تصاویری حیرت انگیز و استثنایی از نروژ

4.5
از 11 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
25 فروردین 1395 13:02
0

نروژ با نام رسمی پادشاهی نروژ، کشور پادشاهی مستقل و متمرکزی است که قلمروی آن بخش غربی شبه جزیره اسکاندیناوی، یان ماین و مجمع‌الجزایر سوالبارد در قطب شمال را دربرمی‌گیرد. جزیرۀ پیتر اول در قطب جنوب و همچنین جزیره بووه در نزدیکی قطب جنوب قلمروهای وابسته به نروژ می‌باشند و به‌عنوان بخشی از پادشاهی محسوب نمی‌شود. نروژ مدعی حاکمیت بر بخشی از قطب جنوب به نام سرزمین شهبانو ماود نیز می‌باشد. تا سال ۱۸۱۴ جزایر فارو، گرینلند و ایسلند بخشی از پادشاهی نروژ محسوب می‌شدند.

نروژ ۳۸۵٬۲۵۲ کیلومتر مربع وسعت دارد و جمعیت آن بالغ بر ۵٬۱۰۹٬۰۵۹ نفر می‌باشد. این کشور از مشرق دارای یک نوار طولانی مرزی با سوئد بوده و همچنین از شمال شرق با فنلاند و روسیه و از جنوب با تنگۀ اسکاژراک هم‌مرز است. سواحل نروژ طولانی است و به اقیانوس اطلس و دریای بارنتز متصل است.

نروژ دارای طبیعتی بسیار زیبا و حیرت انگیز است که مشابه آنرا در کمتر نقطه ای از دنیا میتوان یافت. در زیر تصاویری بسیار حیرت انگیز و دیدنی برای شما آماده کرده ایم که مطمئنیم نفسهای شما را برای لحظاتی در سینها هایتان حبس خواهد نمود. با ما همراه باشید.


نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

نروژ

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.