11 شهر کوچک شگفت انگیز در سراسر جهان

5
از 1 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
21 تیر 1394 09:26
0

در این مقاله شما می توانید مجموعه ای از 11 تا از تماشایی ترین شهرهای کوچک جهان را که هر کسی باید سری به آنها بزند ببینید. در زیر می توانید برخی از تصاویر این شهرهای کوچک زیبا را مشاهده نمایید تا شاید در ذهن شما این جرقه زده شود که در زندگی خود روزی به آنها سفر کرده و از آنها دیدن نمایید.

آلباراسین ، آراگون ، اسپانیا Albarracin , Aragon , Spain

آلباراسین در اسپانیا ، واقع در استان تروئل Teruel، بخشی از جامعه ی مستقل آراگون می باشد. این شهر با شکوه توسط تپه های سنگی احاطه شده است.

  11   شهر کوچک شگفت انگیز در سراسر جهان

بلد ، اسلوونی Bled , Slovenia

بلد یک شهر واقع در کنار دریاچه ی بلد در شمال غربی کشور اسلوونی است. با زیبایی های طبیعی عظیمش ، بلد و مناطق اطراف آن یکی از زیباترین استراحتگاه های کوهستانی منطقه بوده و به خاطر وجود آبگرم های درمانی خود مشهور هستند. زیبایی کوه ها که توسط آب زیبای دریاچه منعکس می گردد همراه با آرامش حاکم بر محیط تعطیلات آرامش بخشی را برای شما رقم خواهند زد.

  11   شهر کوچک شگفت انگیز در سراسر جهان

کولمار ، فرانسه Colmar , France

کولمار یک شهر قرون وسطایی در شمال شرقی فرانسه ، مابین بازل Basel و استراسبورگStrasbourg است. این شهر به خاطر وجود ساختمان های قدیمی اش که به خوبی حفظ شده اند و آثار معماری متعدد و موزه هایش بسیار مشهور و شناخته شده است. این شهر زیبایی و اعتبار فوق العاده ای در میان شهرهای فرانسه دارد.

  11   شهر کوچک شگفت انگیز در سراسر جهان

گارمیچ – پارتینکیرشن ، آلمان Garmisch-Partenkirchen, Germany

گارمیچ پارتینکیرشن بدون شک معروف ترین تفرجگاه زمستانی باواریا Bavaria ، واقع در جنوب غربی آلمان در مرز کشور اتریش است. شهر دارای تاریخ و فرهنگ غنی بوده و ساکنان محلی آن اغلب هنوز لباس های سنتی به تن می کنند. علاوه بر ورزش های زمستانی ، در فصول دیگر مسابقات مختلفی از جمله قایقرانی ، گلف ، کوهنوردی و دوچرخه سواری در این شهر برگزار می شود.

  11   شهر کوچک شگفت انگیز در سراسر جهان

کردستان ، آمدی ، Kurdistan , Amedi

این شهر کوچک دارای خانه های رنگارنگ بوده و در بالای فلاتی به ارتفاع 1219 متر بالاتر از سطح دریا واقع گردیده است . این جا تنها مکانی است که بدون معماری مدرن می باشد و شما به عنوان توریست می توانید در مسافرخانه های سنتی و محلی آن اقامت گزینید.

  11   شهر کوچک شگفت انگیز در سراسر جهان

لیون وورث ، واشنگتن ، ایالات متحده Leavenworth , Washington, United States

لیون وورث در چلان کانتی Chelan County در شهر واشنگتن ایالات متحده واقع شده است. این روستا به خاطر برگزاری جشنواره هیجان انگیز "لاین آپ" Line-up که شامل جشنواره نورپردازی کریسمس ، جشن اکتبر لیون وورث ، جشنواره برگ های پاییزی و برخی از رویدادهای دیگر است شهرت زیادی دارد. لون وورث شور و هیجان را برای همگان به ارمغان می آورد.

  11   شهر کوچک شگفت انگیز در سراسر جهان

مانارولا ، ایتالیا Manarola , Italy

شهر صخره ای و زیبای مانارولا با نقاشی های رنگارنگ پوشیده شده و در شمال ایتالیا واقع شده است. این شهر کوچک دارای معماری خاصی است که باعث شده به یکی از جاذبه های مهم توریستی منطقه بدل گردد.

  11   شهر کوچک شگفت انگیز در سراسر جهان

پوسیسکا ، کرواسی Pucisca , Croatia

پوسیسکا شهری در کرواسی واقع در جزیره ی برک Brac در منطقه ی شهری دالماتیا Dalmatia است. این مقصد گردشگری بزرگترین سکونتگاه برک بوده و چشم انداز دریای مدیترانه را داراست.

  11   شهر کوچک شگفت انگیز در سراسر جهان

پوکون ، شیلی Pucon , Chile

پوکون منطقه ای در جنوب شیلی و در ساحل دریاچه ی ویلاریکا Villarrica می باشد. این منطقه با آتشفشان ها، دریاچه ها ، رودخانه ها و پارک های ملی احاطه شده و همچنین دارای مراکز اسکی و چشمه های آب گرم فراوانی می باشد. در اینجا انواع ورزش ها و فعالیت های تفریحی ، از جمله اسکی روی آب ، اسکی روی برف ، کوهنوردی ، رفتینگ در آب ، قایقرانی ، اسب سواری و صعود های آتشفشانی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

  11   شهر کوچک شگفت انگیز در سراسر جهان

رن ، نروژ Reine , Norway

رن یک روستای کوچک در نروژ است و یک مقصد زمستانی ایده آل برای همه دوستداران برف و جو زمستان به شمار می رود. خانه های کوچک قرمز رنگ و کابین های ماهیگیری جاذبه های اصلی رن هستند.

  11   شهر کوچک شگفت انگیز در سراسر جهان

وستامانیجار، ایسلند Vestamannaeyjar , Iceland

وستامانیجار نام یک سری مجمع الجزایر کوچک در امتداد سواحل جنوبی ایسلند است. از میان 16 جزیره ی موجود تنها بزرگترین آنها دارای سکنه می باشد. آتشفشان ها در ایسلند فعال هستند و آخرین فوران در مجمع الجزایر در ماه ژانویه ی سال 1973 رخ داده است. وستامانیجار همچنین به خاطر تنوع زیستی اش شهرت زیادی دارد و بسیاری از گونه های گیاهان و میلیون ها نوع از پرندگان را می توان در آن دید.

  11   شهر کوچک شگفت انگیز در سراسر جهان

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.