‌های پادشاهان شباهت دارد.

  • امتیاز هتل ساوی اتمان پالاس در گوگل: 4.1 از 5

  • امتیاز هتل ساوی اتمان پالاس در بوکینگ: 9 از 10

  • امتیاز هتل ساوی اتمان پالاس در تریپ ادوایزر:  3.5 از 10

  • آدرس هتل ساوی اتمان پالاس: کایرنیا قبرس

موقعیت هتل ساوی اتمان پالاس

هتل ساوی.jpg
هتل ساوی اتمان پالاس
هتل ساوی2.jpg
دکوراسیون سلطنتی هتل ساوی اتمان پالاس

6. هتل سالامیس بی کنتی (Salamis Bay Conti Hotel Resort)

هتل سالامیس بی کنتی بهترین هتل برای کسانی است که عاشق وقت‌گذرانی در ساحل هستند. سالامیس بی کنتی یک ساحل اختصاصی با یک موج‌شکن بزرگ دارد که در آن می‌توانید از آرامش ساحل لذت ببرید. این هتل پنج ستاره و لوکس در منطقه فاماگوستا واقع شده است و در نقاط مختلفش انواع فضای سبز، رستوران، استخر، زمین بازی کودکان و امکانات دیگر را می‌بینید. اتاق‌های این مرکز اقامتی در سه ساختمان مختلف قرار دارند که در میانشان ساختمان «A» بزرگ‌ترین است و کمترین فاصله را با ساحل دارد. اگر به بازی‌های هیجان‌انگیز علاقه دارید، باید این نکته را ذکر کنیم که در یکی از استخرهای این هتل، یک پارک آبی کوچک وجود دارد.

  • امتیاز هتل سالامیس بی کنتی در گوگل: 4.4 از 5

  • امتیاز هتل سالامیس بی کنتی در بوکینگ: 8.4 از 10

  • امتیاز هتل سالامیس بی کنتی در تریپ ادوایزر: 3.9 از 5

  • آدرس هتل سالامیس بی کنتی: منطقه فاماگوستا

موقعیت هتل سالامیس بی کنتی

سالامیستیک.jpg
موج‌شکن هتل سالامیس بی کنتی
سالامیستیک 2.jpg
استخر هتل سالامیس بی کنتی
سالامیستیک 3.jpg
اتاق‌های هتل سالامیس بی کنتی

7. هتل الکسوس ریزورت اند اسپا (Elexus Hotel & Resort & Spa)

هتل الکسوس ریزورت اند اسپا در 10 کیلومتری شهر گیرنه واقع شده است و حدود 277 هزار متر وسعت دارد. این وسعت باعث شده که هیچ گردشگری در هتل الکسوس ریزورت اند اسپا، احساس شلوغی نکند. ازطرفی، مهمانان این هتل دغدغه‌ای بابت رزرو و پر شدن ظرفیت‌ها ندارند، چراکه حدود 850 واحد دارد. از امکانات این مرکز می‌توانیم به چند استخر، رستوران، ایستگاه اختصاصی تاکسی و یک پارک آبی و کلاب کوچک اشاره کنیم. با بررسی نظرات مهمانان قبلی هتل الکسوس ریزورت اند اسپا، نظافت محیط و تعهد کارکنان آن امتیاز چشمگیری را کسب کرده است.

  • امتیاز هتل الکسوس ریزورت اند اسپا در گوگل: 4.4 از 5

  • امتیاز هتل الکسوس ریزورت اند اسپا در بوکینگ: 8.3 از 10

  • امتیاز هتل الکسوس ریزورت اند اسپا در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • آدرس هتل الکسوس ریزورت اند اسپا: 10 کیلومتری شرق گیرنه

موقعیت هتل الکسوس ریزورت اند اسپا

ایلکسوس 2.jpg
هتل الکسوس ریزورت اند اسپا
ایلکسوس.jpg
استخر هتل الکسوس ریزورت اند اسپا
ایلکسوس 3.jpg
نمای اتاق‌های هتل الکسوس ریزورت اند اسپا

8. هتل مریت رویال پریمیوم (Merit Royal Premium Hotel)

مریت رویال پریمیوم یکی از هتل های خوب قبرس شمالی به حساب می‌آید که در شهر گیرنه واقع شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی به دریا دسترسی داشته باشید و در موج‌شکن‌های آن به چشم‌انداز بی‌نهایت خیره شوید. مریت رویال پریمیوم دو استخر دارد که یکی برای بزرگ‌سالان و دیگری برای کودکان است. استخر کودکان این مجموعه چند سرسره دارد و استخر بزرگ‌سالان طراحی خلاقانه‌ای برای عکاسی. جدا از این امکانات، یک سالن بازی بزرگ برای بزرگ‌سالان و یک زمین بازی برای کودکان هم در این هتل طراحی شده است. با در نظر گرفتن تمام این ویژگی‌ها می‌توانیم هتل مریت رویال پریمیوم را بهترین هتل قبرس برای یک خوش‌گذرانی تمام‌عیار حساب کنیم.

  • امتیاز هتل مریت رویال پریمیوم در گوگل: 4.7 از 5

  • امتیاز هتل مریت رویال پریمیوم در بوکینگ: 8.3 از 10

  • امتیاز هتل مریت رویال پریمیوم در تریپ ادوایزر: 4.7 از 5

  • ادرس هتل مریت رویال پریمیوم: شمال شهر گیرنه

موقعیت هتل مریت رویال پریمیوم

مریت رویال.jpg
هتل مریت رویال پریمیوم
مریت رویال 2.jpg
استخر کودکان هتل مریت رویال پریمیوم
مریت رویال3.jpg
اتاق هتل مریت رویال پریمیوم

9. هتل کایا پلازو گلف ریزورت (Kaya Palazzo Golf Resort)

هتل کایا پلازو گلف ریزورت یک هتل زنجیره‌ای در ترکیه است که 3800 واحد اقامتی دارد. در این واحدهای اقامتی، مجموعاً 10 هزار نفر جا می‌گیرند. کیفیت و شهرت این هتل‌های زنجیره‌ای ترکی باعث شده است که شعبه آن به یکی از بهترین هتل های قبرس شمالی تبدیل شود و توجه‌ها را حسابی جلب کند. در طراحی دکوراسیون هتل کایا پلازو گلف ریزورت، نهایت دقت به کار رفته است تا نمای این هتل در مجلل‌ترین حالت خود ظاهر شود. از امکانات هتل کایا می‌توانیم به دو استخر اشاره کنیم که روبه دریا ساخته شده‌اند؛ به‌جز این استخر در جای‌جای این هتل لژ خانوادگی دیده می‌شود که مناظری تماشایی دارند و برای استراحت و نوشیدن قهوه‌ و چای بسیار مناسب هستند.

  • امتیاز هتل کایا پلازو گلف ریزورت در گوگل: 4.6 از 5

  • امتیاز هتل کایا پلازو گلف ریزورت در بوکینگ: 9.1 از 10

  • امتیاز هتل کایا پلازو گلف ریزورت در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • آدرس هتل کایا پلازو گلف ریزورت: منطقه کاراگلانوغلو

موقعیت هتل کایا پلازو گلف ریزورت

کایا.jpg
هتل کایا پلازو گلف ریزورت
کایا 2.jpg
ساحل هتل کایا پلازو گلف ریزورت
کایا3.jpg
اتاق هتل کایا پلازو گلف ریزورت

10. هتل لیماک قبرس دلوکس (Limak Cyprus Deluxe Hotel)

اگر در انتخاب بهترین هتل قبرس شمالی، امکانات، مهم‌ترین مشخصه‌ای است که مد نظر دارید، هتل لیماک قبرس دلوکس قطعاً بهترین هتل قبرس شمالی برای شما خواهد بود؛ چراکه این هتل از نظر تدارکات رفاهی هیچ‌چیز کمتر از سایر هتل‌های این لیست ندارد. از میان این امکانات می‌توانیم به رستوران چینی، پارک آبی با سرسره‌های بزرگ و پیچ‌درپیچ، چند استخر سرپوشیده و روباز، اتاق بازی کودکان، سالن غذاخوری، مرکز اسپا و ماساژ، ساحل اختصاصی و یک سالن ورزشی اشاره کنیم. در ساعات غروب می‌توانید به موج‌شکن این هتل بروید و از منظره تماشایی دریای شفاف مدیترانه عکاسی کنید.

  • امتیاز هتل لیماک قبرس دلوکس در گوگل: 4.8 از 5

  • امتیاز هتل لیماک قبرس دلوکس در بوکینگ:  8.5 از 10

  • امتیاز هتل لیماک قبرس دلوکس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

  • آدرس هتل لیماک قبرس دلوکس: بافرا

موقعیت هتل لیماک در نقشه

هتل لیماک.jpg
هتل لیماک
پارک آبی لیماک.jpg
پارک آبی هتل لیماک

اقامت در بهترین هتل های قبرس شمالی با تور

وقتی بازخورد مسافران قبلی هتل های خوب قبرس را بررسی می‌کنیم، بارها مشکلات گردشگران برای رزرو هتل و دشواری‌هایشان برای هماهنگی برنامه‌های سفر به چشم می‌خورد؛ چراکه دنیای پرمشغله امروز، فرصت یک برنامه‌ریزی درست‌وحسابی را از ما می‌گیرد. به همین دلیل، بسیاری از گردشگران تصمیم می‌گیرند به سراغ خرید تور قبرس شمالی بروند. لست‌سکند مرجعی است که در آن می‌توانید انواع تورهای خارجی و داخلی را ببینید، قیمت‌هایشان را مقایسه کنید و دست‌آخر در حداقل زمان ممکن آن‌ها را بخرید. شما که به‌دنبال انتخاب بهترین هتل های قبرس شمالی هستید، خوب است بدانید که در لست‌سکند می‌توانید تورهای مقصدتان را براساس هتل دسته‌بندی کنید.

سخن آخر

در این مطلب سعی بر این بود که بهترین هتل های قبرس شمالی را به همراه هرآنچه باید درباره‌شان بدانید، معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم بعد از انتخاب یک هتل، باز هم با نگاهی، تصاویر این هتل‌ها را به همراه امتیاز گردشگران به آن‌ها بررسی کنید تا از درست بودن انتخابتان مطمئن شوید. اگر سابقه اقامت در هرکدام از هتل‌هایی که در این مطلب ذکر کردیم را داشته‌اید، می‌توانید نظراتتان را با سایر کاربران لست‌سکند به اشتراک بگذارید تا کارشان برای انتخاب راحت‌تر شود. همچنین اگر قرار است به‌زودی به قبرس شمالی سفر کنید؛ اما هیچ ایده‌ای درباره مراحل مختلف سفرتان ندارید، می‌توانید با مطالعه مطلب راهنمای سفر به قبرس شمالی، اطلاعاتتان را از نحوه سفر به این مقصد جذاب، چند برابر کنید.

میثم زهره‌وند
میثم زهره‌وند

اشتباه نکنید! تولید محتوا و نویسندگی کار من نیست؛ بلکه تفریحم محسوب می‌شود. چندسالی سرگرم ترجمه و نویسندگی بودم، تا اینکه این مهارت‌ها را به دنیای دلچسب سفر کشاندم و کارم را تبدیل به تفریحی کردم که هیچ وقت برایم خسته کننده نمی‌شود. جدا از سفر، هر چیزی که رنگ‌وبوی تولید و خلاقیت داشته باشد، روحم را تازه می‌کند.